6-

79 2 1
                                    

Selam arkadaşlar..Uzun zaman yeni bölüm yayımlamadım.Hatta baya uzun zaman oldu.Kusura bakmayın.Neyse daha fazla uzatmayayım.İyi okurlar. Sizi çok sevyom..

Yorucu dört saatlik maçtan sonra bıraktık.Saat çok geç olmasaydı daha oynardık aslında.Off leş gibi kokuyordum.Şu ter işinden nefret ediyordum.

'Ohh be çok iyiydik.' dedi Pelin.

'Evet ya kendimizi iyice geliştirdik.' dedim.Evet gitgide iyi oynuyorduk.Seviyordum ya.Soyunma odasına gidip havlumu alıp duşa girdim ve soğuk suyla duş aldım.Evet bu gerçekten rahatlatıcıydı.Duştan çıktıktan sonra saçlarımı kurulamadım.Her zaman ki gibi.Pelin ve diğer kızlar da duştan çıktıktan sonra salondan çıktık.

*********************

Hava kararmıştı.Bir dakika ben yanlış mı görüyordum? Yoksa kapının önünde duran Can mıydı? Ne isi vardi burada hem de bu saatte.

'Siz gidin kızlar ben gelicem.' diyip kızları yolladım.

'Ne işin var senin burada?' diyerek üstüne yürüdüm. Sinirlenmiştim.Hiç boyle şeyleri sevmezdim.Fatih bunu çok iyi biliyordu ve bu yüzden hic bu hatayı yapmazdı.

'Ayağının durumunu merak etmiştim.Görüyorum ki boşuna endişelenmişim.' diye bana bağirdi.Ne diyordu bu ya? Ona ne? Onu hicbir şey ilgilendirmez.

'Sen kendini ne sanıyosun ya? Sanane sana mı soracam?' diye karsilik verdim.Daha çok sinirleniyordum.Kolumu tutup beni kendine çekerek

'Kendimi birşey sanmıyorum. Sadece seni düşünüyorum.Anladın mı?' dedi.Ben onun neyiydim ki?

'Sanane benden.' diye bağırdım.Birbirimize çok yakındık.Dudağımı öpmeye başladı.Bu çok şeydi.Şey.Ne bilim güzel gibiydi.Ama ben buna da sinirleniyordum.Beni Fatih bile öpmemişti.

'Ne yapıyorsun sen be?'diyip tokat attım.Bana bakıp sırıtırken göğsüne bir kez vurdum.

'Birşey yapmıyorum.Sinirlenince çok çekici oluyorsunuz.Napim?' dedi.Ben mi çok konuşuyordum? Kim? Ben mi? Pardon ben mi sinirlenince çekici oluyordum? Ahh bu çocuk çok mal.Ben çekici olamazdım ki.Olabilir miydim? Off Esra düşündüğün şeye bak.

'Sakın ama sakın bana bir daha yaklaşma.' diye bağırıp yürümeye başladım.Kolumu çekip 'Ben konuşma bitti demezsem o konuşma bitmez tamam mı?' dedi.Mal mı lan bu? Pis ego yığını.

'Sanane lan? Sana mı soracam?' dedim.Gitgide kabalaşıyordum.Kabaydım hem de fazlasıyla.

'Bak Esra bu konuda çok ciddiyim.Bir daha bunu sakın yapma.Hadi yürü evine bırakim.' dedi.

'Bir daha olmayacak çünkü bir daha asla konuşmayacağız.Hem ben evimin yolunu biliyorum sana ihtiyacım yok.' dedim.Bu saate gidebilirdim biraz tırsardım köpek çıkabilir diye ama şu an karşıma çıkmak bir köpeğin isteyeceği en son seydir.

'Bu saate seni tek bırakamam.Hadi yürü.' dedi.O yokmuş gibi yoluma devam ettim.Bir iki adım gerimdeydi.Eve varmıştık.Ona dönüp 'Tamam git artik.Bir daha da konuşmayalım.' diyip bahçeye girdim.Arkamdan 'Sana da iyi geceler ters ve horlayan fıstık.' dedi.Anahtarı çıkartıp kapıdan geçmeden önce bir kez baktim.Eve girmemi bekliyordu.Ona neyse? Mal salak gerizekali pis ego yığını.

'Saatin kaç olduğunun farkında mısın?' dediğinde saate bakarak 'Sekiz buçuk' dedim.

'Benle dalga geçme.Saat dokuza geliyor ve sen hala dışarıdasın.Tam on beş defa aradım seni.Ama sen cevap vermedin.' dedi.Ahh zaten öglen kavga etmiştik bir daha mı edecektik? Zaten çok yorucu bir gündü.

'Dalga falan geçmiyorum.Hem maça gittiğimi söyledim sana.Maça sadece on dakika falan ara verdik o arada da dinlendim.Beni arayacagin aklima gelmedi.'

Babam neredeydi? O olsaydı şimdiye bu kavga bitmişti. Kesin o çok önemli işleriyle ilgileniyordur.

'Esra artık hentbol hayatına son vermenin vakti geldi.' dedi.Ne!? Ne diyordu lan bu? Ben hentbola son mu verecektim? Rüya falan görüyordum herhalde.Asla.Benden bunu isteyemez.İstememeli.

'Ne o anne? Anne olduğunun daha yeni mi farkına vardın.Kusura bakma ama asla hentbol dan vazgeçmicem. Asla! Bana karışamazsın.Hentbol benim sahip olduğum tek şey onu da elimden alamazsin.' konuşmamın yarısından sonra sesim titrek çıkmıştı.

'Esra odana çık!' diye bağırdı. Sinirlenip elimi kapıya vurdugumda cam kırılmıştı.Ahh kapilarin neden camlari olurdu ki?

 

Umarım Beğenmişsinizdir..kendinize iyi davranin :D:D öpülünüzz

Seni Sevmemem LazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin