6 bölüm

326 17 11
                                    

Hastane:
Eylül: Alp bi gelirmisin?
Alp: efendim Eylül hoca.
Eylül: Şimdi sen gidiyosun Esmanı alıyorsun ve oyalıyosun saat 6 kadar. Ama Esma'nın hiçbirşeyden haberi olmuycak. Sonrada kafeye getiriyosun.
Alp: tamam hocam.
Alp: Alo Esma naber canım?
Esma: hiç kafede boş boş oturuyorum.
Alp: benim işim bitti biraz dolaşalımmı.
Esma: tamam olur zaten Eylül ve Bahar beni unuttular.
Alp: tamam 5 dakikaya ordayım.
Alp Esmayla sahile gitmişlerdir. Bu sırada Bahar, Eylül, Ali, Oğuz, Samo kafeye gelip hazırlıklar yapıyordur. Veee saat 6 herkes geldi Esma ve Alp'i bekliyorlar. Esma içeri girince herkes saklanmıştı.Herkes birden bağırdı iyiki doğdun Esma. İlk önce Eylül, Bahar ve Esma sarıldılar.
Esma: Yaa siz sabahtan beri bana sürprizmi yapıyodunuz. Bende Doğum günümü unuttunuz sanmıştım.
Eylül: hiç unuturmuyuz yaaa. Hadi Alp pastayı getir.
Esma mumu üfler. Ve Herkes masaya geçer.
Bahar: Şimdi sürpriz zamanı.
Eylül: Evet hadi kızlar getirin sürprizi.
Sürpriz gelir.
(Sürpriz Eylül'ün Doğum günündeki acı biber)
Eylül: tatatam. Acı biber.
Bahar: şimdi oyunumuz böyle kim daha çok acı biber yiyecek.
Samo: peki bizim ödülümüz ne olucak.
Bahar: kazanan em romantik ve en aşık olarak seçilicek.
Eylül: Şimdi aşıklar buraya. Ama ilk önce iki kişi çıkacak onlar arasında olucak. Hadi kim geliyor.
Ali: Eee ben kalkmıyımda kim kalksın der ve Eylül'ün yanağına öpücük kondurur.
Eylül: peki kim Ali Asafa rakip??
Seçkin: ben tabikide.
Bir anda herkes Seçkine bakar. Bu söylediği Ali Asafı sinirlendirir ama Ali belli etmez.
Bahar: hadi o zaman yarış başlasın. Ali bir tane alır ve rahatça yer sonra ikincisini alır onuda yer. Seçkin daha birincisini yiyemez ve öylece kalır.
Eylül: bu yarışın kazananı Ali oluyor. Aşkım tebrikler der ve Ali Asafın yanağına öpücük kondurur.
Herkes yarıştıktan sonra Esma konuşur.
Esma: ya ben sizleri çook seviyorum canlarım benim yaa😍😍😍😍.
Bölüm sonu. Bölümü nasıl buldunuz??? Acaba yb neler olucak??Seçkin Eylül ve Ali'nin aralarına giricekmi????

Ateş RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin