We zijn op de luchthaven en moeten nog even wachten op het vliegtuig. Ik heb vandaag nog niks gezegd tegen Max. Ik denk zoveel aan of dit wel een slim idee is. We hebben onze koffers al afgeleverd en lopen richting de gate. Ik ben op een een of andere manier toch een beetje nerveus.
Wij zijn geland in Turkije. We hebben net onze koffers gepakt en lopen naar buiten. Een heerlijke warme temperatuur bestrijkt mijn huid en mijn twijfel begint al af te nemen. Ik moet het gewoon zien als vakantie denk ik bij mezelf. We lopen naar de eerste vrije taxi die we zien en nemen een rit naar ons hotel. Ik wordt steeds losser en begin te merken dat ik eigenlijk wel mijn rust ga vinden. Wie komt er nu zelfs helemaal naar Turkije om Max 3n mij lastig te vallen?
De spullen hebben we in het hotel gedumpt en lopen richting het strand. Het is heerlijk weer en daarom loop ik in een jurkje en Max in een korte broek en een shirt. We als we de heuvel oplopen voel ik de frisse zeewind door mijn haar waaien. Je kan vanaf hier een groot uitzicht op de kustlijn. De zee ziet er oneindig uit en daardoor voel ik me altijd zo vrij. Ik kijk Max aan en glimlach. We lopen naar het trappetje dat leidt naar het strand. Beneden aangekomen doe ik mijn slippers uit en neem deze in mijn hand. Ik loop alvast vooruit het strand op. Het hand voelt heerlijk warm aan mijn voeten. Ik kijk om mij heen en het is niet druk. Hier en daar zijn er nog wat studenten en ouderen die buiten het seizoen op vakantie gaan. De studenten spijbelen dan sowieso. Zo was ik vroeger niet. Ik was altijd het brave meisje dat niet durfde te spijbelen en vrijwel altijd haar huiswerk optijd af had.
Ik loop verder naar het water en laat het koele water over mijn voeten stromen. Het voelt heerlijk aan en een vakantiegevoel verblijd mijn lichaam. Max komt naast mij staan en pakt mijn hand vast. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en geef hem een kus. Hij slaat een arm om me heen en we lopen langs de waterlijn over de kust.De zon is net onder en Max en ik komen aan bij het hotel. Het buffet is niet heel lang meer open dus gaan we gelijk door naar het restaurant. Ik pak een bord en leg wat aardappels en andere lekkere dingen op mijn bord. Het restaurant is bijna volledig leeg op een paar tafels met oude stellen na. Ik zoek een tafeltje uit bij het raam en ga zitten. Als Max zijn bord ook vol heeft komt hij tegenover mij zitten. "Hoe vind je het?" Vraagt hij. "Het voelde eerst niet heel goed, maar nu wel." Zeg ik. Hij kijkt me begrijpend aan. Hij laat zijn vork op zijn bord rusten en pakt mijn hand vast. "Hier zullen we geen last van haar hebben. Wij zijn de enige die weten dat we hier zitten." Ik glimlach. Hij heeft gelijk.
We hebben heerlijk gegeten en gaan terug naar onze hotelkamer. Ik ben doodop en wil me klaarmaken voor bed. Als ik mijn jurkje over mijn heupen wil laten glijden voel ik twee koele handen op mijn heupen rusten. "Jij was toch nog niet van plan te gaan slapen?" Wordt er in mijn oor fluisterd. "Nu niet meer denk ik." Zeg ik zachtjes. Ik voel Max zijn vingers het haar in mijn nek opzij leggen. Daarna voel ik zijn zachte lippen in mijn nek. Ik kantel mijn hoofd nog net iets meer zodat mijn nek wat meer open komt te liggen. Ik draai me om en kijk hem aan. Ik kan het niet weerstaan en ik druk mijn lippen tegen de zijne. Zijn handen glijden iets omhoog waardoor mijn jurkje luchtig op de grond valt. Ik stop mijn handen onder zijn shirt en laat mijn handen op zijn heupen rusten. Even zoenen we zonder dat er wat gebeurd verder. Dan laat ik mijn handen omhoog glijden en neem tegelijkertijd zijn shirt mee en trek hem uit. Ik kijk even naar zijn mooie ontblootte bovenlijf. Hij tilt me langzaam op en tilt me oo het bed.
JE LEEST
nummer 33
FanfictionHet verhaal over het leven van Lora met de beroemde Formule 1 coureur Max Verstappen. Lora is een groot fan van de Formule 1. Ze gaat dan ook naar de Formule wedstrijd in Spa. Hier krijgt ze een grote verassing als ze het circuit wil verlaten. Ze kr...