😍😍😍😍

232 37 127
                                    

Ska lidhje kenga . Ju pershendes .

Mengjesi i ardhur i ndeshi me nje dite te re . Qe nga ajo dit kishte kaluar nje jave .

Adela nuk kishte shkuar pasi kishte qene e semure . E ndersa marjo nuk i kishte ndal vizitat ne kafene . Edhe pse i ishte dukur bosh . Nje pjese e zemres thonte se kjo per shkak te mungeses se saj e mendja i thoshte se jo ndoshta une nuk ndihem mire .

Dita e sotme shenoi nje jave te re po ashtu dhe nje muaj te ri . Nentori dhe bente shume ftohte . Pas kaq shume vitesh ne tirane po binte debore . Edhe ai i buzeqeshur u nis per nje dite te re . Ndaloi makinen afer lokalit te shkolles . Pa shume gjimnaziste qe luanin me debore dhe instiktivisht buzeqeshi . U ndie i lumtur edhe ai dikur ishte ndjere keshtu.
Ne hyrje te lokalit pa ate . Ishte zverdhur e gjitha por bukurine nuk e kishte humbur . Dukej kaq natyrale dhe kaq e bukur . Edhe ajo po e shikonte me ngulm.
Ai e shmangu edhe pse fytyra e saj disi i kishte munguar . Kur ben te uleshin te dy u ulen ne te njejten tavoline . Me kokefortesine e tyre vazhduan . Asnjeri spo ngrihej derisa ate qetesi e theu ajo :

-pse me ndjek ? Kush dreqin je ti a mund ta di ??

Heshtje .....

-a ke ndermend te flasesh dreqi e mori ? Ka muaj qe vjen ketu me shikon me ngulm dhe largohesh .

E kesaj rradhe ai vendosi te lozte . Te pakten do e shtynte me se mire kohen .

-kam ardhur per dike .
-qe eshte ??
-me fal vajz por une sjam pas teje por pas dikujt tjeter . Dhe skam pse ti jap llogari nje vajze thatanike ...
-thatanikee ????
-ske faj . Ju femrave cfare su thua dhe ne fund ju kapni vetem fundin .
-ore ti psikopat ...
-me ler te

E biseden e tyre e nderpreu kamarjeri . Ai perseriti kafen e tij si gjithmone ndersa kur kamarjeri iu drejtua asaj ajo shtoi :

-asgje tani do largohem .

E ndersa marjo e pa ngultazi dhe buzeqeshi .

-nje cokollat te shkrire per vajzen dhe nje shishe uje ..
-une do iki
-mund te largohesh djalosh . Na i sill .
E ajo e shikonte dhe u perhumb ne fytyren e marjos . Marjo beri te painteresuarin .

-me hengre .
-ufff shfryu ajo ...

Erdhi kamarjeri dhe ajo spo largohej . As vet se dinte se cpo ndodhte me te . Ai ishte i panjohur pse dreqin po qendronin ne te njejten tavoline dhe bashke ....

Mendimet ia theu ai . Aq shume ajo ishte perhumbur ai e kishte pire kafen pagoi dhe kur beri te largohej shtoi :

- te shkuara .

E ajo u ngrit pa qe cokollata e saj ishte gati e ftohur . Mori canten dhe u ngrit pas tij . I degjoi mjaft mire fjalet e tij por heshti . Marjo buzeqeshi dhe hapi deren qe te kalonte ajo .
Ajo para ndersa ai pas . Te gjith po luanin u kthye dhe e pa ate . Mori nje top bore dhe ia leshoi ne kok marjos :

-faleminderit per cokollaten .

E atij kjo i erdhi befasi . Por qe nuk ia ktheu deboren por fjalen po .

-shko meso dhe futu brenda se do ftohesh ..
-haha ke frik se nuk do me shohesh edhe nje jav ?? mos ndoshta ma ndjeve mungesen ?

E kesaj rradhe ai heshti . Buzeqeshi dhe ne makine e tij u largua . Sapo ai iku mikja e ngushte e saj griselda shtoi :

-nga e njeh ti marjon ,????

E adela mbeti e habitur . Kush ishte ky ??

-miremengjes mir jam griselda.
-zemer me fal por u hutova kur te pash pran tij .ai eshte i rrezikshem merret me prostitucion . Ai eshte i rrezikshem mos qendro pran tij ..
-me fal zemer por kush eshte ky ?
-ai qe ti pershendete ..

E ajo zgurdulloi syte ... ai djali qe e ''ndjek " quhet marjo dhe .... jo thjesht nuk mundej qe fati ta ndeshte me nje person te tille . Buzeqeshi sa per te shuar friken dhe shtoi :

-e takova gabimisht nuk e njoh
-me premto se do i qendrosh larg ,?
-gis ,,,??
-adela me premto
-oki te premtoj tani futemi u bem vone ...

E me kaq e lane vajzat biseden e tyre . Valle i tille te ishte marjo ??? Cfare e lidh ate me griselden ???
Si do vazhdoj maredhenia adela marjo ???

Dhe vazhdimi i pjeses shkon nese behen +150 komente ..

Me vjen keq qe ju kam ngushtuar pak ☺😁😂😂 ... ju dua naten shkon per te gjitha lexueset e mia por sot ne vecanti pershendes kusheriren time .love you so much lajda 😙😊😙😊😙
lajda1 ❤️❤️❤️

Gabova Where stories live. Discover now