7.Bölüm

718 9 0
                                    

"Benim alfabemdeki harfler bile senin adındakiler kadar "

  Duyduklarim kulaklarimda tekrar tekrar yankilaniyordu.Konussun ,hic susmasin istiyordum.Cameron beni mi seviyordu? Zor da olsa konusmak istedim.Dudaklarima kapanan dudaklar buna engel oldu.Simdi daha farkliydi,iki aşık gibi sevgiyle tutkuyla öpüyorduk birbirimizi.Nefesimiz kesilmisti.Dudaklarimiz birbirinden ayrildiginda ikimizde nefesimizi duzenlemeye çalışıyorduk.

" Cameron sen az önce.. " cumlemi tamamlamaya izin vermedi cameron .Parmaklarimi dudaklarimin ustune koydu.

"Simdi uyu marry ,sabah konusuruz "dedi.Beni kendine dogru cekti.Saclarimi kokluyordu.Gozumden istemsizce yas akti , uzuntuden degil tabi mutluluktan.Sevdiginin seni sevdigini bilmek kadar guzel birsey var mi bu dunyada.Sarildim bende ,kapattim ve kendimi cameron un kollarinda uykuya teslim ettim.

   *************************

Uyudugum en guzel uykuydu.Sevdigimin kollarinda mutlulukla gecirdigim guzel gecenin ardindan,iyi bir kahvalti hazirlamak uzere kalktım.

   Guzel bir masa hazirladiktan sonra ,cameron 'ın yanina çıktım.Uyandirmaya kiyamadim ama kahvaltiyi da geciktirmek olmazdi.

Dudaklarina uzun bir öpücuk kondurdum.Hemen beni yataga çekti ve altina aldi.

"Dur cameron ne yapiyorsun? " dedim gulerek.

"Seviyorum " dedi ve opmeye devam etti.

"Biliyorum onu dun soyledin " dedigimde ,

"Ne yapayim beni sarhos ettin ,guzelliginle " dediginde ,utanmistim.Neyi kastettigini anlamistim cunku.Kahvalti yapmamiz gerektigini soyledim.İlk once biraz itiraz etsede ,daha sonra benim ısrarimla kalkti.Kucagina alip ,asagiya indirdi.Gercekten cok mutluydum.Tarif edilmesi cok zordu.

Kahvalti sirasinda aklimdaki soru isaretlerine cevap bulmak icin cameronu soru yagmuruna tuttum .

"Cameron ne zamandan beri beni seviyorsun " dedigimde hic beklemedigim bir cevap vermisti.

"Babamin odasinda seni gordugumden beri " demisti.Ne !! İnanamiyordum.

"Peki neden bana oyle davrandin ,yani madem beni seviyordun neden bana acı cektirdin ? " dedim hakli olarak.

Basindan sonuna kadar herseyi anlatmisti.Babasi beni istememis meger.

" Peki baban simdi beni isteyecek mi " dedim camerona.

Durdu biraz .Ne soyleyecegini merakla bekliyordum.Ayaga kalkti.

"İsticek,istemek zorunda ,ama okul bitene kadar saklamaliyiz " dediginde zor bir süreç olacagini anlamistim.Masadan kalkip ,cameron un yanina gittim.

"Sen yanimda ol yeter ki " dedim.Sinirleri gerilmisti.Bir sure arkasini donuk ,oylece durdu.Daha sonra kollarinin arasina aldi beni.Yine sacimdan opup ,kokladi.Bunu seviyordum.

" Hep yanimda ol bitanem " dedi.Hersey ne kadar da tuhafti.Ben sevdim,o sevdi.Ama gizlenmek zorundaydik.

  Biraz kafa dagitmak uzere ,dışarı çıktık.İki sevgiliydik artik.Guzel ,mutlu bir çifttik.Gezmedigimiz yer  kalmamisti.Bir de araba olmasina ragmen yurumemiz vardi tabi.Cameron,herkes bizi görüp kıskansin istiyor diye ,bacaklarimiza karasular inmisti.Eve gelmistik sonunda.İkimizde yorgunlukla ,oturma odasina gecip ,kendimizi kanepeye zar zor attık.

"İyi yorulduk " dedi cameron.Gercekten de oyleydi.

"Orta şekerli olsun " dedi ardından.Güldüm.Kahve istiyordu belliydi.Ama ilk defa bu sekilde istenmisti .İster istemez tuhaf bakislarimi cameron' a dikmistim.Gülümsedi.

"Odun seniii "diyerek ,hazirlamak uzere  mutfaga yoneldim.Kahve makinasi oldugundan cokta zor gelmiyordu dogrusu.Kahveleri hazirlayip ,odaya gecerken kapi çaldı.Cameron "Ben bakarımm " diyerek kapıyı açtı.Hic ses gelmiyordu.Kahvemle birlikte  bende kapiya yonelip "Kimmis " diye cameron' ın yaninda belirdim.

Orda saşırıp kalmama sebep olan sey ,cameron 'ın donup kalması degildi.

Kapıda duran  BABA 'sıydı....

VOTE VE YORUMLARİNİZİ EKSİK ETMEYİN :D

Aramızdaki En Kısa MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin