Kahvaltıdan sonra eve gittiklerinde hiç ummadıkları bir manzarayla karşılaşmışlardı.
İnci gitmişti ama tanımadıkları üç kız oturuyordu.
Güney:"Anne bunlar kim?"
Sevim bir şey diyememişti.
Zümrüt:"Gelin sen odana çık hadi. Bizim Güney'le konuşacaklarımız var."
Güney:"Songül hiçbir yere gitmiyor! Ne oluyor anlatın artık."
Zümrüt:"İnci çirkindi o yüzden beğenmedin sen onu. Bak bu kızlar daha güzel. Hangisini seçersin?"
Songül sinirden ağlamak üzereydi ama sesini çıkarmadan karşılarında güçlü durmaya çalışıyordu.
Güney:"Dalga mı geçiyorsunuz siz?! Bakın evliyim ben!!" diye parmağındaki yüzüğü gösterdi.
Zümrüt:"Ayrıl demeyiz biz de. Kuma gelsin deriz."
Güney öfkeyle derin bir nefes aldı. "Ya anlamıyor musunuz ben kuma falan istemiyorum. Karıma aşığım!"
Sevim:"Tamam oğul sakin ol. Kuma falan yok.! Hadi evinize gidin siz de!" diyerek kızları gönderdi.
Zümrüt:"Ne yaparsın sen gelin!!"
Sevim:"Ana gel sakinleş sen." diyerek Zümrüt'ü içeri götürdü.
Zümrüt:"Ne diye gönderdin kızları?!"
Sevim:"Ana Güney çok bunaldı. Böyle yaparsak o kızı hiç bırakmaz."
Zümrüt:"Ne yapacağız o zaman?"
Sevim:"Gelinden soğutursak kabul eder anca."
Zümrüt güldü. "Aferin kız gelin. :)"
*******
Songül ve Güney salonda tedirgin bir şekilde oturuyordu. Güney Songül'e sarılıp göğsüne çekti. "Hiçbir şey ayıramaz bizi."Zümrüt ve Sevim içeri girince Songül Güney'den uzaklaştı.
Sevim:"Tamam oğul kuma falan yok artık. İçiniz rahat olsun."
Güney başını salladı.
Odalarına çıktıklarında Songül'ün telefonu çaldı. Ali arıyordu.
Songül:"Efendim abi."
Ali:"Abiciğim nasılsın?"
Songül:"İyiyim sen?"
Ali:"Ben de iyiyim. Senden bir şey isteyecektim... yarın Eylül'ün doğumgünü..."
Songül:"Aa öyle mi?"
Ali:"Eylül'e sürpriz parti yapmayı düşünüyorum da sen yarın Eylül'ü oyalar mısın?"
Songül:"Oyalarım tabi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişen Hayatlar (SonGün - EyAl)
FanfictionYepyeni bir hayat kurmak isterken kendilerini hiç beklemedikleri bir hayatın içinde bulacaklardı...