Befejeztem a sulit , úgy tünt az életem kezd egyenesbe jönni. 2019 nyara volt a 18. születésnapom nyara. A barátaimmal bulizni , sütögetni vagy csak összeültünk beszélgetni. Minden jól alakult.
Eggyik nyári esténken elmentünk a városba bulizni ahol szó mi szó nem kevesett ittunk. Sok emberrel ismerkedtem meg eggyesek érdekes jelzökkel is illettek mint pl "ázsia istennő" ami azért igen meglepő , viszont jól esett.
Ott volt a falunkból az eggyik ismerösöm is akivel nagyon egymásra találtunk. Egy óra mulva egymás karjaiban voltunk. Jól éreztük magunkat. Bulizunk , iszogattunk.
Hajnali 4 óra fele elindultunk hazafele a barátnöm a barátja valamint az ismerősünk és én.
Megaltunk a házuk elött és folytazodott a buli ott. Amikor is egy kettő mindenki a masik kafjában találta magát és innen az ágyban folytatodott a buli.
Másnap reggel nem sok dologra emlékeztem hogy mi történt vagy hogy történtek az esti dolgok , szégyeltem magam hiszen én nem ilyen vagyok aki ilyesmiket csinálna.
Délután 5 óra felé járhatott az idő amikor ugyanis kaptam egy üzenetett tőle. Meglepődtem hiszem váratlan volt számomra. Találkozni szeretett volna , megbeszélni az estét hogy mi történt. Belementem a találkozásba.
Csak beszélgettünk és beszélgettünk. Átbeszéltük az estét és mindent ami történt. Barátok maradtunk ami megnyugatott.
Viszont ami ezek után történt mindent megváltoztatott..
ESTÁS LEYENDO
Szeretem a tanárom? - Igaz Történet Alapján -
RomanceEz egy tanár ès diákja közt kialakuló kapcsolat. Olvassátok nagy örömmel szeretnèm ha adnátok tippeket vagy tanácsokat az íráskoz 😊