Csodalatos este volt az az napi. Megneszeltünk egy masik talalkozót ami rá 3 napra volt tervezve.
Idő közben megismertem egy másik fiút aki nagyon vicces kedves volt velem. Ez a fiú egy csapattársa volt a focicsapatban. Semmit sem tudott mi történik köztünk.
Sokat beszéltünk néha az egész napot csak vele beszeltem át.
Eljött a nap amikor talalkoztumk a nagy "szerelmemmel". A találkozó pont ott volt ahol multkor ugyan az a jelenet hátraültünk de viszon valami más vopt lassan közeledett megfogta a kezem.
- Akarod? - kérdezte bizakodó hangon.
- IGEN!
Éreztem lágy mosolyát az ajkaimon majd lassú mozdulattal lefektetett. Csókolgatni kezdte a hasam. Visszatért ajkaimra mintha játszott volna vele úgy viselkedett. Éreztem remegő karját ahogy oldalamon végighuzza. Az az erzés mindent megért. Lassan levette rólam a feheznemüm es a szoknyamat óvatosan felhajtotta. A combjaimat elkezdte simogatni majd ovatosan férfiasságát a nemiszervemhez érintette. Egyre jobban és jobban kezdte befele nyomni. Majd egyre gyorsabban és gyorsabban. Az az erzés amit akkor éreztem soha máskor nem érezhettem. Gyengedsége, óvatossága.Igen szerelmes lettem.
Megcsókólta a homlokom és ezzel el is elvezett.
Felöltöztúnk majd kiszaltunk az autóból. Megpuszil és vissza ültünk.
Hazavitt és mikor kiszaltam az autóból annyit mondott hogy meg beszélünk. Éreztem a hangján azt , hogy ez valamiben sántit ez a momdot.
Hetekig sőt hónapokig nem bészeltünk.
Lelki bajaim voltak ezekután...
Öngyilkosság járt napokon keresztül a fejembe. De jött a mentő csónak és kirántott a fekete egyhangúságból. 🙂
YOU ARE READING
Szeretem a tanárom? - Igaz Történet Alapján -
RomanceEz egy tanár ès diákja közt kialakuló kapcsolat. Olvassátok nagy örömmel szeretnèm ha adnátok tippeket vagy tanácsokat az íráskoz 😊