VI.

858 16 4
                                    

Evet ben ciddi oldugunu dusunmemistim. Koltukta yatirmaz demistim ama o napti yastik carsaf battaniye alip koltugun uzerine serdi ve beni yatirdi suan yatiyordum saat gecenin 3uydu ve disarida yagmur yagiyordu. Bir anda simsek cakti ve ben yerimden sicradim simsekten cok korkardim. Lanet olsun lamba acik uyurdum hep bugunlerde suan hertaraf karanlikti. Orkunu bulmam lazimdi hem bu korkum sayesinde yanindada yatardim. Kapisini sessizce actim. Omg baksirla yatmisti dedim oglum berkcan yasadin oh mis dedim. Hemencicik yanina kivriliverdim. O ise beni oya zannedi0 bana sarildi hemde sıkıca ve dudagimin kenarindan heycandan elim karisti be . Hadi ama nerem oya gerizekali orkun. Ama benim gerizekali orkunum. Bende ona sarildim. Ve uykuya daldim. Sabah uyandigimizfa birbirimize sarmas dolas sariliydik ben bu anin tam keyfini cikariyim diyordum ki kapinin acilmasi ve gotumde bir aci hissetmem bir oldu. Gelen ruhiydi. Ne yapiyorsunuz siz dedi. Ebenin amini yapiyoruz ne yapiyoruz gibi gozukuyoruz dedim. Sende ne itiyorsun sanirim gotumu kirdim dedim. Orkun senin benim yanimda ne isin var dedi. Dedim orhan ısıldak arkadasim ben simsekten korkuyorum o yuzden yanina geldim. Kivrildim suraya dedim hatta yatammi yat dedin. Sabah got avisiyla uyandim. Peki nuri cetenet seni hangi koyun delisi siktide odaya boyle daliyorsun manyakmisin dedim. Orkun bana donup. Beni madim orhan degil orkun onun ise ruhi dedi. Ne boksa dedim ve ciktim. Iki hoslandigim cocukla ssariliyorduk icine sictin ruhi tebrikler ruhi sus ruhi konunuşma ruhi dedim ve kendimi tuvalete kilitledim.

Sikimsonik sinirli halimle bolum yazdim. Neyse iyi okumalar..

DADDY // OrkcanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin