10 bölüm

317 18 6
                                    

Bu gün herzamanki gibi hastane çok yoğundu. Eylül odasında hastalarla ilgileniyordu. Ali Aaafta acilde hayat kurtarıyordu. Birden hastaneden  ateş sesi geldi ve herkes acile toplandı. Eli silahlı bir adam önüne geleni vuruyordu.
Ali'nin aklına ilk Eylül geldi.
Ali: Eylül nerde??
Eylül acile iniyorduki silahlı adam Eylül'ü vurdu.
Ali bir anlık şok olmuştu.Silahlı adamda koşarak hastaneden uzaklaşdı.
Ali: Eylüüüül.
Selim: hemen sedye getirin.
Bahar: Eylüüül. 
Oğuz: kalbinin altından yaralanmış. Çok kan kaybediyor. Nabız çok düşük. Ameliyathaneyi hazırlayın.
Ali: Oğuz, Selim abi bende geliyorum ameliyata.
Selim: Ali bu halde giremezsin.
Eylül'ü ameliyata aldılar. Bahar,Esma ve Ali ameliyathanenin önünde onları bekliyordu. Sonunda Selim ve Oğuz çıktılar.
Ali: abi Eylül'ün durumu nasıl??
Selim: durumu iyi.
Oğuz: ama.....
Ali: ama??!?!
Oğuz: ameliyatda bir şok geçirdi ve uyanınca hafıza kaybı geçire bilir. 
Ali: nasıl yani?? Geçici bir hafıza kaybı dimi?
Selim: bilmiyorum. Eylül güçlü kız bunları atlatıcak.
Akşam:
Eylül normal odaya alınmıştı. Herkes onun uyanmasını bekliyordu. En çokta Ali.
Veee Eylül uyandı.
Ali: hayatım nasılsın??
Eylül: pardonda ben nerdeyim?? Ve siz kimsiniz??
Esma: kuzum beni hatırlamıyomusun??
Eylül: hayır.
Ali: Hayatım beni hatırlıyomusun?? Yaşadıklarımızı??
Eylül: hatırlamıyorum dedimyaa.
Selim: Ali üstüne gitmeyelim yeni uyandı. Hadi biz çıkalım Eylül'de biraz dinlensin.
Herkes odadan çıkar.
Ali: abi beni tanımıyor yaa. Kafayı yiyecem.
Esma: bizide hatırlamıyor😔😔
Selim: arkadaşlar sakin olun. Eylül zorlu bir ameliyat geçirdi. İyileşmesi bile bir mucize.
Oğuz: Selim abi haklı biraz bekleyelim.
Sabah: 
Ali bu gece hastanede kalmıştı.
Sabah olur olmaz Eylül'ün yanına geldi. Eylül uyanmıştı ve yanında Seçkin vardı. Seçkin Eylül'e kahvaltı getirmişti. Ve çok samimilerdi. Ali onları kapıdan izliyordu. Sonra Esma ve Bahar geldi.
Bahar: Ali noluyor??
Ali: Seçkin Eylül'e kahvaltı getirmiş. Çok samimiler. Seçkinde durumdan kullanıp Eylül'e yakın davranıyor. 
Esma: hadi içeri girelim.
Esma-Bahar: günaydın Eylül.
Eylül: günaydın.
Esma: kuzum sana kıyafetlerini getirdim. Bugün çıka bilirmişsin.
Eylül: ben nerde kalıyorum.
Bahar: canım sen ben ve Esma birlikte yaşıyoruz. Alide senin sevgilin. Bizde senin yakın arkadaşlarınız.
Eylül Ali'ni gösterip dedi: sen benim sevgilimmisin şimdi??
Ali: evet hayatım.
Eylül: ama ben seni tanımıyorum.
Ali Eylül'ün elini tutdu ve dedi: merak etme ben sana herşeyi hatırlatıcam canım.
Eylül Ali'nin elini bıraktı ve dedi: ben tanımadığım insana sevgilim diyemem. Lütfen benden uzak dur.

Ateş RengiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin