Ra ne krevat duke buzeqeshur ishte shume po shume e lumtur .
Ndersa sonila u ngrit :-neser do me japesh llogari se sot po flej pak .
-son ste kishte zen gjumi ty dhe a nuk ishe e dehur
-hahaha po pra po me uje do dehem una .. ose mir e pranoj piva pak por trupin tend ngjeshur me ate bukuroshin e pash mjaft mire cudi 😂😂.E adela u skuq per te mos then se u be si domate .
-sonilaaaaa
-gjum dua ....E ndersa adela buzeqeshi dhe struku koken nder jorgan .
Nderkohe marjo po shkonte ne shtepi i buzeqeshur . Po ndihej shume po shume i lumtur . Asnjeher nuk e kishte menduar se do te ndjente per nje adoleshente dhe se pikerisht ajo do e lumturonte kaq shume . Sot cuditerisht nuk iu kujtu ikja e saj.
Shkoi ne shtepi dhe nuk hengri aspak . U fut ne dhomen e tij dhe nisi te qeshte me veten ....
Ra te flinte kur pa nje sms :-shef neser do te nisemi per pune ne angli do te doja te na shoqeroje .. te gjith jemi dakort pritem per juve por nuk u duket ..
Pa qe kishte harruar teresisht ate pune . Vendosi alarmin do te ngrihej me patjeter ti percillte .
Mengjesi erdhi me shpejtesi . Sonila ishte ngritur duke biseduar me xhaxhin dhe teta rozeten . Ata i tregonin rreth adeles se normalisht kishte 10 vite pa u pare me te . Shume keshilla i dha dhe e ema e adeles . E ajo buzeqeshte qe ata ishin kaq te prekupuar per ate vajze . Ora shenonte 07:02 minuta dhe ne 8 ata duhet te ishin ne aeroport .
Kete mengjes ajo u ngrit vet pa alarm apo perkedheljen qe i jepte e ema .Pa rreth e perqark dhe iu duk sikur ata kishin ikur pa e perqafuar . Me furi u vesh dhe shkoi ne kuzhine . U relaksua kur i pa bashke ata te 3 .
-mirmengjesi ba ma kujtova
-se kishim ikur hehe gjumashja e mamit . tani duhet te nisemi eja ..E ata te 4 u nisen rruges nuk u degjua asnje ze pervecse zerit te soniles qe tallej me ta . Sonila e ngiste makinen e ndersa prinderit dhe ada ishin prapa . Perqafonin njeri tjetrin sikur te mos kishte me jete ...
Sa shpejt qe kalon koha dhe ata menjeher u gjenden ne aeroport ku i ati i adeles takoi miqte se bashku me familjaret e tyre . Sot 3 familje po largoheshin ..
Po benin muhabet ne pritje te shefit ...
Kishte kaq shume tensjon dhe emocione mes tyre . Adela shtrengonte fort te emen ..Sonila po bisedonte me ata kur zeri i dikujt i beri ata te ndalonin ...
Marjo ishte shefi bukurosh ku te gjith kthyen koken ne drejtim te tij ...
E syve te saj nuk po i besohej gati sa nuk i ra te fikt teksa shihte ate teksa afrohej ... jo marjo nuk mund te ishte shefi ...
E sonila hapi syte por me pas normalizoi veten per te mos rene ne sy ...Marjo po afrohej po ate se kishte pare . Filloi te pershendeste te gjith kur syte e tij ndeshen ate ...
Ne ate moment nuk e deshi me veten . U ndie fajtor dhe krahet gati sa nuk iu prene ... ishte ai qe adelen po e largonte nga vetja .. per nje moment e humbi por me pas u ngrit nga e folura e babait te adeles
-faleminderit per kohen dhe mundesine qe na dhate shef . Kenaqesi e jona qe na dhate kaq shume besim . Shpresojme dhe besojme se ne nje te ardhme jo shume te larget do tua shperblejme .
-pa merak agron kenaqesi e imja te punoja ne njerez si puna juaj . Shpresoj tia dilni kam besim tek ju . Ju shkofte mbare .
-faleminderit tani na duhet te largohemi se u be lajmerimi ..Marjo perqafoi punojesit dhe iu duk sikur dicka po i shkeputej nga zemra .
E kishte humbur vetedijen dhe per nje moment u ul ne ata stolat aty ..
Nje lemsh iu formua teksa e shihte ate te largohej .. syte po i erreshin ..Nuk donte ta perqafonte dhe as nuk deshte te ndeshte shikimin me te sepse ne fund te cdo gjeje ai ishte fajtori qe ajo po qante ne kafe se i duhej te largohej ...
Pa punetoret teksa largoheshin dhe pa edhe ate teksa derdhte lot . Nuk po e kuptonte se cdo ndodhte aty . Por fajesoi veten per cdo gje dhe me nje pershendetje u nis te dilte nga ai dreq aeroporti .
Sonila po shijonte shfaqjen e kuptoi mjaft mire se cpo luhej.
Nderkohe adela pershendeti prinderit dhe perdore me sonilen u be gati te ikte . Deshiroi te shihte edhe njeher ate por ku dreqin ishte zhdukur . Por me pas iu kujtua se i kishte thene se do te largohej ... la sonilen prapa dhe me shpejtesi u nis drejt tij ..
Marjo po ecte edhe pse kembet nuk e dinin se ku shkonin dukej si i mpire . Ajo e njohu per se largu dhe nuk iu interesua se sa persona ishin aty dhe e therriti ate :-marjoooo
Ai ze ... i dukej kaq i embel por jo duhet te ishte hamendesim i tij por kur e degjoi edhe njeher ate ze ktheu koken pas dhe ne ate moment pa ate teksa vinte duke buzeqeshur ..
Me shpejtesi u nis drejt saj .. te gjith qe i shihnin i pandehnin te dashuruar ... ku i dihet mbase edhe ishin..
Spo ngopeshin me njeri tjetrin kur sonila i nderpreu :
-mos me duhet tju ngjes me dicka si nuk u shqitet nga njeri tjetri ??
E adela u struk qe fytyren e saj mos ta shihte ai ..
-adela por ti me the se do largoheshe ??
-po por une erdha dhe ada do qendroj ketu shtoi sonila ..
Dhe ti adela shqitu nga aty se e kepute te shkretin ...Ata te dy po ndiheshin kaq shume te lumtur ... saqe fjalet e soniles i vinin te largeta ..
Ai e puthi ate ne balle dhe shtoi :-faleminderit
E sonila e pa qe spo ndikonte tek ata dhe nxori telefonin u beri nje foto . Fotot adela i urrente .. u struk edhe me keq ne krahet e marjos dhe bertiti :
-jeee e vrar mos me kap nuk jam e rregulluar
e marjo buzeqeshi dhe shume pran veshit i tha :
-je shume mire pran meje thatanike ...
Pas pak debatesh ata u ndane . Sonila u nis drejt shtepise me adelen e marjo drejt punes ....
Si ju duk pjesa o njerez ??? Shkon per _anavisaa 😍😍♥️❤️❤️
Faleminderit per komentet e tua ja doli dhe pjesa edhe pse pak vone ...
A po ju pelqen cifti nese mund ti quajme te tille ??Puthje nga une 😍😍😍😍😍