Jeg vågner ved lyden af vækkeuret der ringer, derefter slukker jeg lyden fra vækkeurten og sætter mig op i sengen. Jeg ser mig selv i spejlet og giver et suk. "Hvorfor skulle du også lige kysse Jimin i går?" Jeg kigger opgivende i spejlet, fordi mit hår sidder til alle sider, men der er ikke noget jeg kan stille op. Jeg er nødt til at tage på arbejde!
Jeg går ud i køkkenet og laver noget lækkert med en masse frugt. Imens jeg propper min mund med frugten, får jeg en besked. Jeg læser beskeden, og jeg havde næsten glemt at jeg skulle blive taget billeder af, med Lee Jong Suk (Kdrama/skuespiller.) Jeg har altid været helt vilde med de Kdrama's han har været med i, især W er min yndlings.
Men udover han er kendt, har han det mest fantastiske hjerte og jeg holder så meget af ham. Lee og jeg har arbejdet sammen nogle gange før, men jeg glæder mig altid til at arbejde med ham.
——————————————————————————————————————————————————————————
Beskeder med Lee og Y/N
Lee
Halløj Y/N! Jeg glæder mig til at arbejde med dig i dag :)Hey Lee! Der er så mange ting jeg skal fortælle dig!
Lee
Det lyder spændende^-^ Skal vi tage på en lille date efter arbejde?Uhh.. Lee det er lige det jeg har brug for:3
Lee
Perfekt! Vi ses :D————————————————————————————————————————————————————————————-
Jeg lægger mobilen fra mig og skynder mig at tage noget tøj på. Det tager lidt tid at finde det perfekte tøj, men jeg finder det lige i tide og løber ud ad døren"BEB...BEB!" Siger min mobil, og jeg tager den op fra lommen. "Lee ringer..? Gad vide hvad han ville?" Jeg tager mobilen og jeg hører Lee's stemme. "Y/N du er vel ikke taget afsted i nu? Jeg er i nærheden, så ville bare lige høre om du ville have et lift?" Jeg fortæller Lee at han kan hente mig foran mit hus.
YOU ARE READING
Pas på mig
Fanfiction(Du kommer til at møde en masse kendte stjerner fra Korea, fordi du selv er en meget kendt model og er fantastisk til at synge.) Efter du så din kæreste Leon ligge i din seng med en anden pige, har du lige siden troet, at der ikke var noget der hed...