But He Is Criminal..

134 10 1
                                    


Johtaja Park saapui kuulustelu huoneeseen ja pyysi minut ulkopuolelle hetkeksi. "Olen saanut muilta vartijoilta paljon kehuja koskien sinun työskentelyäsi vankien kanssa. Olen iloinen, että osaat hommasi myös vankilassa." Park sanoi ja kätteli minua. Hymyilin hänelle ja käänsin katseeni sitten kuulustelu huoneeseen. "Aivan, Nyt muistankin mikä oli alkuperäinen asiani sinulle. Liittyen Yoongiin." Käänsin katseeni takaisin johtajaan. "Yoongiin? Mitä hänestä?" Kysyin. "Olemme saaneet määräyksen, että häntä ei tarvitse pitää raudoissa tästä päivästä eteenpäin ellei ole aivan pakko." Hän sanoi. "Ai tarkotatko sä myös sitä, että silloinkun häntä viedään jonnekkin, ei rautoja silloinkaan?" Huokaisin. "Juuri näin. Kukaan muu vartija ei häntä saa viedä mihinkään kuin sinä. Uskon myös, että pärjäät myös hänen kanssaan ilmankin niitä. Mutta minun täytyy mennä." Park lähti sitten vihellellen kohti työhuonettaan. Naurahdin itsekseni ja astuin takaisin huoneeseen. Niinkuin minua oli käsketty niin menin suoraan avaamaan Yoongin käsiraudat. 

*

Pian kuulustelijat olivat lähteneet huoneesta ja jäin sinne Yoongin kanssa. Hän tuijotti edelleen pöytää ilmeettömästi. "Noni mennääs takas selliosastolle. Ylös siitä." Komensin häntä ja kävelin hänen vierelleen. Hän ei hievahtanutkaan. "Vauhtia sitte! Tai jää sulta tänään ulkoreissu väliin!" Korotin ääntäni ja samalla hetkellä Yoongi katsoi minua suoraan silmiini. Yritin pitää  vakavaa ilmettäni yllä, mutta se tuntui mahdottomalta, kun hän katsoi minua. Yoongi nousi seisomaan ja katsoi minua kylmästi. Lähdin sitten taluttamaan häntä kohti hänen selliään. "Sähän olit Korean parhain poliisi, huh?" Yoongi kysyi käytävällä jolle ei oltu asetettu valvonta kamereoita. Pysähdyimme ja hän kääntyi minuun päin. "Niin sitä sanotaan." Vastasin. "Eiks sun pitäis sit huomata kaikki taskuvarkaat ja muut?" Yoongi kysyi ja katseli minua. Hymähdin kunnes tajusin pian jotain. Mun avaimet?! Huusin mielessäni ja katsoin Yoongia. "Mä luulin sun olevan Korean paras poliisi ja et ees tätä huomannut." Yoongi tokaisi kylmästi ja heilutteli avaimiani naamani edessä. Otin avaimeni häneltä samassa hetkessä Yoongi nappasi ranteestani kiinni ja työnsi minut käytävän seinää vasten. Yritin irtautua hänen otteestaan, mutta epäonnistuin. Hän katseli minua suoraan silmiin ja välillä huomasin hänen katseensa käyvän myös  huulieni kohdalla. En tiennyt mitä minun pitäisi tehdä. En saa irrotettua hänen otettaan ja minun on turha ruveta pyytämään ketään apuun. 

Pian tunsin hänen hengityksensä korvassani. "Suosittelen ehkä olemaan tarkempi, Jeon Jungkook." Hän sanoi  matalalla äänellään ja tunsin pian myös hellän näykkäsyn korvalehdessäni. Muutuin samantien kokonaan punaiseksi kasvoiltani. Hän irrotti ranteestani. Samalla otin hänen käsistään otteen ja lähdin viemään häntä sellilleen. Pääsimme selliosastolle. "Selli 48 auki!" Huusin ja työnsin Yoongin sinne. "48 kiinni!" Jäin seisomaan sellin eteen selkäpäin selliä. Käänsin pääni maahan ja suljin silmäni, huokaisin syvään. Hän on rikollinen ja minä poliisi, En voi. Huokaisin syvään ja lähdin kävelemään kerrosta ympäri tarkastamassa muut vangit. 

words: 422

Kiitos Prisonerin 3 luvun lukemisesta!

~Milo

Prisoner [Yoonkook]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora