Sabah yine kapının sesiyle uyanmışlardı.
Sevim:"Oğul!! Uyandınız?!"
Güney hemen yerinden fırlayıp Songül'ün yanına geçti.
Songül şaşkın şaşkın ona bakıyordu. "Ne yapıyorsun?" diye fısıldadı.
Güney:"Dün konuşmuştuk ya." dedi yorganı iyice üstlerine çekip Songül'e yaklaşırken.
Sevim:"Güney..."
Güney:"Uyandık anne."
Sevim hemen içeri girdi. Songül ve Güney'i öyle görünce inanmıştı.
Güney:"Ne oldu anne?"
Sevim:"Kahvaltı hazır oğul. Hadi giyinin de gelin. :)"
Güney:"Tamam sen in geliyoruz."
Sevim odadan çıkınca farkında olmadan öylece kalmışlardı. İlk geri çekilen Songül oldu.
Songül:"Yanlış mı yapıyoruz acaba?"
Güney:"Niye ki? İnandılar işte?"
Songül:"Ya öyle de ben kendimi çok kötü hissediyorum. Sevgilinin hiçbir şeyden haberi yokken biz böyle..."
Güney:"Anlatsam da anlayış göstermez ki."
Songül:"Göstermez tabi. Onun yerinde ben de olsam yanında başka bi kızın olmasını istemezdim." deyivermişti.
Güney öylece ona bakarken Songül de ne diyeceğini bilemez bir halde Güney'e bakıyordu.
Songül içinden "sakın bağlanma sevgilisi var." diye geçirdi ve hemen kendini toparlayıp ayağa kalktı.
Songül:"Şey gecikmeyelim kahvaltı hazırmış."
Güney başını sallayıp ayağa kalktı.
Güney:"Sen giyin balkondayım ben."
Güney balkona çıkarken Songül hızlıca giyindi.
Songül:"Gelebilirsin giyindim."
Songül saçlarını yaparken Güney de giyinmişti. Odadan çıkarken Güney "Unutma artık mutlu bir çiftiz. ;)" diye göz kırptı.
Songül:"Tamam."
Merdivenleri inmişlerdi ki Güney babaannesini görünce elini Songül'ün omzuna attı.
Songül:"Günaydın. :)"
Zümrüt:"Günaydın..." derken gözü Güney'in Songül'ün omzundaki elindeydi.
Eylül:"Günaydın herkese. :)" diye merdivenleri inerken Güney ve Songül'ü öyle görünce şaşırmıştı. "Abi..."
Eylül 👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişen Hayatlar (SonGün - EyAl)
Hayran KurguYepyeni bir hayat kurmak isterken kendilerini hiç beklemedikleri bir hayatın içinde bulacaklardı...