Cameron'ın soyledigi bu kelimeler karşısında donup kalmistim.Boyle bir insandan bu guzel sozlerin cikmasini ummuyordum çünkü.Sanki iki aşıkmış gibi birbirimize bakiyorduk.Nefeslerimiz hızlanmis,kalp atislarimiz disardan rahatlıkla duyulabiliyordu.Dudaklarima kapanan yumusacık dudaklar karsisinda bir an afalladım.Öpup geri cekildiginde sanki bir boşluğa düşmüş gibiydim.Bu defa ben harekete gecip,cameron'ı öpmeye basladim.Beklemedigi bir hareket oldugundan olsa gerek, bi kac saniye karsilik vermedi.Dudaklarimizi adeta sömüruyorduk.Cameron arada ısırıyordu.Ateslenen opusmemizin son bulmasini istemiyordum.Hatta daha fazlasini bile istiyordum.Bu guzel anın sonlanmasina sebep olan teyzenin sesiyle irkildim.Zor da olsa cameron 'un dudaklarından hizla ayirdim kendimi.Utanmistim.Ne diyecegimi bilemedim.
'Ayıp,ayıp ,utanmiyor musunuz ortalikta boyle seyler yapmaya' diyen teyzenin yuzune bakamiyordum.Cameron bu halimi gorunce gulumsedi.Komik olan neydi sanki.Su an bu soruyu soramazdim.Sadece onu izlemekle yetinmem gerekiyordu.Teyzeye donup ,
"Evliyiz teyzecim,özlemisim karımı " dediginde ,tamamen kırmızı renge burunmustum.Ne yapmaya calisiyordu bu? Neyse bir sekilde acisini cikartirdim.Bu lafının uzerine teyze ;
"Kusura bakma oglum,ama burda olmaz hadi eve gidinde su isi tamamlayin " dedi.
İnanamiyordum.Bir insan bu kadar açık olmamalıydi.Ben haric herkes halinden memnundu.Hele Cameron artık gulumsemeyi bırakmis,resmen sırıtiyordu.Utanmasa kahkaha atacakti.Kulagina :
"Gidebilir miyiz artik " dedigimde
"Tabi karıcım " dedi ,tum sasırma kotami doldurdugumu dusundum.
Elimden tutup ,teyzenin yanından uzaklastmistik.Cameron hala guluyordu.
"Yaa! Yeter gulme artik " diye isyan ettim resmen.
"Boyle kırmızı olunca ,daha bir guzel oluyorsun karicim " diyince ,koluna yumrugumu gecirdim.Dalga gecermiscesine
"Elinde agırmıs " dedi.
Beni sinirlendirdiginde bile ,tatlı oluyordu.
Konuyu tekrar tartismak uzere eve dogru yol aldık.Ne kadar utanmis olsamda onun karısı olma fikri beni icten içe neşelendirmisti.Hala elimi birakmayan cameronla birlikte kapının önüne geldik.Kapiyi acmak uzere anahtarini cikardi.İceri girdigimizde cok bisey yapmamamiza ragmen yururken baya yorulmustuk.Bir yorgunluk kahvesi yapmak uzere mutfaga yoneldim.Cameronda kanepeye uzanmis dinleniyordu.Kahveyi hazirlayip gittigimde cameron uyuyordu.
Uyandirmaya kıyamadigimdan ,kahvesini mutfaga birakip,uzerine ortmek uzere bir battaniye aldım yukaridan.Asagiya inip uzerini orterken ,hizli bir hareketle beni uzerine cekti.Simdi yuzyuzeydik.Ona hic bu kadar yakindan bakmamistim.Kokusunu cok yogun duyabiliyordum.Harika bir duyguydu.Adeta sarhos olmus gibiydim.O da oyleydi.İkimizden de hic ses cıkmıyordu.Dudaklarıma kapan dudaklariyla ne olacagini az cok tahmin edebiliyordum.Tamamen kendimi ona bırakmistim.Her hareketine ozenle karsılık veriyordum.Opusmemiz ateslendikce ,inlemelirimi engelleyemiyordum.Belimden tutup ,altina aldiginda artik devami icin sabirsizlaniyordum.Dudaklarini boynuma goturdugunde inlemelerim daha da artmisti.Emiyor,yalıyor ,öpüyordu.
"Tadina bayildim " diyen cameron un sesiyle daha fazlasini istiyordum.
Yavas yavas uzerimdekileri cikartti cameron.
Ben sadece ic çamaşırlarımla kaldıgimda ,o da soyunmaya basladi.İkimizde ic camasirlarimizlaydik.Cameron boynumdan asagiya inip,goguslerimi opmeye basladi.İnlemelerim git gide cogaliyor,bu durumdan az da olsa utaniyordum.Goguslerimden yavas yavas asagiya dogru iniyor,gobegimi öpüyordu.Vajinama geldiginde artık istegim iyice cogalmisti.Cok fazla uyarilan ben,ihtiyacimi anlatir gibi,kısık kısık inlemelerle cameron un adını sayıklıyordum.Yavas yavas kendini icime ittirdi.Artik icimdeydi,onun olmustum.Tum masumiyetimi ona vermistim.Sevdigim adama.Birgun beni sevebilecegi umuduyla bekledigim adamin kollarinda ,zirveye ulasmis,dusme zamanim gelmisti.Bu gun en ozel gunumuzdu .
İkimizde bosaldiktan sonra,cameron yanima uzandi.Su an utaniyordum.Oylece çıplak yatiyorduk.
"Utanmana gerek yok marry " dediginde daha da cok utanmistim.
Hicbirsey soyleyemiyordum.Belkide bu guzel anın büyüsünün bozulmasından korkuyordum.Gozlerime bakti cameron ,uzun uzun baktı.
"Seni Seviyorum Marry " dedi.
Oylece baktım .Anlamaya çalıştım.Devam etti.
" Ben seni severken her şeyi bir kenara bıraktım.Her şeyi unuttum.Sen dışında.Seni unutmak deliliğin daniskası olurdu.Bana beni unut de,sana sadece gülerim.Ama kıçımla.Lafı uzatmayacağım.Ben seninle bütünleştim,her gün sana yeniden ve daha çok bağlanarak büyüttüm seni kalbimde.Belki abarttım.Evet ben bunu her zaman yaparım.Şöyle bir baksana,şu soyledigim sozlerde ,kurduğum cümlelerde ne çok ''Sen,seni'' kelimesini kullandım.İşte bilmiyorsun,benim cümlelerim,içimdeki o yerin,mutluluğum,acım,pişmanlığım,aptallığım,gece uyumadan önce seni yanımda farz ederken uyuyakaldığım,yokluğunla olgunlaştığım sensin,sen..
Benim alfabem bile senin adında ki harfler kadar."
Vote ve bol bol yorumlarinizi bekliyorum :D