Ona ilk tanıştığımız gunden beri aşıktım.Ama bir türlü açılıp ona söyleyemiyordum.Kime mi tabikide o saclarinin dikikligi bile mukemmel olan gozlerinde kayboldugum vahsi erkegim Orkuna. Evet evet o benim hayallerimin vahşi erkegiydi. Her gece onunla cesitli fanteziler kurardim. Gece yataga yattigimda elime telefonu alir ve Wattpad uygulamasindan bizim hakkimizda yazilan hikayeleri okur hayal ederdiim. Hayali bile mukemmeldi. O anda aklima muthis bir fikir geldi. Orkunu aradim.. caliyor.. caliyor.. caliyor... ve acti
'' Alo naber kanks" dedim icin gide gide ona askim demek isterdim yada vahsi erkegim. Herneyse
" iyim babacim sen nasilsin diye sordu "
" iyim bak aklima ne geldi bir wattpad diye bir uygulamadan hikaye okuyup video cekelim ne dersin "
Olur dedi ve ertesi gun bulusmak icin sozlestik. Elime orkun ve benim resmini aldim ve ona sarilarak uyudum.
ERTESI GUN ;
Sabah erkenden kalktim. Butun islerimi hallettim dislerimi 4 kere fircaladim sonuc olarak video cekicektik ve konsurken agzim kokmasini istemezdim. Uzerime bolca parfum boca ettim. Siseyi bitirdim. Sonra orkunlara gittim. Orkun kapiyi acti ve bana sarildi. Ah ne guzel sariliyorsun sen oyle yakisiklii. Daha sıkı sar beni orkun. Tabiki bunlari aklimdan geciriyordum. Suratina soyleyemiyordum. Hal hatir fasli bitince videoya basladik. Ilk once o suyu icti ve ben okumaya basladim bunu daha once okumustum yazan kisi tamda benim hayallerimi yazmisti. Ben okurken orkun suyu puskurttum birazi suratima geldi ve ben o suyu yaladim. Sonucta orkunun agzindan cikmisti o su. Bu suyu dahada mukemmellestiryordu. Hikayede olsa ruhiyi kiskanmistim ne demek benim erkegimi opmek. Kesinlikle ruhiden orkunu uzat tutmaliydim ya gercekten oda birsyeler hissediyorsa orkunuma. Onu parcalardim uzerine biner saclarini tek tek yolardim. Kafasini klozete sokar sifonu cekerdim. Cunku ORKUN BENIM almaya cesaret bile edemezlerdi.
Sonra suyu ben ictim. Agzimda tuttum orkun okudukca hayaller alemine daliyordum sanki gercekten yasiyordum o hayalleri. Orkun okudukca guluyordu. Sen ne kadar guzel guluyorsun be adam icime isledi gulusun gel opcem o guzel gulsunden gel nolur gel. Aklima o an Tarkanin gel gel gel guzelim gel hic acimicak sarkisi geldi ve bian suyu puskurttum orkun daha cok kahkaha atmaya basladi sen hep bole gul be orkunum ben senin icin daha fazla su puskurturum. Video bittikten sonra orkuna bi anda sana birsey soylicem lan dedim soyle babacim dedi. Evet senin Babacin olamk istiyorum sebin Daddyin olmak istiyorum orkuuuyyuggngnnn diye bagirdim ve kucagina atladim dudaklarina yapistim. O sirada kapi acildiiiiiiiiiiYAZAR NOTU :BU BOLUMU TWITTERDAKI @feellingsel arkadasima ithaf ediylrum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY // Orkcan
FanfictionIlk görüste aska inanirmisiniz bende Orkuna ilk goruste asik olmustum :))))) EĞLENCE IÇIN YAZILMIŞTIR. GERCEK KISILERLE HIC BIR ILGISI YOKTUR. SACMA BIR KURGU :)