VII.

772 14 4
                                    

Kapı kilitlemede ustun yeteneklere sahiptim. Nedenmi cunku kapiyi o sinirle 4 kere kilitlemeye kalktim ve sonuc anahtarlik kirildi ve icinde kaldi ve ben tuvalette kilitli kaldim. Oturuo agliyacaktim. Ne cektim be orkunun tuvaletinden. Kapiya vurmaya basladim.... heeyyy kapiyi acin kilitli kaldim heeeyy diye. Niye duymuyorlardi yoksa opusuyorlar mi iceride belkide opusme derinlesmistir ? Ahhh kapiya daha sert vurmaya basladim. Orkun kapiyi acmayi denedi olmadi. Noldu lan dedi. Kankscimgim simdi ben iserken iceri kimse girmesin diye kilitledim sanirim kilitleme olayini fazla yapmisim ve kilit kirildi dedim. Orkun eminim kapi arkasinda bu cocugu hangi koyun delisi sikti diyordur. Sen demek isterdim. Cikarin lan beni burdan benim kapali alan korkum var dedim. Aslinda oyle birseyim yoktu. Tammam bekle dedi. Sonra birileriyle konustu. Bekle cilingir cagirdim belki halleder dedi. Ne belkisi ya cikarsin dedim...
1 saat sonra biri kapiyi calmisti. Sanirim cilingirci gelmisti. Orkun biriyle geldiginda o oldugunu anladim. Kapiya vurmaya basladim cilingirci amca kulun kopegin olayim cikar beni buradan dedim. Oda bekle evladim dedi. 20 dakika sonra kapi kilidini halletti acildiginda orkuna sarildim ve aglamaya basladim. Cok korktum orkuuuggnnn diye soylendim. 
Size daha once aglamak istedigimde aglayabildigimi soylemismiydim. iste bu huyumu seviyordum. Lanet olsun cok mukemmelim

Belli oldugu uzere yazmakta tikandim onerisi olan varsa bana ozelden yazabilir tesekkurler oy verenlere yorun yapanlara bitanesiniz 🔥😎👊❤

DADDY // OrkcanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin