Can we?

130 12 2
                                    

Tänään A-Siiven puolella oli paljon liikettä. Yleensä täällä ei kulkenut muita vartijoita kuin minä ja Hoseok, mutta tänään myös pari muuta kävivät. En ymmärtänyt mitä oli tekeillä. Olin tänään jokseenkin todella hermostunut ja todella hajamielinen. Ehkä se johtui huonoista yö unista. Tai sitten aivan jostain muusta..

Istuin yksin taukohuoneen sohvalla. Nojailin käsiini ja en puhunut muille mitään. Poistuin äkillisesti huoneesta vankilan puolelle. Hengittelin rauhassa ja syvään kun kävelin ympäri sellikerroksia. "Jungkook? Ooks sä okei?" Ääni kysyi. Säpsähdin ääntä ja tajusin olevani Yoongin sellin kohdalla. Katsoin häneen huomasin hänen hupparinsa olevan puoliksi auki ja sen ettei hänellä ollut sen alla paitaa. Yskäisin ja katsoin häntä silmiin. "Öäh, kai mä oon." Vastasin hiljaa. Yoongi tuli kaltereiden luo ja nojasi niihin. "Oppa haluaa leikkiä..."  Hän henkäisi hiljaa ja avasi hupparinsa kokonaan auki samalla purren alahuultaan. Menin samantien kasvoiltani  täysin punaiseksi ja käänsin katseeni muualle. "Yoongi...ei me voida, vaikka miten paljon me molemmat sitä halutaankin." Sanoin ja katsoin häneen. "Hmp, Jungkookie on tyslä.." Yoongi sanoi ja pörhötti hiuksiaan.  "Jungkook hei!" Kuulin äänen takaani ja käännyin nopeasti katsomaan. Huomasin miten Yoongi laittoi hupparinsa nopeasti kiinni ja käveli kaltereiden luota sängylleen istumaan. "Oh, Hei Hoseok." Tervehdin häntä. "Miks sä oot käyttäytyny tänään jotenki tosi hermostuneesti?" Hän kysyi kun oli kävellyt luokseni. Yskäisin. "Mitä? Minä hermostuneesti? En kyl oo. Miten niin?" Väänsin kasvoilleni pienen tekohymyn.  "Jackson kerto etä käyttäydyt kuulemma Yoongia kohtaan erilailla kuin muita vankeja kohtaan, pitääkö tämä paikkansa?" Hän kysyi samalla katsoen Yoongia hänen sellissään."Käyttäydyn sitä kohtaan täysin samallaisesti kuin muitakin." Kerroin ja laitoin kädet puuskaan ja tuijotin häntä hieman ärtyneenä. "Onks sun ja Yoongin välil jotain muutaki ku pelkkä vanki ja vartija suhde?" Hän kysyi. Silmäni laajenivat hieman tönäisin häntä hieman taaksepäin. "Voi jumalauta Hoseok! Mun ja Yoongin välillä ei oo mitään." Huusin niin että koko A-Siipi kaikui. Hoseok horjahti taaksepäin ja näytti todella säikähtäneeltä. Samalla hetkellä kerrokseen juoksi johtaja Park. "Hoseok ja Jungkook! Mitä täällä on meneillään?" Hän korotti ääntään ja molemmat käänsimme katseemme häneen. Park katsoi meitä molempia pitkään kunnes sanoi. "Molemmat toimistooni välittömästi!" Säpsähdimme hänen huudahdustaan ja lähdimme seuraamaan häntä.

*

Seisoimme molemmat Parkin toimistossa ja hän tuijotti meitä molempia. "En kutsunut teitä toimistooni tuon äsköisen sähellyksenne takia vaan olen kuullut hieman juttuja eräältä henkilöltä teidän käytöksestä yksiä vankeja kohtaan. Jos nämä ovat totta en tiedä mitä teen kanssanne." Hän huokaisi ja katsoi koneeltaan jotain. "Sanon tämän suoraan, että olen kuullut nämä Jacksonilta." Kurtistimme Hoseokin kanssa molemmat kulmiamme. "Mitä olet häneltä kuullut?" Kysyin. "No esimerkiksi sinun ja Yoongin välillä olisi jotain hieman syvempää ja Hoseokin ja erään toisen vangin välillä olisi jotain." Hän kertoi ja katsoi meitä vakavana. "Miks kaikki epäilee et mun ja Yoongin välillä ois jotain?" Kysyin ärtyneenä. "Ai eiks teijän välil muka oo mitään? Ne sun kaulassa olevat jäljet pariviikkoa sitten näytti ihan fritsuilta!" Jacksonin ääni kuului takaani. Käännyimme kaikki katsomaan häneen. "Ja mistäs sä tänne ilmestyit?" Ärähdin. "Noniin hei rauha!" Park huudahti. "Muut poistukaa, Jungkook ei lähde minnekkään. Hoseok, selvitän asian sun kanssas myöhemmin." Jackson ja Hoseok poistuvat Parkin toimistosta. "Ole hyvä ja istu." Istahdin ja katselin vain alaspäin. "Jungkook, mä tiedän kyllä mitä sun ja Yoongin välillä on. Sun ei tarvi peitellä sitä, mutta mä en tiedä pitäiskö mun sallia sitä vai." Hän sanoi ja piti pienen tauon. "Et ole ensimmäin vartijani kenellä on suhde vankiin. Heillä kuitenkin se on vaikuttanut negatiivisesti työskentelyyn. Sinun kohdalla en ole huomannut mitään muutosta." Yskäisin ja vilkaisin häneen. "Sallin tämän, mutta vain sillä ehdolla, että työskentelysi pysyy samanlaisena kuin ennenkin." Park sanoi ja nousi tuoliltaan. Nousin myös itse. "Poistukaa." Park sanoi. Poistuin huoneesta ja kävelin hieman nolostuneena kohti A-Siiven selliosastoa. Kuulin pian kuulutuksen. "Vartijoille tunnin tauko. Tehkää mitä haluatte." Huokaisin ja käänsin katseeni Yoongin selliä kohti. 

Words: 604


Ayo^^

Tästä luvusta piti alunperin tulla erillainen, mitä siitä nyt tuli :D Mutta päätin jättää kaiken kivan ens lukuun ;) Nauttikaa.

~Milo

Prisoner [Yoonkook]Where stories live. Discover now