THE TRAITOR P12

264 30 3
                                    

( PART 12 )

TITLE : THE TRAITOR
BY : ANNELL CJROSEY ADOREY
PAGE : ANNELL CJROSAD STORIES

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

( ROCELL )

" Please move on, please move on Rocell " Bisikan hati saya seperti meronta - ronta, " Arghhhh!!!! Go away !!!!! 😭😭😭😭😭 i cry so loud that night, kau betul - betul sudah buang saya dari hidup kaukah Roman??? Betul - betul kau tiada hati sudah sama saya ???, " enough is enough Rocell... Kasi lupa saja dia", Bisikan demi bisikan bermain - main di fikiran saya.... Kalau saya berterusan macam ini, mungkin saya bisa jadi gila.

Saya menekup muka saya dengan kedua dua telapak tangan saya, dan mulai berkata this feeling must go away from me now, saya inhale and exhale, then saya cuba untuk tidur dengan tenang pada malam itu.

Baru saja saya mulai mau cuba tidur.....TING!!!!.....Ada mesej masuk di telefon bimbit saya.

" Hi, are you still awake ?? " Bryan

" Hi too, yess... " Rocell

" How are you Cell ?? " Bryan

" Im fine Bryan...how about you ?? " Rocell

" Fine also... Hmm.. Actually, saya ada pergi kedai bunga hari ini, and i saw something not good infront of me that moment, Hmm..kamu betul - betul okay ka Rocell ?? " Bryan

Gosh...saya rasa mesti dia nampak masa saya keluar dari kereta masa Roman hantar saya kali kedua pigi kedai, Hmm.. Apa saya mau reply dia ni.

" Hmm.. Saya tidak tau macam mana mau cakap sama kamu Bryan.." Rocell

" You can share with me... If you want 😊" Bryan

" Maybe its time for me to move on Bryan, dia teda perasaan cinta sudah sama saya..what do you think?? " Bryan

" Kalau saya dalam situasi kamu, maybe i will do the same things also Cell, life must go on..." Bryan

" Thank you Bryan...maybe i should sleep now.. 😊 " Rocell

" Okay Rocell, good night and sweet dreams " Bryan

" Good night too Bryan " Rocell

After had small chating with Bryan, saya rasa macam lapang sikit hati saya, Life must go on... Maybe you right Bryan, mata saya semakin berat... I cant it anymore, finally.......

Zzzzzz....Zzzzzzz.....Zzzzzzz

________________________________________________________

( BRYAN GILLS )

ACTUALLY, masa saya pigi kedai bunga tadi pagi, Saya nampak muka Rocell tegang betul, dia macam baru lepas bergaduh dengan seseorang, terus saya tidak jadi pigi order bunga untuk late sister saya... Dari lunch time tadi lagi saya cuba untuk memberanikan diri call or mesej Rocell tapi saya takut masa tidak sesuai pula.

Sampai rumah, saya cerita sama Roma... Dia insist saya supaya mesej Rocell juga malam ini, so here i am pigi mesej dia, thank god nasib mood dia baik....habis saja bermesej sama dia, tiba - tiba saya rasa happy betul... Looks like i have the chance too tackle her again.

So.. Apalagi, saya mesti mau susun strategi ni, strategi menambat hati Rocell, Roma mesti happy dengar khabar gembira ini.

Well... Tommorow is the days of my happiness begin, i cant wait anymore, bagus saya tidur dulu, supaya cepat malam ini berlalu 😊 .

________________________________________________________

> NIGHT CLUB <

SEDANG Roxane khusyuk menari, tiba - tiba ada tangan merangkul pinggangnya dari belakang.

THE TRAITORWhere stories live. Discover now