Geldik üçeee bu ne kadar gider bilmiyorum açıkçası. Azıcık fikir verirseniz kitabın gelecek bölümlerinin önü açılmış olur ve sizden de fikir almış olurum. İlginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyor, yardıma ihtiyacı olanlara elimden geldiğince yardım edebileceğimi söylemek istiyorum. Mutlu kalmanız dileklerimle.Bu arada kitabı yazdığımda ilk bölümü yayınlamam için bana destek veren güzellik queenofhiddles 'e ayrıyetten teşekkür ederim:) Dediğim gibi senin yerin ayrı. ♡
Diğerkilerini de seviyorum elbette♡
Bi dakka çok ciddi oldum! Bu iyi değil.
Başa sarıyorum. Hazır mısınız?
Welcome to Heeeeelll. smawqqqöjqqnsj. Ben geldim ve burdan sonrası sıkıntı en fazla iki bölüm daha yetecek fikir var aklımda. Başka şeylerde bin tane kurgu üreten ben kendi kitaplarımda tek ayak üstünde duran mor fil misali saçma sapan bir hâl alıyorum. Zaten sınav denen şu ömür törpüleri yetiyor.
Peki o zaman uzatmıyorum. Gute Lesarten.
-
Burası neresi?
Biz neyiz?
Öğretmen nedir?
Peki ya sınav sistemleri?
Boşver onları. Ben sana söyleyim;
Burası Avengers High School. Siz Avengers öğrencilerisiniz. Öğretmen bu ekosistemin bir parçası. Sınavlar... Onlar senin korkmaman gereken, eğer gerçekten çalışırsanız ve aptal değilsen çerez niyetine çözebileceğin, b*ktan eğitim sisteminin 'kaybetse aranmaz, kırılsa üzülmez' niteliğindeki saçma sapan soru kombinasyonları.
Evet Betül sınav haftasında ve eleştirmekten çekinmediği sınavlara giriyor. Yüksek almasına rağmen sınavlardan nefret ediyor. Ve lafı uzatmadan hikayeye devam ediyor.
Bunlar bu lisede geçersiz unsurlar. Sınav, sözlü, karne, heleki ek ders! Öyle bir şey yok! Tıpkı yıllardır olduğu gibi. Bunun ne ilk günü ne son yılı farklı değil. Gelenekler uygulanır, dersler kaynatılır, süper zekâ olsan bile sınavdan geçmessin. Geçersen birlikte geçersin! Kalırsan... E zaten hep kalıyorlar.
Avengers öğrenciler günlük formlarında, biraz da yaz sıcağı mayışıklığı olsa bile kendilerini belli edercesine geniş koridorlarda sınıflarına doğru yürürken dokuzuncu sınıfların dikkatlerini çekmekten geri durmuyorlardı.
Tony 'Ben mükemmel olanım' tavırlarını takınırken Steve Bucky ile yan yana yürürken 'Biz okuldaki en gerçek kankalarız ve cooluz' derce önlerine dönmüş kendi anlayacakları türden konuşuyorlardı. Thor arada kızlara göz kırpıp o eşsiz gülümsemesini bahşetse de amacı eğlenmekti. Kız tavlamak değil. Loki genel olarak alaycı ve 'eziksiniz' diyen ifadesini kullanıp istemsizce sürüyü takip ediyordu.
Nat, Melissa ve Wanda'yı arada ne halt ediyorlar diye kontrol edip Bruce'la kısa sohbetlerde bulunuyordu. Diğerkileri de onlar gibi birbirinden farklı ama bütün olarak uyumlu bir halde ilerliyorlardı.
Sonunda okulda atılan turlar bittiğinde en üst kattaki büyük sınıfa gelebilmişlerdi. 10/A'nın kapısı açık bir şekildeydi. Fizik öğretmeni keyifsizce, dengesiz öğrencilerinin gelmesini bekliyordu. Az sonra sesleri geldiğinde Fizikçi oturduğu sandalyeden kalkıp üstünü düzeltti.
Yaklaşan ayak ve konuşma sesleri artarken gözlerini kısıp pencereden dışarı baktı. "Sadece ayak uydur Lary. Seni delirtmelerine izin verme!" diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (TAMAMLANDI)
FanfictionMelissa Arsfort, Avengers High School'a zorla gönderildiğinde hayatının mahvolduğunu düşünüyordu. Ta ki aradan bir okul yılı geçene kadar. Uzun yıllar boyu birbirinden farklı öğrencilerden yanlızca bazıları burada kalıp kök salabilmişti. Onlar Aven...