THE TRAITOR P3

398 37 0
                                    

( PART 03 )

TITLE : THE TRAITOR
#ANNELL CJROSEY ADOREY
PAGE : ANNELL CJROSAD STORIES

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

( ROMAN )

KESIAN betul ni perempuan sebelah saya, kenapalah kau dapat kakak yang kejam, satu dalam sejutalah kakak kandung jahat begini sama saudara sedarah lagi, nasib la saya pun ngam - ngam ikut Boy dari belakang, sebab saya hairan kenapa ni laki bini tidak keluar rumah sama - sama

Saya rasa macam Boy and Roxane berperangai pelik sejak akhir - akhir ni.

Saya drive jauh sedikit dari kereta Boy, Hmmm.. Tidak sangka diapun macam jalan kearah Rumah keluarga Roxane, tapi buat apa dia datang sini, and kenapa dia tidak sama - sama saja dengan Roxane tadi.

Belum sampai dikawasan rumah keluarga Roxane, tiba - tiba Boy memberhentikan kereta dia, aikkk...macam ada perempuan pula tu, macam c saya kenal tu perempuan, gosh...Rocell???, saya baru mo keluar dari kereta, kira - kira mau pigi tarik Rocell, sudah duluan c Rocell masuk dalam tu kereta c Boy.

Tidak boleh jadi ni, C Boy tu buaya...macam ada something dia mau dari Rocell ni, saya mesti ikut dorang.

What?? Tempat sunyi dia stop, memang saya sure dia mau rogol Rocell, tanpa buang masa saya pigi ketuk tu cermin kereta, actually saya tidak nampak apa yang berlaku didalam kereta, sebab kena tinted hitam tu cermin.

Tu Cermin kereta kena kasi turun, muka Boy kelihatan sedikit marah dan terkejut.

Actually Boy tidak mau kasi Rocell ikut saya, tapi saya ugut report polis, saya boleh nampak Rocell dalam ketakutan, " pity you girl " dalam hati saya berbisik.

saya buka itu locked pintu dari dalam kereta c Boy, saya buka tu pintu kereta, lepas tu terus saya tarik Rocell keluar dari tu kereta.

Now.. Apa saya buat dengan dia ni, saya berfikir - fikir mana mau hantar and kasi stay dia, last choice tempat Bunda Alina, Bunda Alina seorang ibu tunggal, satu - satunya adik kepada ibu saya, saya sangat rapat dengannya sejak kematian Ibu.

Gosh!!! This cute young girl, need to be protect ... Tiba - tiba saya perasan, kaki Rocell ada luka.... Pity Rocell.

Dalam 30 minit perjalanan, kami sampai sudah rumah Bunda Alina.

________________________________________________________

( ROCELL )

SAYA harap Roman tidak menjual saya 😭😭, kami berhenti sudah didepan rumah batu, memang besar dan cantik, jangan sajalah ni rumah mama ayam, saya merenung wajah Roman untuk mendapatkan kepastian, Roman yang perasan saya merenungnya terus tertawa kecil.

" From your face reaction, i know what you thinking of 😅, jangan risau ini rumah Bunda Alina, dia adik kepada arwah ibu saya, saya rasa kamu selamat disini. " Roman

" Hmmm... Bukan rumah mama ayam ka??? Ko bukan jual saya bah kan??? " Rocell

" Hahaha what makes you think like that, buat apa saya kasi selamat ko dari C Boy, at last saya jual ko juga 😂😂😂, do i look likes Bapa ayam ???? "Roman

" Actually not, tapi sejak kakak kandung saya sendiri mau jual saya, apalagi kalu orang luar mesti teruk dari dia, ehmmmm ( Rocell mendengus ). " Rocell

" Now i promise you, kau selamat disini....😊, percayala dalam dunia ni masih ada orang yang baik 😊 " Roman

Dari renungan mata Roman , saya boleh rasakan dia ikhlas membantu saya, maybe he is my guardian now, siapa lagi yang saya boleh harap.

THE TRAITORWhere stories live. Discover now