Bölüm 8

1.4K 98 30
                                    

Güney:"Ne yapacağız? Ben eski odama gideyim diyeceğim ama kesin kontrol ederler orayı... En iyisi ben şu koltukta uyuyum."

Songül:"Nasıl uyuyacaksın orada? Her tarafın tutulur."

Güney:"Başka bir fikrin var mı?"

Songül:"Herkes uyuyana kadar bekleyelim. Sonra ben Eylül'ün odasına giderim. Sabah da erkenden gelirim."

Güney:"İyi deneyelim bakalım."

Güney ceketini çıkarıp attı. "Off ne bunaltıcı bu gömlek ceket falan. Hiç bana göre değil." diyerek gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.

Songül:"Napıyorsun?!"

Güney:"Üstümü değiştireceğim."

Songül:"Burada mı?"

Güney:"Odadan çıktığım an başımıza üşüşürler Songül."

Songül:"İyi tamam gözümü kapatıyorum ben çabuk ol." diyerek eliyle gözlerini kapattı.

Güney hızlıca pijamalarını giymişti. "Sen gelinlikle mi duracaksın?"

Songül:"Eylül'ün odasına geçtiğimde değiştiririm."

Güney:"Gelinlikle yakalanırsan bir açıklama yapamayız o zaman. Ben arkamı dönüyorum değiştir sen üstünü."

Güney arkasını dönüp beklemeye başladı ama Songül bir türlü gelinliğin fermuarını açamamıştı.

Güney:"Giyindin mi?"

Songül:"Hayır."

Güney:"Napıyorsun kızım bir saattir?"

Songül:"Şu Allah'ın cezası fermuar açılmıyor ki!"

Güney:"Yardım ister misin?"

Songül:"İyi olur aslında."

Güney:"Dön bakalım arkanı."

Güney fermuarı açmaya çalıştı ama olmuyordu. "Off sıkışmış bu."

Songül:"İyice bunaldım ben bu gelinliğin içinde."

Güney:"Tamam dur açacağım."

Güney biraz uğraştıktan sonra fermuarı açmıştı. "Oh be açıldı."

Songül:"Sağol." diye Güney'e döndüğünde yüzleri çok yakındı. Bir süre birbirlerine baktıktan sonra ikisi de yutkunmuştu.

Aralarındaki büyüyü bozan Güney'in telefonuydu. Tabi ki arayan Mine'ydi.

Güney oflayarak telefonu açtı. "Efendim Mine."

Mine:"Hem dünden beri aramıyorsun hem de telefonu Mine diye açıyorsun! Aşkıma canıma ne oldu?!"

Güney:"Bunu demek için mi aradın gece gece?"

Mine:"Pardon ya rahatsız ettim galiba.!"

Güney:"Ne alakası var? Ben öyle bir şey mi söyledim?!"

Mine:"Beni hiç anlamıyorsun sen Güney."

Güney:"Sen de beni..." dediğinde telefonun yüzüne kapatıldığını farketti.

Songül:"Gü... Güney sırası değil biliyorum ama arkanı dönsen? Üstümü değiştireceğim de."

Güney başını sallayıp arkasını döndü. "Dedikleri geceliği giy bence." diye sırıttı.

Songül:"Yok artık!"

Güney:"Yakalanırsan diye dedim. Yanlış anlama."

Songül:"Off..." diyerek Sevim'in dediği saten geceliği giyip üzerine sabahlığını giydi.

Değişen Hayatlar (SonGün - EyAl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin