Өнгөрсөнд
"Энэ чинь юу гэсэн үг юм?
Надад тайлбарлаач дээ"
Юнги тэднээс ямар нэгэн хариулт хүлээж байлаа."Үнэндээ тэр эмчлэгдэх боломжтой. Бүрэн биш ч шинж тэмдэгүүдийг нь зогсоож болно" Жин ийнхүү хариулав.
'Тэгэхээр тэ-р тэр эдгэх нь "
"Гэхдээ............"
"Гэхдээ юу гэж? Найдвар байна шүү дээ."
Намжүүн
"Энэ эмчилгээ одоо дөнгөж туршилтын шатандаа л явж байгаа. Бидэнд үүнд оролцох хэн нэгэн хэрэгтэй байсан. Тэгээд судалсны эцэст Сорагийн нөхцөл байдал тохирсон учраас түүнд санал тавьсан юм. КГэвч Сора зөвшөөрөөгүй. Бид одоо хүртэл түүнийг ятгах гэж хичээж байгаа"
"Туршилт? ............тэг-вэл би түүнийг ятгах болно"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Тэд юуг ч үл дуугархад Юнги бүхнийг анзаарч эхлэлээ.
"Асуудал нь юунд байгаа юм бэ? "
"Бид юуг ч баталж чадахгүй. Мөн........бүх харилцааг тусгаарлах ёстой "
Юнгигийн нүүрэн дэх инээмсэглэл хормын төдийд алга болох нь тэр.
"Хир удаан "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Би ч сайн мэдэхгүй юм "
* * * * *
"Тэр саяхан надтай ирж уулзаад явлаа...............магадгүй удахгүй байх"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Юнги?"
"Баярлалаа Жэвонаа"
* * * * *
Алтан гадас тодоор гэрэлтдэгийн үнэн түүх юу вэ?
"Надтай хамт далай яваач............яг одоо "
Хязгаар нь үл харагдах далайг ширтэн суух залуу. Давалгаан чимээнээр сэтгэлээ тайтгаруулахыг хичээвч зүрх нь түүнд багтаж ядан захирагдаж байв. Гараа явуулсаар бүсгүйн нөмөрч байсан бүтээлгийг авах мөчид доороос нь цухуйх бяцхан цаас харцыг нь өөртөө татах нь тэр. Тэрээр аажмаар онгойлгон уншлаа.
"Тэр сар хэтэрхий үзэсгэлэнтэй байсан."
Ердөө нямбайлан бичсэн хэдхэн үг.
* * * * *
Нарны туяа бүсгүйн нүдийг гялбуулж тэрээр гараараа хаасаар тэрхүү нарыг нууцхан ширтэнэ.
YOU ARE READING
-IWNBY- [Complete]
Fanfiction"Бяцхан охин" Түүний хэлсэн хоёрхон үг мөн сэтгэл татам инээмсэглэл нь бүсгүйд цоо шинэ зүйлийг мэдрүүлэв. ......