Selam arkadaşlar..Soma faciasından dolayı birkaç gün bolum yayınlayamadım.Çok birşey demicem hepimizin başı sağolsun.. İyi okurlar
'Ee noldu sana anlat bakim?'
'Birşeyim yok ya sadece Can'ın abarttığı birşey, okula gelmemi engelledi' dediğimde sanki kafamdan aşaği soğuk su döküldü.Ne kadar salak olduğumu düşünmeye başladığımda 'Nee!? Can mı? O da mı buradaydı? Ahh ne kadar salağım keşke şu yandaki elmaların arasına dalmasaydım.Dalmasaydım onu görebilirdim.' diye araya girdi.Ahh bu kıza hayran olmam için nedenler git gide artıyordu.O da benim gibiydi.
'Nasıl yedin kopek yok muydu?'
'Vardı..övünmek gibi olmasın ama köpeklerle aram çok iyidir' dedi gülerek.'Tuh ya ne kadar şanssızım keşke yemeseydim.Belki görebilirdim.'
'Yoo o çoktan gitti' dedim, yalan söylerken yanaklarım kızarmazdı bu konuda şanslıydım.'Bizim servisteymiş.Sabah servis beklerken elma yemek için ağaca çıktım ve sonra düştüm. Gelip beni tutup eve getirdi annem gelene kadar da basımda durdu.Sonra gitti.' diyerek devam ettim.
'Eee birşey konuşmadınız mı?'
'Hayır hiç birşey konuşmadık.Çünkü ben acı çekiyordum.' dedim.Tek ayak üstünde kırk yalan söyledim.Hatta ayaklarım yerde değildi.Uzatmıştım.
'Hm.Üzüldüm.' dedi.Neye? Onla birşey konuşmamamıza mı, acı çekmeme mi? Beni öptüğünü yanlıslikla söylerim korkusuyla konuyu değiştirdim.
'Ee bizim kızlar ne yapiyo?'
'Sen olanları bilmiyosun!!' merakla dinlemeye devam etti.
'Dün bize karışan kızlar geldi.Bizden özür dilediler.Hem de herkesin ortasında.' dediğinde ağzım açık kalmıştı. 'Ohaa ciddi olamazsin' dedim.Cidden özür mu dilemislerdi? Tüh ya keşke orada olabilseydim.Gerçi orada olsam kesin yine kavga çıkardı.Yine birşey bulup kavga çıkartırdım ben.
'Neyse canim ben gitsem iyi olur.Dinlen yarın okula dinç gel' deyip göz kırptı.Çok tatlı lan bu kız.Gamzeleri o kadar güzeldi ki sürekli gülse rahatsız olmam herhalde.
'Tamam canım.' Ayağa kalkıp onu yolculamayi düşünüyordum ama 'Sen uzan ben çıkarım' dedi.Ve gitti.
Nerde lan bu lanet karı.Arkadaşım gelmişti, kıza kapıyı ben açmıstim ve hic ilgilenememistik.Bir şey bile ikram etmemistik.Türküz olum biz misafirperverlik bizim genlerimizde var.İçime dert olmuştu.Cidden.Çok mal biriyim bazen en küçük şeye bile takılabiliyordum.Arayıp özür dilesem fena olmaz aslında.Neyse yarın okulda söylerim hem telefon uzandığım kanepenin yanındaki sehpanin üstünde oraya kadar gidemezdim.
'Zil mi çaldı? Telefonda işle ilgili bir konuşma yapıyordum.Bir şeye ihtiyacın yoksa yetismem gereken bir davam var' cümleleri siraladi.
'Evet zil caldi.Kalkıp ben açtım.Arkadaşım gelmişti.Ve kızla doğru düzgün ilgilenemedik.Birşey ikram etmedik ne olurdu yani şu çok çok önemli isini eve getirmesen?' diyerek sesimi yükselttim.Dııtt!! Kavga alarmı..
'Esra yine başlamayalım.Hem eminim arkadasin ikramlar için değil senin durumun için gelmiştir.' dedi.
'Anne sana birşey söyleyim mi?' dediğimde bir yandan dosyalarını çantasına sokmaya çalışırken bir yandan da söyleyeceğim şeyi dinlemek için bana bakıyordu.
'Eğer anne değiştirme hakkım olsaydı kesinlikle kullanırdım.' deyip topallayarak odama çıktım.Bu sefer sanırım biraz fazla sert konuşmuştum ama az bile soyledigimi düşünüyorum.Annesi böyle olan tek kişi ben miyim acaba? Benimle hicbir zaman ilgilenmedi. Ne simdi ne de cocukken.Tamam çok güzel bir kariyere sahipti.Bu konuda onunla gurur duyuyordum ama keşke birazcık da annelik yapsaydı be.Çok değil.Gerçekten. Açgozlu biri değilim ben bana NASILSIN KIZIM diye sorsa bile yeter.Hatta kızım ı söylemese de olur.Nasilsin desin ona bile razıyım.
İlk adımımı attığımda degildi.Okul hayatımın ilk gününde yanimda değildi.Bir evcil hayvan aldıgımda da yanımda değildi.Hiçbir zaman hicbir zaman.Her zaman yanımda Emoş vardı.O da olmasaydı kesin kafayi yerdim.
Yukarı çıkıp sinirden kalem kırmaya başladım.Biraz rahatlamıştım.Biraz.Hemen telefonda Pelin in numarasini tuslayip 'Bizimkileri hemen topla.' dedim.Ayağım arıyordu ama bu umrumda değildi hem oynamasam daha çok agriyacakti.Eşorfmanımı giyip ustune de beyaz sporcu atletimi giydim.Saçlarımı topuz yaptım.Telefonumu da spor cantama atıp odadan çıktım.Bu kadın hala evde miydi ya?
'Nereye?' diye sordu.Sanki çok umrundaydım.
'Bizimkileri aradım hentbol maçı yapacaz.' dedim.İyi rol yapıyordu.Yaklaşık 30 saniye dosyalarina bakmadan bana baktı.
'Esra ayağın arıyordu.Gitme otur evde.' dedi.Ahh bu kadın beni gerçekten deli ediyordu.
'Hayır gidecem.' dedim kaslarını çatarak..
'Sitenin salonuna mı gidiyorsunuz?'
'Çok mu umrunda?' diye tersledigimde 'Esra boyle yapma sadece seni düşünüyorum.' dedi.
'Bak anne 15 yaşıma kadar ilgisiz büyüdüm ve alıştım.Bundan sonra da düşünme beni.'
'Esra..' lafını kesip 'Yeter' diyerek kapıyı hızla kapatip çıktım. Sonunda bu hapisten kurtulmuştum.
Arkadaşlar yeni bölümü yarına yetiştirirsem yayınlayacağım.Sizleri çok sevyom..Kendinize iyi davranın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmemem Lazım
Подростковая литератураAhh hayır onu sevmiyordum.Sevmemem lazımdı.Yeliz e bunu yapamam.