Police And Criminal

177 11 4
                                    

Olin tavalliseen tapaani lähdössä töihin. En osannut odottaa mitenkään kiireistä päivää.  Astuin asunnostani ulos ja sain välittömästi ilmoituksen toiselta poliisilta radiopuhelimeen. "Jeon Jungkook, Hätäkeskus sai ilmoituksen raa'asta murhasta lähistölläsi. Lähetämme sinulle osoitteen ja muut tarvittavat tiedot autoosi." Toinen poliisi kertoi. Lähdin hölkäten autolleni ja olin saanut kaikki tarvittavat tieodt. Luin tietoja ääneen. "Tekijänä luultavasti Korean pahin rikollinen Min Yoongi ja syyllisenä ilmeisesti raakaan murhaan." Huokaisin ja käynnistin auton. Lähdin ajamaan rikospaikalle nopeasti.

*

Pääsin rikospaikalle ja huomasin muiden poliisien pitävän  erästä henkilöä raudoissa. Jäin hetkeksi autoon ottamaan ylös aiempia rikoksia mitä Min Yoongi oli tehnyt. Huokaisin itsekseni ja nousin autosta. Kävelin lähemmäs henkilöä samalla muut poliisit tervehtivät minua. "Jungkook, Ehkä on parempi, että sinä kuulustelet häntä." Toinen poliiseista sanoi. Hymähdin ja katselin papereita käsissäni. "Min Yoongilla on aiempia putka reissuja kymmeniä, johtuen monista ahdistelu yrityksistä." Sanoin normaalisti. Käsiraudoissa oleva henkilö nosti pian katseensa minuuna. "Pidäppä kyttä sit turpas kiinni, ketään ei kiinnosta." Henkilö korotti ääntään ja potkaisi toista poliisia haaraväliin, joka aiheutti otteen irtaantumisen. Sain hänestä itse kuitenkin kunnollisen otteen ja lähdin viemään häntä autoon. "Ehkä sua ei kiinnostakkaan, mutta meitä kiinnostaa. Saada ihmisten ilmoilta rikolliset putkaan." Työnsin hänet autoon ja suljin ovet.  Kävelin sitten murhantutkijoiden luo kyselemään murhatusta. Sain tietoon, että murhattu oli hänen isäpuolesna, jota Yoongi vihasi ylikaiken.  "Jeon Jungkook!" Kuului takaani, käännyin katsomaan äänen suuntaan. "Oh, Poliisi päällikkö." Sanoin ja kumarsin hieman. "Jos siirtäisimme sinut enemmänkin vankilan vartijaksi? Ehkä voisit pitää silmällä Min Yoongia." Hän ehdotti ja katsoi minua tyynenä. "Oisko se muka mun taidoille parasta?" Kysyin ja katselin poliisi päällikköä. Hän naurahti. "Tiedät kai ettei Min Yoongi joudu perus vankilaan kaikista teoistaan. Hän joutuu Korean parhaimpaan vankilaan, jossa on tiukat säännöt. Sopisit sinne mahtavasti." Hän kertoi ja näytti kysyvältä. "Harkitsen asiaa vahvasti." Sanoin ja olin lähdössä viemään Yoongia asemalle. "Itseasiassa puhuin jo vankilan johtajan kanssa ja siirrämme sinut sinne välittömästi. Eli viet Min Yoongin vankilaan." Hän naurahti ja lähti kävelemään pois päin. Silmäni laajenivat ja katsoin hänen peräänsä. "Et sä vittu oo tosissas!"


*

Olin päässyt vankilalle ja tavannut välittömästi vankilan johtajan. Hän oli todella mieleissään siitä, että sai Korean parhaimman poliisin juuri hänen vankilaansa. Itse en oikein ollut ikinä tykännyt vankilassa työskentelystä, mutta uskoisin, että tästä tulisi erillaista. Muut vartijat olivat ottaneet Yoongin ja vieneet hänet selliinsä. Minä itse olin jäänyt juttelemaan johtajan kanssa. "Olen erittäin otettu siitä, että saavuit Jeon Jungkook. Olen kuullut päälliköltäsi niin paljon kehuja sinusta." Hän kertoi ja hymyili minulle. Hymähdin hänelle vastaukseksi. "Ehkäpä päästän sinut aloittamaan jo työsi. Voin saattaa sinut vartijoiden taukohuoneeseen. " Lähdin seuraamaan häntä ja huomasin monia tuttuja kasvoja. Pitkin vankilaa. Pysähdyimme oven eteen ja astuin sitten itse sisään. "Oh?! Jungkook Mitä sä täällä?!" Kuulin tutun äänen jostain päin huonetta. Käänsin pääni äänen suuntaan ja huomasin vanhan työtoverini.

Words: 448


Kiitos kun luit ensimmäisen osan Prisoneria~
En oikein tiedä miks alotin taas uuden ficin, mutta teki vain mieli.
Kaikki There For Youta lukevat, elkää huoliko sekin jatkuu ja toivottavasti pian^^

~Milo

Prisoner [Yoonkook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin