( PART 09 )
TITLE : THE TRAITOR
BY : ANNELL CJROSEY ADOREY
PAGE : ANNELL CJROSAD STORIES🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
( BRYAN GILLS )
SHOULD i call her or not ???, geezzz... Saya tidak pernah berada dalam situasi begini before this, saya masih merenung skrin handphone saya, gosh...i need to do this, no matter what it takes...belum cuba belum tahu.
DIALED NUMBER......3 kali ringing, baru kena sambut.
" HELLO " Rocell
" Hello Miss Rocell, Hmmm.. Are you free today?? Maybe for lunch ?? " Bryan
" Hmm.. Who is this ?? " Rocell
OH..crab!! 😂😂 dia tidak tau bah pula ni no saya, sebab nombor dia pun saya dapat dari kad business baru yang Puan Alina bagi hari tu, untuk regular customer saja.
" Oppsss... Sorry, this is me Bryan ?? I hope you still remember me 😉 " Bryan
" OH...HAHAHA Mr.Bryan is it ?? " Rocell
" Ya..ya...its me, so lunch with me today, can ?? " Bryan
" Hmm sure....Location ?? " Rocell
" Well.. I fetch you at shop, can ?? " Bryan
" Its ok... Kedai closed hari ini, so maybe saya boleh ambil taxi saja dari rumah " Rocell
" Just tell me your location, so i will fetch you later " Bryan
" Tidak menyusahkan kah Mr Bryan ?? " Rocell
" No lah, so mesej me your address later ok... See you " Bryan
" O..ok bye..." Rocell
End called
Why my hand shaking, beginikah pula nervous kalau mengurat hahaha, " Bryan...Bryan...Chill bah " saya bercakap sama diri saya sendiri.
Saya tengok jam... It almost 11am, saya berdiri terus pigi mandi and bersiap, selepas bersiap terus saya cek balik handphone saya, ada mesej masuk sudah dari Rocell..ok address sudah dapat, so tinggal jalan pigi ambil Rocell lagi.
Saya turun bawah, ada maid saja dibawah sedang cleaning, hmm..Roma must at her school now, saya ambil kunci kereta then pigi parking.... Broom!!!!!! .
Im coming to you Miss Rocell......
________________________________________________________
( ROCELL )
THIS is my second times, lelaki bawa keluar makan, actually saya berat hati mau keluar sama Mr.Bryan tapi saya tidak sampai hati mau tolak, bila teringat muka innocent dia tu buat saya tidak sanggup mau tolak ni, apa salahnya kami berkawan..tapi, harap - harap dia belum ada bini lah...but budak perempuan hari tu ???....
Arr...malas saya mau banyak Fikir sekarang, bagus saya tanya dia sendiri nanti, gosh.... I need to get ready now, saya ambil tuala then masuk kamar mandi... After 1hour...siap sudah saya tinggal tunggu Mr.Bryan ambil saya lagi.
Saya keluar dari rumah, then duduk di kerusi luar rumah, saya baru teringat sama Bunda Alina, saya kasi keluar handphone saya dari beg tangan saya, then saya send mesej sama dia, yang saya keluar sekijap.
Ngam - ngam saya simpan handphone saya....ada kereta masuk sudah pigi perkarangan rumah Bunda Alina.
Tit...Tit....Bunyi Hon kereta....
Saya tengok di seat driver, Wajah Mr.Bryan...dia senyum manis ke arah saya, saya berdiri lepas tu terus masuk dalam kereta...
" Hmm..sorry, saya patut p buka pintu untuk Miss Rocell tadi ☺ " Bryan
YOU ARE READING
THE TRAITOR
Random� INTRO � TITLE : THE TRAITOR PAGE : ANNELL CJROSAD STORIES COVER CREDIT : GOOGLE & ANIA LEIGH #Annellcjroseyadorey " Ma, saya sama Boy mau kawin " Roxane " Kawin?? Bah bagusla... Kami tumpang gembira " Sandra " Tapi ma, kamu nda buli hadir, masa sa...