🔫4. rész🔫

141 16 28
                                    

Mikor YoonGi megmutatta nekem azt, hogy ki is a célpontom... Hát én agyfaszt kaptam!!! Hihetetlen, hogy ez az ember még mindig életben van! Már nem azért. Nem öltem meg, meg ilyesmi, csak sok ellensége van. A rosszabbik fajtából..

Ez az ember maga a Pokol! Na nem mintha én jobb lennék... De ez más!!

(már miért lenne más? Ő is embereket öl és te is embereket ölsz. Logic pls! :D)

Kuss író! Én nemes érdekekből teszem azt amit.

(Hm... Az, hogy ártatlanokat gyilkolsz az nem nemes érde--)

Mondom KUSS!! 

(*elhallgat*)

Kösz.

Na szóval.

Ha ez a kis kotnyeles Zsaruka lesz az akit ki kell nyírnom... hát én előbb akasztom fel magam.

Nem olyan hülye mint amennyire látszik..

De bárcsak úgy lenne...

Esküszöm, hogy jobb nyomozó, mint Ryzaki... 

Nah akkor én meg lehetek Kira(Light) akit kinyírnak, miután eleget játszott a célponttal...

Csak az az egy bökkenő, hogy ő embereket is öl.. Mint azt ahogyan a kedves kis írónőnk itten felvezette! 

Kedves kis aranyos teremtmény.

Kívülről...

De belülről ugyanolyan, mint én...
Egy velejéig romlott emberi lény.

Miután YoonGi elment ismét bedőltem az ágyba és elnyomott az álom.

Megölted.

Bűnös vagy!

Senki nem ért meg.

Elítélnek!

Mert ezt érdemled.

Bűnös!

Bűnös!!

BŰNÖS!!!



Zihálva és izzadtam keltem fel ebből a szörnyű alomból.
Megint.
Ezekkel az álmokkal már ki van a faszom!!! Nem elég, hogy egész éjszaka zaklatnak de még aludni se hagynak!!!
Mérges vagyok!!! Miért van ilyen hülye 'fantáziám'??

Na de már reggel van.
Ahh!! Hihetetlen!!
Ki kéne kapcsolódnom valahogy.
De hogy?
Lementem a konyhába és kávé főzés közben bekapcsoltam a Linkin Park Numb-ot és elkezdtem őrülten össze vissza ugrálni.
Most mi van?
Nem lehet egy híres és hidegvérű bérgyilkos táncikálós kedvében?
Szörnyűek vagytok, hogy így ítélkeztek!! :(

Már kész volt a koffein bombám és cigizéshez készülődtem, mikor valaki nemes egyszerűséggel csörtetett be hozzám.

- Melyik kis gyászfejű idióta jött meg?! *ordítottam az erkélyről.

- Jeon JeonGuk. Ha már is el akarod veszíteni a türelmemet akkor jó úton jársz.* hallottam a hangot. Eddigi életemben egyetlen ember hívott csak józan állapotában a saját nevemen. Az pedig:

- Taehyung.*megfordultam és nem tévedtem.* Mit akarsz te itt? Még csak hajnal van.

- Hajnal?! Már tíz óra lesz te nagyonbarom!!

- És kit érdekel? Nekem ez még hajnal, úgyhogy ha valami nem tetszik akkor el is lehet menni.* mondtam neki leszarom stílusban.

- Idefigyelj kis taknyos! Velem így nem beszélhetsz! Tudom, hogy én vagyok a következő célpontod. De lenne számodra egy ajánlatom.

- Hallgatlak.

- Te vagy a legkeresettebb bérgyilkos bűnöző és sokan vadásznak rád.

- Bóknak veszem köszönöm.* mondtam és kicsit meghajoltam.

- Na akarod hallani vagy elszórakozol még magadnak mint egy ötéves aki örül annak, hogy ki tudta törölni magának?!

- Jó van na! Minden figyelnem öné!

- Ajánlottam is. Na szóval. Hiába vagy elmaszkirozva és hiába vannak ilyen olyan kütyük amik felismerhetetlenné tesznek; mert röpke 3 napja érdekes képek szivárogtak ki rólad.* mutatott egy pat fényképet és nekem leesett az állam!! Ez aznap készült mikor kinyírtam azt a nőt és vele együtt a férjet is.
Tudtam, hogy le kellett volna vadásznom azt a kis gecit!!

- Mit akarsz azért, hogy ne szivárogjanak ki? Mit tegyek?

- Nem nyírhatsz ki. A felügyeletem alatt leszel és nem csinálhatsz velem semmit.

- Miért is kéne nekem bébicsősz?*értetlenkedtem.

- Mert értékes és befolyásos ember vagy. És ha valaki megölne téged akkor nem lenne haszunk belőled.* mondta ez a kis mitugrász ez fölényes vigyor kíséretében.

- Tehát csak hasznot akarsz húzni belőlem, mi?

- Lehetséges.

- Na ezt meg sem hallottam. És megköszönném ha most kibillegetnéd a formás popódat azon a cuksi kis ajtón és elhúznád a beledet.*mondtam miközben kikísértem az ajtón.

- Legközelebb nem úszod még i--

- Sziaaa *köszöntem el és rácsaptam az ajtót.

Na már csak ki kéne pihenni magamat! Ahh!!
Megyek lefekszek.






By.: csoda_mano💕

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 08, 2017 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Killer Bunny //HUN\\Onde histórias criam vida. Descubra agora