Capitolul 16

321 11 3
                                    

Harry deschide usa casei si striga:
H:Vanesaaaa!
O fata isi face aparitia.Are parul roscat,ochii de un albastru intens,trasaturile fetei foarte bine conturate.Poarta niste pantaloni de trening si un tricou mai larg.Se uita la mine,studindu-ma din cap pana in picioare.Ma simt stanjenita ca port rochia asta.E slabuta,dar frumoasa si delicara.
V:Hei,Harry!Ea cine e?
H:Ea e Emma,Emma ea e Vanessa,sora mea.
Eu:Buna!
V:Buna!zice cu raceala,putin confuza si fara nici un zambet pe fata.
Pare tipul de fata mereu trista,dupa comportament dar dupa cum arata az crede ca e foarte vesela si mereu buna cu toata lumea.Dar,infatisarea nu corespunde cu comportamentul.
V:Eram cu Jason.
Ce?Deci ea e Vanessa.Cred ca e fata cu care vorbea Jason prin mesaje mai demult.
Eu:Jason?
V:Da...zice confuza.
V:Jason?mai intreb eu odata uitandu-ma la Harry nervoasa.
V:Da, Jason.E iubitul meu.De ce tot repeti numele lui?zice fara nici o expresie pe chip.
Eu:Sper ca glumesti!Harry?
H:Da,Emma?
Eu:Asta e fratemiu care e cu soruta?Ca sa stiu la ce sa ma astept.Sa nu fac vreo criza.
V:Emma?Deci tu esti Emma.Jason mi- a spus ca are o sora pe nume Emma.Cred ca tu esti nu?si incepe sa zambeasca.
Eu:Cred ca mi se face rau.
V:Haideti in sufragerie.
H:Em,esti ok?
Eu:Cred.Dar nu pot sa cred ca Jason mi-a ascuns asta.Dar nu era cu Ana.Toata lumea ma minte?
H:Hai in sufragerie si stai calma.
Eu:Calma?Nu cred ca pot.
Merg agale spre sufrageria din casa lui Harry,cu Harry in fata mea.Intram intr-un living extrem de mare dupa parerea mea,decorat modern,cu o canapea de piele de marime extraordinara in mijlocul camerei.Pe canapea sta dragul meu frate ,Jason.Vanessa se duce la el si ii sopteste ceva la ureche,iar el isi intoarce privirea dand de mine si Harry.Se ridica in picioare alarmat.
J:Emma!Ce cauti aici?
M-am saturat sa mai tip,sa mai raspund violent cu toare ca toti imi ascund cate ceva.Am luat o decizie si i-o voi spune lui Jason cu calm.Nu mai vreau sa ma cert cu el.In ultimul timp nu mai vorbeste cu mine,imi ascunde mereu cate ceva si asa mai departe.
Eu:Jason ,te rog,lasa-ma sa iti spun ceva!Si nu ma intrerupe!
J:Dar...nu e ceea ce pare,Em!Imi pare rau!
Eu:Ma lasi sa termin ce am inceput?spun eu putin furioasa incercand sa ma stapanesc.Am observat ca in ultimul timp sunt mereu mintita,imi ascundeti fiecare dintre voi cate ceva.Si m-am saturat,fratioare!M-am saturat!De ce imi ascundeti cate ceva intotdeauna?De ce?Vam facut ceva?Ba cu Alex cand m-a inselat,ba cu Max cand m-a inselat,tu mi-ai ascuns ca esti in mafie,ai zis xa nu exist la prietenii tai,ba esti cu Ana ,ba cu Kim,ba cu Vanessa.Am inteles!Deci toti ma mintiti!Si am luat o decizie ,Jason!Sper sa mi-o respecti!Nu mai vreau sa ne certam pe minciunile de le spui.Am inteles,ca sunt mintita mereu,dar nu stiu ce vam facut de sunt mintita mereu,sincer!Jason...vreau sa...vreau sa ma mut.
Cateva lacrimi imi cad pe obraji.Harry ma studiatza si Jason pare devastat.
J:Surioara!Asculta-ma!Imi pare rau!Nu Te rog,iarta-ma!Nu ma parasi.Tu esti tot ce mi-a mai ramas din aceasta familie.Esti familia mea ,Em!Nu ma parasi!Nu ma lasa singur!
Eu:Te rog,Jason!Nu face sa fie si mai complicat.
Vrea sa vina sa ma ia in brate dar eu il blochez.
V:Harry?Tu de unde o cunosti?Esti cu ea?
Harry o stapunge pe Vanessa,pe soara lui,cu o privire ucigatoare.
H:Nu,Vanessa!E prietena unui prieten si a devenit si o prietena buna de a mea.Emma?Esti bine?Nu mai plange!
Eu:Trebuie sa plec.Pa,Jason!Pa,Vanessa!Jason,casa e a ta de acum incolo.Mai am de luat o decizie.Daca sa ma mut din oras sau sa ma mut din casa.Trebuie sa iau si aceasta decizie.
Ma simt devastata
Mintita in tot acest timp,am fost mintita mereu.
Eu:Harry vreau si eu cheile de la masina ta,te rog!O sa ti-o aduca Jason inapoi.Macar atata mai poate face si el...
H:Esti sigura?Cu Eric cum ramane?
Eu:Vreau sa vad daca Eric m-a mintit.Vreau sa vad si daca a facut-o o sa ma mut din aceast oras sau chiar din tara.Daca,m-a mintit si el,nu o sa mai am incredere in nimeni.
Jason statea ca o statuie.Ramasese pe loc,uitandu-se la mine ,cu chipul scaldat in durere.Harry imi da cheile si eu ma napustesc pe usa de la intrare.

Poveste Jason

A plecat...Emma a plecat!Nu pot sa cred!M-a parasit!Stiu ca am mintit-o ,dar nu credeam ca va fi atat de devastata.
V:Jason!?
Vanessa si Harry ramasesera unde fusesera.Parea ingrijorata.Nu credeam ca Emma il cunoaste pe Harry,ca va veni aici.
V:Hai sa discutam.
Eu:Bine...
Mergem toti trei pe canapea si Vanessa incepe prima sa vorbeasca
V:Nu stiam ca nu i-ai spus Emmei despre noi.Nu credeam ca ai mintit-o.Imi pare rau!
Eu:Trebuia sa ii spun adevarul.Trebuia sa ii fiu un frate.Sa fiu exact ca un frate adevarat,dar eu m-am indelartat de ea,am vazut ca e mereu puternica,ca nu se lasa doborata.Dar,m-am inselat.Am doborat-o.Am mintit-o.Trebuia sa ii fiu alaturi.Trebuia sa ma comport cu ea cum trebuia,stiind prin ce a trecut ,stiind ca au mintit-o toti cei din jur.Am vazut ca e puternica ca a facut fata baietilor care au inselat-o,dar de fapt era distrusa.Distrusa de noi!
V:Trebuie sa faci ceva.Sa o convingi sa ramana.
H:Nu are rost.E hotarata sa plece.Am mai avea o speranta mititica daca Eric nu a mintit-o,dar Etic a zis ca se duce la tatal lui dar inainte a pomenit de ceva cu K.Cred ca s-a dus la Kim si Em si-a dat seama.Acum sa speram ca nu s-a dus la nici o fata.
V:Eu cand am vazut-o am crezut ca ori ai mai venit cu vreo curvulita,ori ti-ai tras iubita.Arata extrem de bine fata!Nu am ce sa zic!

Poveste Emma

Ajung in fata casei lui Eric si incerc sa imi sterg urmele de rimel si lacrimile.Incerc macar sa par cat de cat normala.Observ ca are la usa 5 paznici bine inatrmati si in casa e doar o lumina aprinsa.Ori nu e acasa,ori e cu cineva "important".
Ma dau jos din masina si ma indrept spre usa ,dar acel paznic tanar imi taie calea.
Paznicul tanar (p.t.):Ce te aduce pe aici?
Eu:Stii ceva ?Nu am chef de glumele tele!Lasa-ma sa intru sau ...
P.t.:Sau ce ?
Eu:Daca nu vrei sa ma lasi sa intru ,atunci spune-mi daca seful tau e acasa si cu cine!
P. t.:Dragul meu sef e acasa dar are companie.
Eu:Cu cine,ma rog?
P.t.: Trebuie sa imi dai ceva la schimb ca sa iti zic cu cine e in casa!
Eu:Nu iti dau nimic!Atunci plec dacat sa mai imi bat capul cu tine,zapacitule!
Dau sa plec dar ma prinde de jacheta.Cine se crede?
P.t.:Unde crezi ca pleci,papusa?
Eu:Lasa-ma!
P.t.:Si daca nu vreau?
Eu:Scuteste-ma!
P.t.:Cum mi-ai zis?
Eu:Zapacit?
Nu mai apuc sa zic ceva ca imi da o palma peste fata.
Eu:De ce ai facut asta?
P.t.:Ca sa stii alta data sa nu ma jignesti,tarfulito!
Eu:Pe cine faci tu tarfa?
P.t.:Mai vezi tu pe vreo fata pe aici?
Telefonul imi suna din jacheta si dau sa raspund la el.
Convorbire telefonica
-Unde esti?
-Sunt in fata casei lui Eric.
-Vino la mine!
-Nu!
-Dar unde o sa te duci?
-Nu stiu...
-Te rog,Em!Vino!Jason a plecat.
-Ok!O sa vin.
-Bine!Pa!Ai grija!
-O sa am!Pa!
Convorbire telefonica incheiata

P.t.:Unde te duci?Nu vroiai sa intri in casa?
Eu:Ma duc unde vreau eu si nu mai vreau
P.t.:Treaba ta!

Ajung la Harry in 10 minute...

Sper sa va placa acest capitol.Am adaugat putina drama daca ati observat.
Comm daca va place cartea si sa imi spuneti ce va placut cel mai mult pana acum la carte.😍😍😍😘😘
Scuzati greselile si iertati-ma ca nu am mai scris de mult timp dar mi s-a stricat telefonul si l-am avut la reparat.Va pup!Cititi in continuare!Si comm daca va place cartea si ce va placut cel mai mult ...
Scuzati greselile! 🤓🤓🤓😇😇🤗🤗🤗😗😗😄😄😄

Nu toate suntem curve|{Vol 1}|💔💓💗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum