2.Bölüm

2.8K 14 2
                                    

Kararimi verdim ve bu yasadiklarimdan sonra dinlenmeye ihtiyacım vardı.Biraz uyusam hic fena olmazdi.Uykumun en guzel yerinde kapı açıldı.

"Cameron " dedim.Hic bisey soylemeden bana yaklasiyordu.O kadar yaklastı ki nefeslerimiz birbirine deyiyordu artik.Kalbim yerinden fırlayacak gibiydi.Heyecanlandim.Gozlerine baktim.Dudaklarima kilitlenmis gibi bakiyordu.

"Nasil geleb..." sorumu sormaya izin vermeden.Dudaklarini dudaklarima bastirdi.Evet ,onun olacaktim ama hazirliksiz yakalanmistim.Hala dudaklarimi emiyor bir yandanda ustumdekileri çıkartıyordu.En son ikimizde ic camasirlarimizla kaldik.

Dudaklarimdan boynuma gecti,emiyor,yaliyor,ısırıyordu.Hem aciyi ,hemde yogun zevki yasiyordum.Goguslerimin uclariyla oynadi.Alt taraflarini ,kenarlarini yalamaya basladi.Sanki vajinami yaliyormuscasina kivranmaya basladim.Gercekten buralarda aynı etkiyi yaratabiliyordu.Bir elini vajinama koyup ,hassas noktayi oksamaya basladi.Bir asagi ,bir yukari,bir saga bir sola hareket ettiriyordu.Adeta bana masturbasyon yapiyordu.Diklesmis erkekligini vajinamin girisinde hissettigimde ,inlemelerim cogaldi.

" Eeevet ,ımm,ahh hadii " diye inliyordum.Sokmamak da israrliydi.

" Daha tam kıvama gelmedim,biraz onunla oyna bakalim " dediginde ne demek istedigini anlamasamda erkekligini agzima dogru yaklastirdiginda ;

"Demek oyun istiyorsun,o zaman oynayalim " diye kendi kendimle konusurken hizlica sirt ustu yatirdim ve penisini oksamaya basladim.Onu delirtmeliydim.Kucuk öpücükler konduruyor,dil darbeleri atiyor,daha fazlasi icin yalvartiyordum.En sonunda ucunu agzima aldim.Bu onlarin en tahrik oldugu yer .Isırdim,biraz canı acimisti ama zevk daha yogundu.İntikamini almak istercesine beni altina alip ,hizla erkekligini icime soktu,bunu beklemiyordum.Buyuk bir ciglik attim,canim cok acimisti.

Nefes nefese dogruldum yatakta.Etrafa baktim ,evet ben terliydim,biraz da ıslanmistim,ama cameron yoktu.Lanet olsun yine ruya gormustum.

Ama bu gerceklesecek bir ruyaydi.Tekrar gozlerimi kapadim ve uyumaya calıstım.Yatakta saga sola döndükten sonra uyuyamayacagimi anladım ve kalkıp dus aldim,uzerimi giyinip ,kafa dagıtmak uzere alisverise gittim.Bir suru kiyafet almis ,magazadan cıkıyordum ki karsimda cameron belirdi.

" Arabaya bin marry,zamani geldi " dedi.

Neyin zamani diye sormama firsat vermeden,arabaya cekistirdi ve arka koltuga oturttu.Kendiside yanima oturdu.Şöför 'e devam etmesini söyledikten sonra beni süzdügünü farkettim.Biraz daha gittikten sonra araba durdu.

İndi ve emredici ses tonuyla

"Dışarı çık marry" dedi.İster istemez bu ses tonuna istemsiz olarak itaat ettim.Çalılıklarin arasindan gectikten sonra sanki cennetteydim.

Büyük bir köşk,bahcesinde cicekler meyve agaclari,kenarda bir salıncak,biraz ilerde nehirden akan su sesleri .Büyülenmistim.

Cameron benim bu halime gulerek;

" Beni goruncede boyle kalma sakın,hersey gorundugu gibi muhtesem degil " dedi.Onu aldirmadim.Ta ki belime dolanıp ,boynumdan öpmeye baslayana kadar.Ne yapacagimi sasirdim ama o beni yonlediriyordu.Kucagına alıp salıncaga yatirdi.Vajinama elini soktugunda istemsizce inledim.Bu ruya degildi.Evet onu sadece bir kere gördüm ve buyusune kapıldim.Sanki daha önce taniyormusum gibi bi hisle nereye gidecegini bilmedigim bir yoldaydim.

Dili vajinamdan iceri girdi.İleri geri hareket ediyordu.Daha sonra dudaklarinida isin icine katti.Resmen emiyordu.

" Tadın çok guzel ,Mary" dedi.

O an aklıma gelen şeyle irkildim ve  kendimi toparlayip,hizla ayaga kalktım.Bi dakka ya ben ona ismimi soylememistim ki.Adımı nerden biliyordu?

DÜŞÜNCELERİNİZİ BENİMLE PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM.DESTEKLERİNİZLE DEVAM EDECEGİM..

Aramızdaki En Kısa MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin