Orkun hızla geri çekildi. Ulan Ne güzel ilk adım oldu dudaklarımız birleşti neden kendini çekiyorsun aptal orkun mal orkun. " Ahahahaha Berkcan ahahaha az önce ahahah dudaklarımız hahaha birleşti hahah " diye gülmeye başladı. Komik mi ? Amık diyesim geldi ama diyemedim. Çünkü niye diyim. Sahte bir gülüşle " evet yaa " dedim. Geri çekilmeseydi şuan ateşli bir şekilde öpüşürdük sonra duvarlara kafa göz dala dala odayı bulurduk onu yatağa atardım sonra üzerini çıkarırdım veeee.... önümde sallanan elle hayallerim bölündü.. " hayalimi ne bölüyordun yaaa " diye bağırdım orkuna. Bana ne hayali dercesine baktı. " ıhh şey hayalı ııııhh şey şey şey hah buldum maçta hep sana kaybediyorum ya onu kazanma hayali " dedim. Orkun dönüp " yalnız ben seni hiç yenmedim Berkcan" dedi. Ulan şuan yatağa gitsek maç yapsak seninle o yatakta emin ol beni yerle bir edersin orkun.. deniyelim mi ?? Tamam tamam " off sen herşeyi böyle soracak mısın kanks yaaaağğ " dedim. Orkun üstüne ceketini giymeye başladı. " nereye kanks" dedim. Kanks lafı içime oturdu beee. Aşkım sevgilim kelebeğim herşeyim demek varken kanks ne amına koyayım. " gidiyorum ben az önce olan o öpüşme olayı yani öpüşmedikte anladın sen o olay aramızda kalıcak tamammı Berkcan " dedi. Ne demek aramızda kalıcak amına koyayım Buda mo gol değil be buda mı gol değil !??! Diye bağırmak istedim. " ya kanks taktığın şeye bak alt tarafı bir yanlış kafa çevirmesiyle öpücük hatta öpücük bile değil. Komik olay " dedim. Ama içim keşke devam etsek seni yatağa atsam fanfinifon yapsak modunda.. ahh orkuşum ah kebeleğim. Sana aşığımmm. " neyse kaçtım ben kankiiiğğmm. Çorbayı aygaza bıraktım iç olur mu ??" Dedi. " eyvallah kanks" dedim. O kapı kapandı ama benim aşk hayallerimin kapısıda yüzüme pat diye kapandı...
HELLLLÖÖÖÖÖ BEN GELDİMMM. SABAH SAAT 5.24AM VE BEN YENİ BÖLÜM YAZIYORUM.. NEDEN ÇÜNKÜ MALIM. YİNE İĞRENÇ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM 2-3 YORUM ATIN VITE ATINDA MUTLU OLAM AZICIK. SİZİ SEFİYORUM BEBEKLERİM.
14NİSAN2019💕🍀💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY // Orkcan
FanfictionIlk görüste aska inanirmisiniz bende Orkuna ilk goruste asik olmustum :))))) EĞLENCE IÇIN YAZILMIŞTIR. GERCEK KISILERLE HIC BIR ILGISI YOKTUR. SACMA BIR KURGU :)