Bat timid in usa si imi raspunde Vanessa.
V:Intra!pare bine-dispusa.
Eu:Mersi!
Ma conduce in bucatarie ,unde facea mancare.
Eu:Mitoase bine!Ce gatesti?
V:Fac fripura de porc cu cartofi.
Eu:Cred ca esti o bucatareasa excelenta!
V:Mersi!Dar,nu prea stiu sa fac multe.De obicei ne facea mama.
Eu:S-a mutat?
V:Da.De obicei mai vine si ne ajuta la curatenie.S-a mutat printr-un cartier de pe aici.Ne mai ducem sa o vizitam uneori.O sa vina in curand sa ne viziteze.De asta am facut fripura ca sa paeem si noi mai organizati.Dar de obicei mancam pizza sau fast-food.
Eu:Vine acum?
V:Cam peste o ora.
Eu:Nu incurc?
V:Normal ca nu!Chiar vrea sa te cunoasca.Vrea sa-l cunoasca si pe Jason,dar presupun ca nu iti cade bine sa stai cu el la masa,nu?Vrei sa il chem?Mama a insistat sa va cunoasca pe amandoi.Si tata vrea mai ales pe Jason.
Eu:Vine si tatal tau?
V:Da,dar stai linistita ca sunt de treaba di nu incurci.
Eu:Cum zici tu!Ma duc sa-l iau pe Jason?
V:Daca ti-e incomod pote Harry sa-l ia.
Eu:Trebuie sa ma duc si eu acasa sa ma imbrac in altceva.In noaptea asta e ok sa raman aici?
V:Normal!Casa e cam goala doar cu mine si cu Harry.
Eu:Ok!Atunci ma duc sa il iau pe Jason.El ramane in noaptea asta aici?Si parintii tai?
V:Da,el ramane aici dar parintii mei vor pleca dupa cina.
Eu:Bine!Ma duc ,pa!
Dau sa ies pe usa bucatariei si ma impiedic de Harry(ma ciocnesc de el)
Eu:Ce faci aici?Ascultai la usa?
H:Nu...
Eu:Sigurr!!
H:Ce ai patit?
Am uitat ca paznicul ala m-a lovit si presupun ca mi-a lasat o urma rosie.
Eu:Nimic!
Dau sa plec dar Harry ma prinde de brat.
H:Cine te-a lovit?Eric?
Eu:Nu!M-a lovit unul din paznicii lui.De Eric nu am dat.
H:Cum adica te-a livit?incepe sa se infurie.
Eu:O sa iti povestesc cand ajung.Tebuie sa ma duc acasa sa ma schimb si sa-l iau pe Jason.
H:Discutam cand ajungi.Si stai linistita parintii mei te vor adora.
Eu:Mersi!Ajung acasa si intru in casa gasindu-l pe Jason pe canapea.
Eu:Hai!Hai!Trebuie sa mergem.
J:Surioara,ai venit!
Eu:Da am venit si trebuie sa ma imbrac
Haide!Pregateste-te!
Ma duc sus in camera si imi indes ontr-un rucsac pijamalele.Caut in dulap sa ma imbrac cu o rochie mai decenta,nu vreau in pantaloni,sa dau impresia ca sunt vreo taranca.Sa fiu eleganta si decenta in acelasi timp.
Gasesc o rochie cat de cat decenta si ma imbrac.Ma duc la baie si imi obdulez cateva sivite de par ,prinzandu-le intr-un coc elegant.
CITEȘTI
Nu toate suntem curve|{Vol 1}|💔💓💗
RomanceEma:17 ani .Locuiește in L.A cu fratele ei mai mare, Jason.Parintii lor au murit intr-un accident de mașină. O fata cât de cât rea și nu vrei să te pui cu ea Alex:bad-boy-ul școlii. Max:Fostul Emei.Cel mai rau tip din școală. Se va impaca Ema cu M...