Dneska ráno jsem se zázračně probudila první,šla jsem se převést a Adriena jsem ještě nechala spát.
Snad se dneska nepopere,říkala jsem si před zrcadlem,když jsem si dělala vlasy.
Když jsem to dodělala šla jsem si lehnout vedle Adriena.Dala mu pusu na krk s Adrien se hned zvedl.
Mari,princezno tobě to dneska nějak sluší,jsi dokonalá řekl tichým hlasem.
Děkuji,krasavče,řekla jsem taky tichým hlasem.
,,Snídaně" zavolal nás Sam.Vyběhli jsme z chatky a šli do jídelny.Před náma šel Luk.Chytla jsem Adriena za ruku a objala jsem ho.
Počkej,pošeptám mu do ucha.
Když vlezl do jídelny my jsme šli dál.
Vlezli jsme do jídelny a vzali jsme si snídani.
Šli jsme ke stolu,dneska jsme seděli vedle sebe.
Když jsme do jedli,Sam nám řekl že za 30 minut před jídelnou.
Šli jsme do chatky,ale někdo nás zastavil s Adrienem jsem se otočila.
To mě mohlo napadnout,řekla jsem hlasitým tónem.Co po ní zase chceš zeptal se Adrien,naštvaně.
Chci si s ní jen promluvit .
Dobře,řekl a odešel do chatky.
Divila jsem se ale slíbil mi že ho nenapadne,jestli k tomu nebude mít opravdu dobrý důvod.
No co chceš,Luku.
Chci aby sis to to rozmyslela,víš já tě miluju.
Ale já tebe ne,miluju jiného,vykřikla jsem ,takže to slyšel i Adrien.
Nech mě na pokoji!!Nikdy tě nebudu chtít,naštvala jsem se a chtěla jsem odejít,jenže mě chytl za ruku.
Vím že jednou budeš moje,řekl veselým tónem.
Nech mě!Kopla jsem ho do břicha a šla dál.
Neboj,jednou budeš má.Přiběhl pře de mě a zastavil mě.
Nech mě!!zakřičela jsem.
Adriene!!zakřičela jsem.
Adrien hned přiběhl.
Odstrčil ho,nech jí kruci na pokoji,zařval jsme na něj.Nechal ho být a odešel .
Je spousta holek,tak nech tu mojí na pokoji,zařval sem na něj a hned se otočil k Mari.
Neudělal ti nic,zeptal se mě vyděšeně.
Díky tobě ne,usmála jsem se na něj o objala.Vzal mě do náruče a odnesl mě do chatky.
Převlékla jsem se a najdou nás Sam svolal.
Hráli jsme přetahovanou.Vyhrál náš tým.
Šli jsme hned na večeři.Měli jsme ryzoto.Bylo to dobré,moc mi to chutnalo.
Pak jsme šli od chatky.
Šla jsem se umýt a pak šel Adrien.
Ležela jsem v posteli a čekala až přijde můj parťák,spíše je mezi námi něco víc.
Když vyšel z koupelny,lehl si vedle mě a usmál se.
Políbil mě a já mu ho obětovala.
Popřáli jsme si dobrou noc a šli jsme spát.
Nakonec dnes vyšla ještě 1 kapča a já se budu těšit zítra.Děkuji za přečtení a knížka už je na 41místě!! Jen tak dál :)
Vaše Adrien15mari
Pokračování příště
ČTEŠ
Camp Kawai
FanfictionMarinette přijíždí do nového města Paříž. Rodiče tu koupili byt nad pekárnou kde budou pracovat. Mari ale odjede na tábor .Moc se jí tam nechce.Ale na táboře se seznámí se svýma spolužákama. Ale najde tam svojí první lásku. čtěte s námi Moje 2 knížka