Ju falenderoj per shikimet dhe komentet . Nuk eshte e thene qe te plotesohen komentet rendesi per mua ka qe ju komentoni cdo fjal cdo ndjenje tuajen . Shpresoj mos te ju kete mbetur hatri me mua .
Po e nxjerr per tju falenderuar qe jeni pran meje .😍😍😍
Dhe dua tju uroj per festen e flamurit . Gezuar festen Shqiperi qofsh e lumtur dhe e lire gjithmone .🎉🎊🎉🎊🎉🔴⚫Adela ecte dhe nuk dinte ku shkelte . Pa edhe njeher shkollen perreth buzeqeshi . Pa dhe griselden shoqen e saj por vetem e pershendeti me nje te tundur te kokes dhe u largua . Nuk u kujtua as te kthente koken pas per marjon ai tani i perkiste te shkuares . .......
Vendosi te shkonte tek liqeni aty ku ne hyrje tek pemet kishte shenuar emrin e saj kur kishte qene me e lumtur . Sot do ta shenonte serish emrin dhe daten si diten me te keqe .
Cuditerisht sot askush nuk e kishte uruar . Ajo ishte rritur ishte bere 18 vjec dhe prinderit ata me kryesoret se kishin uruar . Por prap i la ato ndoshta do kene harruar . Por asgje se justifikonte kete fakt edhe pse ajo po ia obligonte vetes kete mendim " prinderit kane pune ata kurre se nuk do te harronin mua " ....
E me vete mendonte se cfare ishte valle te qenit e rritur ,??? Ajo sot i kishte bere 18 dhe ndihej kaq bosh . Rruges per tek liqeni pa shume njerez ata buzeqeshnin luanin me deboren qe kishte mbuluar vendin e ajo ndihej pa jete .Nje femij i ra me debore dhe e ftoi te luante por jo ajo se beri . Shkoi menjeher tek pema e saj ku me pak veshtiresi e gjeti . E pa dhe buzeqeshi me pas nisi te fliste me pemen :
-dua te shenoj te sotmen si diten me debore ku eshte e rralle ne vendin tone , dua te shenoj sot se jam e pavlere , dua te shenoj sot si diten e fundit ne vendin tim neser nje vend tjeter me mirepret dhe mos te harroj dua te shenoj sot se u rrita u bera 18 vjec ....😑😑😑😑😢😢😢😢
Shume lot rane serish e ai pas saj i kishte degjuar te gjitha ...
Nje gje iu soll ne stomak kur mori vesh se ajo do te ikte . Por mori guximin dhe i premtoi vetes qe kete dite ajo te ndihej e lumtur .E preku lehte ne sup dhe shtoi :
- me shoqeron dot sot ??
Edhe pse zeri i tij i vinte i larget ajo e njohu ate ...
-marjo
-po adela une jam . Te lutem sot mos me.mendo si njeriun qe mendojn te tjeret sot gezohu dhe meqe ra fjala edhe 100 💯💯🎂🎂🎂🎉🎊U afrua lehtesisht dhe e perqafoi . E ajo u relaksua ne krahet e tij . Te pakten dikush u kujtua per te edhe pse nuk ishte familja ..
Po qendronin ashtu kur nje top debore u ra . Te dy kthyen koken dhe vrapuan me topa debore drejt vajzes se vogel qe u kishte rene . Vajzen e kapi adela dhe pasi buzeqeshi dhe e perqafoi e pyeti :-bukuroshe pse na re moj e di se ftohemi ne ??
-haha po ti kishe nje plic te butul ne klah une se kam . A ma ep mua ??E adela buzeqeshi ne pamundesi per te shtuar dicka . Marjo nuk ishte princi i saj . E kur rreth tyre u afrua marjo . Vajza e vogel ui turr ne perqafim marjo e mirepriti e ndersa ajo shtoi :
-me ne fund i imi ..
E ata te dy buzeqeshen .
Vajza i tregoi te njejten gje marjos dhe ata te dy heshten por vajza nuk e la me kaq .-a jeni bul e glua ju si mami dhe babi ima ?
Buzeqeshen me vajzen dhe marjo shtoi :
-pse ngjajme bukur ne moj kukull ??
-qum une dua nje plinc si ti shi do ia bejm ??
-ateher une dhe kjo gruaja ime do te bejme nje cun e do ta martojm me ty
-po a e ka ne balk gluaja jote bulin tim ??E ata shperthyen ne te qeshura nga pyetjet e pafajshme te vajzes se vogel ..
Vajza u ngrit dhe puthi barkun e adeles dhe shtoi :-litu buli im litu une po te ples frida e kam emlin .