Jeg vågner ved en lyd, der bliver ved med at sige "Beb beb." Jeg kigger rundet i lokalet, og det ligner ikke mit værelse. Alt er stadig lidt sløret, men det er blevet bedre. Mit syn bliver tydeligere og jeg kan se, at jeg ligger i en hospitalsseng. En læge går forbi min seng, men hun lægger mærke til at jeg er vågen, så hun går hen til mig. "Hej Y/N. Godt at se du er vågen." Siger lægen og smiler. Jeg kigger undrende på hende og spørger. "Hvorfor ligger jeg her?" Lægen kommer nærmere og lægger sin hånd på min pande. "Jamen søde Y/N, kan du slet ikke huske det? Du blev stukket i maven, med en kniv, og Y/N jeg kan fortælle dig, du er heldig, at du har ham, som kan passe på dig, ellers havde du ikke kommet til hospitalet i tide." Siger lægen beroligende og drejer hovedet. Jeg bliver nysgerrig på, hvad det er lægen kigger på, så jeg drejer mit hovede og kigger i den samme retning. Jeg kigger i lang tid, fordi jeg kan ikke tro mine egne øjne. Jimin ligger og er faldet i søvn på, bordet ved siden af min seng, mens han holder min hånd.
Han ser helt rolig ud, når han sover. Jeg kan ikke lade vær, med at smile, når jeg ser at han stadig passer på mig. Lægen kigger på mig og siger. "Du skal være glad for, at have en kæreste som ham." Jeg ryster på hovedet og svare lægen."Nej.. nej, du tager fejl, vi er ikke kærester." Lægen kigger mærkeligt på mig og siger. "Det skulle man næsten tro. Han har ikke forladt din seng, i næsten 2 uger." Har Jimin virkelig været ved min side, i så lang tid, uden at gå? Jeg tog min hånd og strøg ham, henover håret. Lægen gik igen, og nogle gange kom hun tilbage, for at tjekke om alt var, som det skulle være. Jeg lagde ikke mærke til, når lægen kom og gik. Mit fokus var kun på Jimin, som lå og sov, mens han holdte stramt om min hånd.
Lægen kom hen til mig og lade nogle blomster og et kort ved siden af mig. "Det er fra BTS og din veninde Mathilde, som ønsker dig god bedring." Sagde lægen og gav mig kortet. De havde alle skrevet en hilsen, og hvor meget de håbede på, at jeg ville få det bedre. De havde også sendt et billede af dem. Jeg kunne ikke lade vær, med at smile af det. Jeg tænkte for mig selv, mens jeg kiggede på Jimin igen ."Hvor har du nogle, skønne venner Jimin."Jeg lukkede kortet igen, og kiggede på Jimin, mens jeg strøg min hånd gennem hans hår. Jeg sagde stille til ham. "Jimin. Jeg tror, jeg er forelsket i dig." I det samme, disse ord kom ud af min mund, vågnede Jimin og sagde."Det var også på tide Y/N." Grinte Jimin. Mit hovede blev helt rødt, så jeg slap ham, og vente mig om på den anden side, af sengen.
"Du kan ikke gemme dig væk Y/N, jeg hørte dig klart og tydeligt." Sagde Jimin. Jeg kunne mærke at han var tæt på mig, og pludselig kunne jeg mærke hans mund, ved mit øre. "Det er okay Y/N, jeg er også forelsket i dig." Hviskede Jimin mig i øret, og satte sig tilbage i stolen. Jeg har så mange sommerfugle i mave og mit hjerte banker, så hurtig, når Jimin er i nærheden. Men det hjalp ikke der, hvor lægen kom tilbage og kunne se at mit hjerte bankede hurtigt. Lægen kiggede på Jimin og sagde." Ha! Og hun sagde at i ikke var kæreste, så forklar mig lige, hvorfor hendes hjerte banker, så hurtigt?" Jimin smilede og trak på skuldrene. Lægen kiggede på mig igen, men jeg lå stadig med ryggen mod Jimin, og kiggede ind i væggen, fordi jeg stadig var rød i hovedet. "Nårh.. Jeg kom her for at fortælle, at Y/N kan tage hjem nu." Sagde lægen og gik igen.
Vi satte os ind i Jimin's bil, og kørte væk fra hospitalet. Jeg kigger nervøs på ham og spørger." Jimin må jeg spørger dig, om noget?" Jimin nikkede og jeg tog en dyb indånding. "Jeg underede mig bare lidt, hvordan du fandt mig?" Jimin holdte ind til siden, og kiggede på mig."Da din mobil ringede, var det Mathilde som ringede, og hun kunne høre, at der var noget galt, så hun gik hjem til os (BTS bor sammen), hvor hun forklarede, hvad der var sket. Vi fik i det samme sporet hvor du var, og der var du så." Sagde Jimin, og jeg kunne stadig se på ham, at han var rystet. I det samme tog jeg mine arme omkring ham og kyssede ham.
Vi kørte videre og jeg tjekkede min mobil for beskeder. Men der var noget der fangede mit øje, og jeg spurgte Jimin irriteret. " JIMIN, hvorfor har du taget et billede af dig, og gjort det til min baggrund!?" Jimin grinte og sagde flirtende. "Så ved du, at jeg er din."
YOU ARE READING
Pas på mig
Fanfiction(Du kommer til at møde en masse kendte stjerner fra Korea, fordi du selv er en meget kendt model og er fantastisk til at synge.) Efter du så din kæreste Leon ligge i din seng med en anden pige, har du lige siden troet, at der ikke var noget der hed...