7 bölüm

321 19 10
                                    

Herkes eve gitmiştir.
Kızların evi: akşam:
Esma: ya kızlar bugün için çook teşekkür ederim.
Eylül: ne demek canım sana yapmıycazda kime yapıcaz.
Bahar: aynen yaa😍😍
Esma: Eylül şu Seçkin kim??
Eylül: hastanemizin yeni doktoru.  Neden sordun?
Esma: bence senden hoşlanıyor.
Bahar: bencede sana bakışları. Ali Asafa rakip olarak çıktı sonuçta. Yani bunun tek bir açıklaması var sana aşık.
Eylül: ya kızlar boş boş konuşmayın. Daha 2 gün oldu geleli. Zaten sizinlede konuşulmuyor ben gidiyorum uyumaya.
Sabah olmuştu Eylül ve Bahar hastaneye Esma'da kafesine gitmişti.
Hastane:
Ali Eylül'ün odasına girer.
Ali: Günaydın canım.
Eylül: Günaydın.
Ali: Dünden sonra nasılsın??
Eylül: nasıl olmam gerekiyorduki??
Ali: Eylül ben sana birşey söyliycem.
Eylül: dinliyorum.
Ali: Seçkin doktorla çalışmanı istemiyorum. Yani onunla bir vakada olmanı istemiyorum.
Eylül: Ali böyle birşey olamaz nede olsa aynı hastanede çalışıyoruz. Senin ne alıp veremediğin var Seçkinnle??
Ali: dün ne yaptığını görmedinmi. Bana rakip olarak geldi. Yani senden hoşlanıyor Eylül.
Eylül: ya yeter sabahtan beri Seçkin. Bizim başka konumuz yokmu Ali Asaf??
Ali:  tamam yaa kemence kızıyosun der ve Eylül'e yakınlaşır. Eylül'ü öpmek ister ve tam o sırada telefon çalır.
Ali: hiç şaşırmadım.
Eylül: acilden hadi gidelim.
Ali ve Eylül acile inince ilginç bir vakayla karşılaşırlar. Kızın başına cam şişe saplanmış. Ali kıza baktı ve şokta olduğunu anladı.
Ali: hemen tomografiye alin ama çok dikkatli olun.
O sırada Seçkin Eylül'ün yanına yaklaştı. Ali onların yanındaydı konuştuklarını duya biliyordu.
Seçkin: akşam nöbetçimisin Eylül?
Eylül: hayır.
Seçkin: o zaman akşam işin yoksa yemeğe gidelimmi??
O sırada Ali hemen söze atlar.
Ali:  Eylül müsait değil. Akşam sevgilim bana gelicek.
Seçkin her şeye rağmen Eylül'e bir defa daha sorar. Ali'de Eylül'ün ne diyeceğini merakla bekler.
Seçkin: akşam müsaitmisin Eylül?
Eylül: Sevgilimi duydun der ve Ali Asafın elinden tutup bahçeye çıkar.

Ateş RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin