VIII.

623 14 6
                                    

Ben ağlamaya devam ederken Ruhi geldi. Noldu buna diye sordu. Orkunda kapalı alanda kaldı diye oldu sanırım diye bir şeyler geveledi pek dinlemedim çünkü orkuna sarılmanın tadını çıkarıyordum. Ah canım orkunum ne güzel sarılıyor yaaaa. Daha sıkı sarılmaya başladım. Orkun beni itmeye çalıştı " boğuluyorum lan bıraksana" ve yere düştüm. Lanet olasıca mükemmel popom acımıştı. " yavaş be çekil desen çekilirdim böyle itmek nedir sanırım popom kırıldı hadi orkun öpte geçsin " dedim. Bana tekrardan gerizekalıymışım gibi baktı. Hadi ama öpsen emin ol acısı hemen gecicek orkun. Neden böyle yapıyprsun ki aşkım. " oğlum kapalı alan sana yaramadı sanırım " elini alnıma koydu. " hayır ateşin falanda yok içerde birşeymi oldu?" " tuvalette ne olabilir kankim yaniii işedim falan filan daha ayrıntıya girmemi ister misin ? " orkun ve ruhi birbirlerine yüzlerini buruşturup baktılar. Neden ruhiye bakıyorki sadece bana baksan olmazmı orkunum.. ben dalmıştım orkunun mükemmel suratına bakarken o sırada orkun ellerini önümde sallıyordu. " heyyo Berkcan kendimdemisin ? Ne oldu lan sana " diye söylenince " hiç sanırım aşık oldumm kankiğğmmmm " dedim.

UZUN SÜRE SONRA BÖLÜM YAZDIM.. BAKTIM BİR KAÇ KİŞİ BÖYLE KİTAPLIĞINA ŞEY EDİYOR. DEDİM BENDE SAÇMA BİR BÖLÜM YAZAYIM. MALUM RAMAZAN AYINDAYIZ UYKU DÜZENİ İĞRENÇ. YORUM YAPIN DİYECEĞİM AMA PEK YAPACAĞINIZIDA ZANNETMİYORUM. HERNEYSE ŞİMDİDEN HERKESE İYİ BAYRAMLAR. BELKİ YB ATMAM DURUMA GÖRE. HOŞ PEK BEKLEDİĞİNİZİDE ZANNETMİYORUM. HADİ ÖPÜTÜM XOXO 💕🎈

DADDY // OrkcanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin