-Ké-héreheeeem..ne tegye ezt..!* hogy ezekkel a nyamvadt áldozatokkal mennyi baj van?! Az egyik le akar fizetni, a másik ki akar elégíteni a szart sem érő életéért, a harmadik meg itt könyörög és bömböl.
-Hölgyem.. ez engem már régen nem hat meg.*nevettem fel szarkasztikusan, majd a már kibiztosított fegyveremet halántékához tettem. Mielőtt azonban meghúzhattam volna a ravaszt: valaki berontott a szobába.
-Mit csinál a nejemmel?! *áhh! Ezek szerint a kedves férjecskéje tolta ide a képét.- Engedje e--
-KUSS!* szóltam rá, majd a fegyveremben lévő egyik golyó repült is a nő koponyájába. A férje csak állt és szerintem teljes sokkba került. Még azt sem vette észre, hogy az oldalához szorítom fegyverem.
- És most maga lesz a következő.* mondtam, s már biztosítottam is ki a fegyverem de a pasas közbe szólt.
- Ha-ha már meg kell h-halnom *itt nyelt egyet -akkor ha-had feküdjek legalább mellé..* még mindig csak állt és nézte a holtan fekvő, tiszta egy merő vér feleségét. Megfogtam vállánál és lökdösni kezdtem az áldozat felé. Ő lefeküdt mellé, átölelte és várta, hogy végezzek vele.
Ami meg is történt pár másodpercen belül. Ugyanoda lőttem: a halántékába.
Még elnéztem volna egy darabig ezt a csinos kis látványt, de sajnos várnak rám.
Oda sétáltam az ablakhoz és egy könnyed mozdulattal már lent is voltam a kertjükben. A maszkomat levettem, hogy azért mégse keltsek gyanút és elindultam a kocsim irányába.
Hallottam pár kattanást és láttam némi villanást, de az arcom még a maszkom alatt is le van fedve valamivel, amitől nem ismer meg senki.
Ugye mien kis szukker főnököm van? °lö szarkazmus°
Be szálltam a fekete járműbe és Seoul utcáin keresztül mentem a bizonyos 'Hely'-hez.
Senki sem tudja miért, hogyan és mikor de valaki elnevezte ezt a helyet a 'Hely'-nek.
°lö telefon csörgés°
-Hallo? *vettem fel a készüléket.
-JeonGuk hol a faszban vagy már?! *kérdezte kedves 'kis szukker' főnököm.
-Ha ő nagysága felemelné a hátsó felét és kifáradna nézni az ablakon, akkor mindjárt meg is tudná. *feleltem neki olyan szokásos 'leszarom' stílusban.
-Igyekezz igyekezz! Már csak percek kérdése és itt lesz! *nyugtalankodott tovább.
-Két perc és láthatod azt a gyönyörű lényemet. *mondtam és azzal a lendülettel le is raktam a kagylót.
Ki szálltam a fekete Lamborghini-ből és lépteimen gyorsítva (már-már futva) indultam el az iroda felé.◽◾lö 35 perccel később◽◾
-Végre! Ahh..! Tudod te milyen régen próbálom őket le fizetni ezert *nézett rám YoonGi
-Na látod? Nem kellett volna olyan cécó. Hisz itt vannak! *mutattam a nagyon különleges fegyverekre.A /SIG Sauer P229/ a legjobb pisztoly amellyel valaha dolgom volt.
(Persze ez csak röpke fél órája igaz.)
-Bunny segíts ezeket le cipelni a raktarba *mondta YoonGi és máris a kezembe nyomott egy bazi nagy akta táskát; jómaga pedig két kisebbet tett hóna alá.
Mikor le értünk a depóba és miután mindent a helyére raktunk YoonGi megszólalt:
-Új feladatot kapsz. *nagyszerű! Amikor ilyen hangnemben beszél, tudom, hogy valami galádság van a kobakjában.
-Kit kell lemészárolnom? Megint? *kérdeztem unott hangon.
-Még nem tudom. De annak a családnak a sarja akit a múlt héten gyilkoltak meg. Ő és a húga maradtak életben csak. Egyébként valami izgága ficsúr. *nah klassz! Bébiszitter leszek..
-A tartózkodási helyét legalább tudod?
-Sajnos azt sem. *ingatta a fejét hyung-om.
-Ezek szerint mindent a kisujjambol kell kiszopjak? *kérdeztem ingerülten és talán egy oktávval magasabban mint akartam.. Nehéz munka lesz az egyszer biztos!És akkor még nem is tudtam semmit....
Ayo manonátorok!❤ Ez egy újabb kis ötletecske a pici buksimból..(/ω\) Remélem élvezni fogjátok..(。>﹏<。)
YOU ARE READING
Killer Bunny //HUN\\
FanfictionBesorolás:-🔞 Előfordulhat: -trágár beszéd -perverzitás -erőszak -gyilkolás Tények: -A szereplők nem bandaként szerepelnek. -Kevés össze függés van a valóság és a sztori között. Ha többet szeretnél megtudni akkor olvass bele(。>﹏<。)