We zijn na een korte vliegreis aangekomen op het zonnige Kreta. Het is nog vroeg en de zon staat nog niet hoog. Het is comfortabel warm en ik heb dan ook alleen een lange broek en een hemdje aan. We lopen richting de taxi's en daar staat er één voor ons klaar die ons naar ons appartement brengt. In de taxi kijk ik naar buiten en zie ik verschillende mensen al op straat. Ze maken hun winkels klaar voor de toeristen die dadelijk wakker worden en zich klaar maken voor een dag aan het strand.
Het is niet heel ver rijden voor we aankomen bij ons appartement. Het is niet enorm groot. Het staat boven op de heuvel en je kunt uitkijken over de zee. Op het terras staan ook twee ligbedjes aan de rand van het privé zwembad. Max rekent de taxi af en we lopen richting het huisje waar een man ons op staat te wachten om de sleutel van het appartement aan ons te geven.
'Hello welcome.' Zegt hij en ik knik vriendelijk naar hem. Hij opent de deur en helpt ons met onze koffers naar binnen dragen. Hij geeft ons een korte rondleiding door het huisje. We staan eerst in de gang die doorloopt naar de woonkamer. De woonkamer is erg ruim en heeft ramen van de vloer tot het plafond die uitkijken over de zee. Voor het raam staat een comfortabele bank en een grote stoel. Ook is er een open keuken met een groot kookeiland. We zullen hier waarschijnlijk niet veel gebruik van maken, want er zitten super veel eet tentjes beneden aan de heuvel. De slaapkamer is reusachtig en er staat een groot bed in het midden tegen een muurtje aan. Achter dat muurtje bevind zich de badkamer. Er is een bad voor twee personen en een ruime douche.We nemen afscheid van de eigenaar en beginnen met onze spullen uitpakken. Ik leg al mij spullen in de ene kast en Max legt al zijn spullen in de kast die aan de andere kant van de kamer staat. Het begint langzaam al warm te worden en we kiezen ervoor te gaan douchen. We lopen richting het zwembad als ik besef dat we onze badlakens in de kast hebben laten liggen. 'Oh Max ik pak nog even de badlakens uit jou kast.' En ik wil mij omdraaien. 'Nee nee nee ik pak het zelf wel even ga jij alvast het zwembad in.' Zegt hij snel. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Oke.' Zeg ik een beetje achterdochtig en loop naar het zwembad. De lichte paniek in zijn stem vond ik een beetje vreemd, maar het zal vast niks zijn. Ik laat mij in het warme water zakken en zwem naar de rand van het zwembad dat bestaat uit een glasplaat en uitzicht geeft over de zee die verderop gelegen ligt. Er worden twee armen om mij heen geslagen en er wordt een kus in mijn nek gedrukt. 'En vind je het mooi?' Vraagt hij aan mij. Ik knik en leg mijn hoofd tegen hem aan. Ik voel de rust en echt tijd voor ons samen. Ik heb dit wel gemist. Meer dan ik dacht eigenlijk.
Ik ben het bad uit gekomen en Max had even gedoucht. Ik loop met een handdoek het hoekje om van de muur en Max schrikt en trekt snel de kast dicht. 'Wat is er met jou?' Vraag ik. 'Niks ik deed gewoon de deur dicht, alleen iets te hard.' Zegt die lachend. Naja denk ik hij doet gewoon vreemd, maar laat maar gaan. Ik kleed mij om en loop terug naar de badkamer om mijn haar te föhnen en mijn make up te doen. We gaan vanavond uit eten bij een tentje die Max goed kent en daarna gaan we misschien nog een drankje doen. Als ik klaar ben loop ik terug naar de woonkamer en staat Max al.op mij te wachten. 'Je ziet er leuk uit.' Zegt hij. Ik draag een roze jurkje met een wit bomberjack van unleash the lion erop. Daaronder draag ik wit met roze sneakers.
Als we naar buiten lopen is het al wat schemerig, maar is het nog heerlijk warm. We lopen hand in hand de heuvel af naar beneden richting het restaurant. Toch ben i een beetje nieuwsgierig naar waarom Max zo raar deed in de slaapkamer en besloot ernaar te vragen.
'Wat doe je eigenlijk vreemd sinds we hier aangekomen zijn?' Vraag ik hem.
'Sorry ik ben gewoon blij, omdat ik samen met jou hier ben. Ik bedoel gewoon ons tweeën.' Ik knik en we lopen verder. Morgen zal het wel anders zijn denk ik.We komen beneden aan bij een wit houten gebouwtje met een grote open veranda aan de zijkant. We lopen naar binnen en Max begroet de eigenaar. Ze maken een praatje en we lopen naar de tafel. De man knikt vriendelijk naar mij en loopt weer naar binnen om de menu kaart voor ons te halen. We zitten op de veranda die is begroeid met een licht dicht bladerdak. Daar tussendoor zijn lampjes gehangen wat het een sprookjesachtig uiterlijk geeft. Verder licht het terras dicht bij de zee en kan je de golven zachtjes op het strand golven. Het is een super mooi en super romantisch.
'Het is echt super mooi.' Zeg ik tegen Max. Hij lacht en pakt mijn hand. Nu merk ik pas hoe erg ik dit mis. We hebben dit eigenlijk nog niet helemaal gehad. We waren altijd zo druk bezig met de wedstrijden of waren met vrienden. Daarna kwam Elise tussen ons beide. Nooit hebben we echt een vakantie gehad met alleen ons tweeën.We hebben heerlijk gegeten en we rekenen af. We lopen richting het strand om daar nog even een avond wandeling te maken. Het is nog steeds heerlijk warm en ik doe mijn schoenen uit. Ik loop richting het water en zachtjes tikt de zee de puntjes van mijn tenen aan. Ook het water is heerlijk warm. 'Zullen we morgen naar t strand gaan? Dan kunnen we hier zwemmen.' Vraag ik aan Max. 'We kunnen nu ook zwemmen.' Zegt Max. Ik kijk hem lachend aan. Dan kijk ik om mij heen. Het hele strand is leeg en ook over de boulevard lopen bijna geen mensen meer. Ik druk een kus op Max zijn lippen en trek mijn jasje en jurkje uit. Ook Max kleed zich uit en we leggen onze kleding op een hoopje op het strand. Ik twijfel of ik ook mijn ondergoed uit moet trekken. Ach denk ik bij mezelf en trek mijn bh en slip uit en loop alvast langzaam het water in. Als ik tot mijn navel in het water sta wacht ik even en geniet ik van het uitzicht. Het is zo mooi. De hemel is diep donkerblauw van kleur en de sterren zijn kleine lichtjes die prachtig schitteren. De maan zorgt ervoor dat ik nog wat kan zien en laat een prachtige schittering achter op het water oppervlak. Ik voel dat Max naar mij toe komt want het water golft lichtjes. Hij slaat zijn armen om mij heen. 'Het is prachtig niet?' Vraagt hij.
'Ik wil niet meer weg.' Zeg ik en draai mij om. 'We hebben eindelijk rust. Geen fans, doorgedraaide vriendinnen, interviews, doorgedraaide racers en ...' verder kom ik niet want Max duwt zijn lippen tegen de mijne. Al mijn gedachten vervagen en ik kan alleen maar in het moment zijn. Hier op Kreta, op het strand in de zee. Alleen hij en ik.Hallo allemaal ik hoop dat jullie het verhaal allemaal nog leuk vinden. Ik ben best benieuwd wat jullie ervan vinden van de gebeurtenissen de afgelopen hoofdstukken dus laat het weten in de reacties! Daarnaast lijkt het mij super om de 500 stemmen te halen helpen jullie mij daarbij?
Het verhaal is nog lang niet afgelopen dus nog veel lees plezier!
JE LEEST
nummer 33
FanfictionHet verhaal over het leven van Lora met de beroemde Formule 1 coureur Max Verstappen. Lora is een groot fan van de Formule 1. Ze gaat dan ook naar de Formule wedstrijd in Spa. Hier krijgt ze een grote verassing als ze het circuit wil verlaten. Ze kr...