14 bölüm

266 16 11
                                    

Eylül İpekten ayrılır ve odadan çıkar.
İpek: Abla ben seni çok özledim sen beni hiç özlemedinmi??
Eylül arkaya bakmadan odasına gider.
Oğuz: demek Eylülün kardeşisin. Benziyormusunuz?? Yani sende Eylül kadar hırslımısın?
İpek: bizi çok benzetirler. Biz ablamla çok iyi anlaşırdık. Ama annem bizi ayırdı izin vermedi ablamla görüşmeme.
Ali: sende kabul etdin.
İpek: ne yapabilirdim? Ben hep ablamı telefonla aradım ama o hiç açmadı.
Bahar: Eylülünde bir kalbi var. O kalp bir defa kırılırsa düzelmesi zor olur.
İpek: sen ablamın nesi oluyorsun?
Bahar: en yakın arkadaşı.
İpek: sen?
Ali: sevgilisi.
İpek: benim ablamın sevgilisi mi var?? Şaşırtıcı. Çocukken ben asla erkeklere güvenmem derdi. Güvenilir birisin galiba. Ablam her erkeye güvenmez.
Ali: öyleyimdir. Benden sana bir tavsiye git ablanın gönlünü al. Herşeyi olduğu gibi anlatırsan o seni anlar.
İpek: teşekkür ederim hocam.
İpek odadan çıkar ve Eylülün odasına gelir.
İpek: girebilirmiyim abla?
Eylül cevap vermedi. İpekte odaya girdi.
İpek: benim yüzüme bakmayacakmısın? Benden bu kadarmı nefret ediyorsun abla?? 
Eylül: bak İpek seninle uğraşamam. Sen benim asistanımsın lütfen özel hayatı işimize katma.
İpek: demekki ben sana asistanda başka birşey değilim??
Sessizlik olur.
İpek: Abla....Özür dilerim... haklısın seni bırakmamalıydım. Özür dilerim..... annemin sözünü dinlememeliydim.  Özür dilerim Abla....lütfen affet beni. Eskisi gibi olalım. 
İpek ayağa kalkar ve Eylüle sarılır. Eylülde karşılık verir. Eylül gerçekteyse kardeşini özlemişti. Sarıldıktan sonra.
İpek CANIM ABLACIM diye bağırır.
Eylül: deli kızyaaa.
İpek: abla hadi çıkalım.
Eylül: nereye?
İpek: işte gezeriz,alışveriş yaparız. Hem kızlarda gelir. Kız kıza alışveriş yaparız.             Eylül:Tamam o zaman hadi bahar ve Esma'yı alalım gideriz.
Eylül odadan çıkar ve asansöre biner. Asansöre Ali Asaf biner.
Ali: ipekle barıştınızmı?
Eylül; evet.
Ali: eee şimdi nereye gidiyorsun??
Eylül: kızlarla alışverişe gidecez?
Ali: benden izin aldınmı Eylül Hanımcım?? İzin vermiyorum gidemezsin.
Eylül: sana ne oluyor Ali??😂 sen kıskandınmı beni??
Ali: ne kıskanması?? Eylül bak erkek filan size bakarsa ararsın beni tamammı??
Eylül: aliiiiiii. Abartıyorsun yaaa. Hem öyle birşey olursa ben hallederim zaten.😂😂.
Ali: waaay.
Eylül: tamam aliyaaa beni tutma kızlar bekliyor. Hadi görüşürüz.
Eylül çıkarken Ali asansörü kapattı.
Eylül: ne yapıyorsun Ali??
Ali: eeee birşey unuttun??
Eylül: ne unuttum??
Ali Asadın yanağını gösterir. Eylül yanağından öperken Ali yüzünü çevirir ve Eylül Ali'nin dudağından öper.
Eylül: Ali çok kötüsün. Hadi gittim ben.
Eylül çıkarken Ali arkasında güldü😂😂. 
Bölüm sonu. 
Arkadaşlar bu gün 2 bölüm attım. Artık yeni bölüm yarın gelir. Nasıl buldunuz???

Ateş RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin