( PART 10 )
TITLE : THE TRAITOR
BY : ANNELL CJROSEY ADOREY
PAGE : ANNELL CJROSAD STORIES🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
( ROCELL )
CASSIDY ???? Hmmmm....sampai saja rumah terus saya naik atas pigi bilik saya and lepas tu mandi, lepas mandi saya termenung lagi duduk dikatil, saya tidak dapat lari dari berfikir pasal Cassidy, kenapa saya rasa dia seolah olah Roman??? Muka dia sangat berlainan, tapi his eyes........ Yes mata dia, macam mata Roman...
" Stop it Cell!!!! " Tiba - tiba pula c pom pom girl muncul ni, "Just forget about him", " who...Cassidy Or Roman ??? " Saya berdebat dengan c pembisik hati saya sendiri, arghh!!! I need to stop thinking like this...ini mustahil !!!.
TOK....TOK...TOK....
BUNYI KETUKAN DI PINTU BILIK SAYA.....
" Wait.... Wait.." Rocell
Saya bercakap sambil berjalan menuju ke pintu bilik, bila pintu sudah dibuka kelihatan Bunda Alina pun sudah menukar bajunya...mungkin diapun baru mandi tadi.
" Cell mari makan " Bunda Alina
" Hmm..Bunda sorry, saya masih kenyang lagi, Bunda makan saja dengan Cassidy k 😊 " Rocell
" Are you sure Cell ?? " Bunda Alina
" Yess..Bunda " Rocell
" Ok...kalau begitu, Bunda turun makan dulu ya, kalau lapar pigi saja dapur..😊 " Bunda Alina
" Ok Bunda " Rocell
Bunda merenung saya sejenak dan selepas itu mengusap pipi saya dengan lembut.
" Bunda turun dulu 😊 " Bunda Alina
Saya membalas Bunda Alina dengan senyuman....tiba - tiba terasa berat pula mata saya ni, saya tutup pintu bilik saya dan berjalan menuju ke katil, dan merebahkan badan saya pada tilam katil yang tebal dan empuk.
Gosh!!! I cant help my eyes from closing hehe... Akhirnya saya terlelap tanpa sedar.
Zzzzzzz.......Zzzzzzzzzz.....Zzzzzzzzz
________________________________________________________
( BUNDA ALINA )
I AM SORRY Rocell, Bunda belum bisa berkata apa - apa, bukan Bunda sengaja berbuat begini, tapi semua ini terjadi disebabkan oleh keadaan.... Maybe someday you will get the answer.
Saya boleh tahu dari riak wajah Rocell, dia mesti tertanya - tanya siapa Cassidy sebenarnya.
I just cant tell her now....
Hari yang sukar bagi saya.... Sebenarnya ianya tidaklah sesukar apa, tapi menahan dan terpaksa menyimpan sesuatu itu amatlah sukar untuk kita buat sebenarnya, sebab kita sendiri tidak rela dengan situasi itu, tapi demi kebaikan seseorang... Kita terpaksa akur.
________________________________________________________
Keesokan harinya, awal lagi Rocell bangun...dia turun ke bawah dan menuju kedapur, dan mulai menyediakan sarapan pagi, sedang khusyuk dia memasak, tiba - tiba Cassidy pun masuk ke dapur juga dan terus duduk di kerusi.
Rocell yang menyedari kehadiran Cassidy, hanya tersenyum.
" Morning Rocell " Cassidy
" Morning too 😊 " Rocell
" Awal juga bangun ?? " Cassidy
" Haha... Sebab kemarinkan saya tidur awal, so terbangun awal lah ni ari 😊 " Rocell
YOU ARE READING
THE TRAITOR
Random� INTRO � TITLE : THE TRAITOR PAGE : ANNELL CJROSAD STORIES COVER CREDIT : GOOGLE & ANIA LEIGH #Annellcjroseyadorey " Ma, saya sama Boy mau kawin " Roxane " Kawin?? Bah bagusla... Kami tumpang gembira " Sandra " Tapi ma, kamu nda buli hadir, masa sa...