Po si nuk u bot me bo aq komente . Jazek 😂😂 po e nxjerr per ata shtataniket dhe pres komente . Thoni qe jam e mire thoni😋😋😋😋❤️❤️❤️
U ngrit nga gjumi . Syte i ishin fryre nga e qara .asnjeher nuk do donte te largohej nga vendi i saj . Edhe pse kishte shume mangesi tirana ishte liria e saj . Nuk e nderronte me asnje . Shpesh her ne mendje i silleshin fjalet e se emes tek thoshte :
-babi yt po punon shume shpresoj qe nje dite ai tia dal . Ai gjithmone enderron te punoj jasht .
Keto fjal e digjnin adelen . I
Dukej sikur ajo ishte prishesja e enderrave te prinderve prandaj kete her zgjodhi te heshte . Te mendosh se ajo ishte tip i njeriut qe asnjeher nuk ndalej sot nuk mundi te ngrihej dhe te protestonte sic bente gjithnje .U ngrit veshi nje kostum sportiv rregulloi fytyren dhe floket e me pas pa nga valixhja e saj 😔😔 buzeqeshi dhe doli .
Ne tryeze ishin prinderit duke ngrene mengjes i pershendeti dhe u tha se duhet te ikte te pershendetej me miqte , me vendin e ata nuk i folen e lan te bente cte donte .
Fundja ajo nuk do te kthehej me .U nis drejt lokalit nuk pershendeti asnje . Deshironte te bertiste te qante te uleriste por e thjesht nuk mundi . Dhe shpresat ju shuan kur nuk pa edhe ate ....marjon .
Por u ul ne po ate vend qe u ulen dje dhe nje lot i shpetoi , e la lotin te vazhdonte rrugen . Porositi cokollaten e shkrire ate te preferuaren e saj . U perhumb ne bardhesine e vendit . Sot cuditerisht trupi i ishte mpire dhe nuk po reagonte .E ne ate moment si kishte hyre ne lokal dhe pa ate ... Iu duk me e perhumbur se dje dhe me e vuajtur . As vet se kuptoi se pse kembet e cuan tek ajo .
U ul ne po ate vend dhe buzeqeshi .. Ate buzeqeshje ajo se vuri re madje as prezencen e tij derisa kamarjeri erdhi dhe tha :-po ju zoteri
E ai buzeqeshi kur fytyra e saj u drejtua andej nga ai . Por u tret nga pamja qe iu servir . Ajo sot iu duk shume po shume e larget . Syte e saj shprehen dhimbje .
Sot si cdo dite ajo nuk e pyeti pse erdhe as nuk e ofendoi sot heshti . E kjo heshtje ate po e gerryente ...-thatanike ta hengri gjuha macen ?? 🤔 pse po me ndjek kush je ti ???
Nisi marjo te imitonte ate por ajo nuk mundi ti kundervihej . Vetem i dha nje buzeqeshje te lodhur .
Kete her ai u shqetesua.
Iu afrua me afer asnjher se kishte bere lehtazi preku doren e saj .-a je mire ???
Serish heshtje .Me doren e tij ai i mori fytyren asaj dhe e drejtoi nga vetja ... Syte e saj ishin te kuq ...
-cdreqin ke ?? Pse nuk flet ??
E tani ajo foli :
-si qenka mos te te kthejne pergjigje ?
-mos po talleshe deri tani nuk e besoj ..
-me ler marjo me ler ik shume larg meje .
-marjo ??? Ku e di emrin tim ???
-je i rrezikshem merresh me prostitucion
-ahhahah po he njeher se ca nuk dinke per mua .. Prandaj je ne kete gjendje ti ?? Apo mos ndoshta ke frike nga mua ??E fytyra e saj ishte neutrale ..
-po te kisha nuk do te isha ketu . Thjesht ti thash ti dish cfare thon per ty asgje me shume .
-te intereson ose me sakt u beson atyre ?
-nuk dua tia di .
-ateher ???
-me ler rehat kete dit te fundit
-hahah pse do lesh amanetet ? HeheSa i lumtur dukej marjo teksa qeshte .
-me ler
Dhe nje lot si shume te tjere vazhdoi rrugen . E ra fiks ne duart e tyre ku marjo akoma nuk e kishte hequr .
Nuk dinte cte bente .-ik marjo je ber von ..
-pse ti jo per shkolle ?
-e imja ka mbaruarAi e pa dhe zdinte si ta zbulonte kete njeri .
-cpo ndodh me ty ??
Neser ter ato fjal ti u ke besuar pse je krah meje
-jo ti erdhe afer meje jo une
-ahhh ju femrat gjithmone
-fjalen e fundit kapim e di kete do thoje .E adela U ngrit pagoi dhe kur beri te largohej u kthye drejt tij dhe tha :
-ishte kenaqesi qe te njoha adela quhem ...
Ai pa teksa silueta e saj zhdukej . Fytyra e saj e embel ,
I dukej kaq e larget e ndersa disa zera arriti ti degjonte :"Ajo do largohet me prinderit jasht shtetit "
"Shyqyr se bente sikur cfare eshte "
"Ajo qe nuk la mashkull pa perdorur "E fjalet e atyre gjimnazisteve i rane si shigjete . Nje ndjenje thelle brenda vetes i thonte te vraponte pas saj .. Por si do te vepronte ai ???
Cdo ndodh pasi ajo te largohet ???Yyy keto dhe me shume +150 komente as qe ka diskutim 😂😂😂
Kjo pjese shkon per SelimFataj Ndjes qe nuk te kam ber tag 🙏 po sinqerisht nuk kam menduar se historia ime do ndiqej se pjesa me e madhe jan me shkoll pune angazhime te tjera . Te falenderoj per kohen qe me kushton . ♥️😍❤️ te pershendes dhe shpresoj qe historia te te pelqej .A dhe ju kerkoj falje per gabimet drejtshkrimore . 🙏😍😍