Ráno jsme se probudili,převlékli jsme se a já si šla udělat hygienu.
Když jsme šli na snídani potkali jsem Adriena a Nina.Šli jsme s nima.
Dobré ráno řekl Sam když jsme seděli u stolu se snídaní.Měli jsme chleba s máslem a salámem.
Až se nasnídáte sejdeme se na daném místě.Šli jsme tam a čekali na Sama až nám dá instrukce k nové hře.
Takže tato hra bude těžší,musí te spolupracovat ve dvojici jako včera.
Adrien mě chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě.Dnes jsem měla rozpuštěné vlasy.
Takže půjde o to že všichni se jinou cestou vydáte do lesa.Musite hledat papírky d čísly 1-8.Až je najdete sestavíte z nich slovo.Slovo vás pak zavede na dané místo spolu strávíte večer i noc .Řekl.
Na povel jsme vyšli.My jsme šli cestou rovně.Mám číslo jedna zakřičela jsem na Adriena.Po chvíli našel Adrien číslo dvě.
A tak to šlo dál až jsme měli sestavené slovo..
RYBNÍČEK
došli jsme na určité místo podle papírku.
Tak co Mari líbí se ti tu?Zeptal se mě Adrien.
Ano,ano vykřikla jsem na Adriena.Stmívalo se.Adrien si sundal tričko a do rybníka skočil šipku.Tak co Mari jdeš taky?
Chvíli jsem váhala ale nakonec jsem si tričko svlíkla a skočila za Adrienem do rybníka.
Po chvíli mě plavání v rybníce mě Adrien chytl za ruku a přitáhl si mě blíž.
So to děláš,zeptala jsem se nejistě.
Co myslíš princezno.Víš moc se mi líbíš.
To fakt,zeptala jsem se zaskočeně.Začala jsem mi líbit hned když si přišla mezi nás,čekat na ten autobus.
Tak to jo a taky se mi líbíš,usmála jsem se.
Adrien mě chytl za hlavu a něžně mě políbil.Můj první polibek v životě a určitě ne poslední!
Vylezli jsme z rybníka a oblékli jsme si do věci ve kterých jsme přišli.
Sedli jsme si k sobě aby jsme se zahřáli.
Povídali jsme si až jsme nakonec oba usnuli z dlouhého dne .Pokračování příště
ČTEŠ
Camp Kawai
FanfictionMarinette přijíždí do nového města Paříž. Rodiče tu koupili byt nad pekárnou kde budou pracovat. Mari ale odjede na tábor .Moc se jí tam nechce.Ale na táboře se seznámí se svýma spolužákama. Ale najde tam svojí první lásku. čtěte s námi Moje 2 knížka