Capitolul 10

626 17 0
                                    

Max îi lasă pe ei să plece primii.
Mx:Ți-ai ieșit din minți...ce a fost cu tine?
Eu:Pur și simplu mi se pare o curvă și plus că m-a jignit si pe mine si pe Jason.
Mă apropii de el și îmi ating buzele cu ale lui.Il musc de buza de jos iar el geme. Pun mâna pe blugi la partea unde s-a umflat și eu gem odată cu el.Il sarut apăsat și îmi pune mâna pe picior.
Mx:Uite deasta îmi place mie de tine! Spune cand ne despartim din sarut.
Eu chicotesc ceea ce nu prea îmi stă in fire.Ajungem acasă după aproximativ 8 minute. Ne dam jos din mașină și Max mă ia de mana. Eu îi zâmbesc și mă duc să deschid ușa.
Intram in casă si eu îi zic:
Eu:Mă duc sa mă schimb.
Mx:Eu mă duc la toaleta.
Eu mă îndrept spre camera mea și el mai stă câteva momente si se duce si el la baie.Caut prin dulap si imi iau niste pantaloni scurți si un tricou . Îmi prind parul intr-o coada.
Mă duc jos și acolo îl gasesc pe Jason pe canapea in pantaloni de trening fara tricou.
Eu:Ia-ti ceva pe tine!
J:De ce?
Eu:Cum ar fi să stau si eu pe aici în chiloți?
J:Ar fi ok!
Eu:Da da...acum du-te si ia-ti un tricou pe tine.
Max își face apariția imbracat in pantaloni de trening de ai lui Jason.
Eu:Luati-va si voi niște tricouri! Nu sunteți sănătoși?
Mx:Ne e cald.
Eu:Sigurr...Vreti să mă impresionați pe mine cu pătratele voastre!
J:Tu vorbesti de noi și uita-te la tine cum esti imbracata!
Eu:Eu? Eu sunt imbracata decent!
J:Asta numești tu decent? Cu pantalonii până la cur si cu tricoul ăla scurt...
Eu:Bine! Stați și voi asa atunci!
Ne punem toți pe canapea și dupa cateva minute cineva bate la ușa . Mă duc să deschid si dau de Dean.
Eu:Tu ce cauți aici?
Trece de mine si se așează pe canapea.
Eu:Băieți!
B:Da!
Eu:Sunt singura fata de aici!
J:La petrecere ai fost singura intre 16 baieti.
Eu:Binee!
Mă pun intre Dean si Max.
Eu:Ce facem?
J:Stam la TV?
Eu:Nu!
Mx:Atunci ce facem?
D:Hai să o chemam și pe Maya.
Eu:Nu!Tu chiar vrei să o omor pe aia?
Mx:Mai bine nu o chemam.
Eu:Hai la piscina!
Mx:Buna idee!
Dupa aproximativ 10 minute de asteptat dupa baieti in living apar si ei îmbrăcați doar in sorturi.Eu am pe mine un costum de baie întreg

Eu am pe mine un costum de baie întreg

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si un halat. În mână am 5 prosoape și pentru baieti.
Baietii mă studiază nevazanad unde e costumul de baie pentru că halatul îl aveam strans.
Eu:Nu va mai holbați. Costumul de baie il am pe sub halat.
E 1 și noi acum intram în piscina. Am aprins luminile la piscina din spatele curții.
Eu mă duc prima și mă așez pe balansuar.Baietii sar in apă stropindu-ma.
Eu:Baieti!
J:Scuze! Tu nu intri?
Eu:Ba da!
Îmi dau halatul jos și toți îmi studiază corpul. Ma pun pe marginea piscinei și bag picioarele în apă .
Max vine și se pune intre picioarele mele.
Dean si Jason  şuşotesc ceva intre ei iar Max îmi spune.
Mx:Arăți bestial, iubito!
Eu:Mersi! Acum da-te.Se dă la o parte iar eu mă ridic in picioare sărind în piscina si stropindui pe Jason si Dean.
J:Nu puteai sa ne avertizezi?
Eu:Nu!
J:Deci așa faci! Vine spre mine și mă bagă cu capul la fund.
Dupa ce îmi dă drumul eu îl plesnesc in joaca.
Eu:De ce ai făcut asta?
J:Pt că m-ai provocat!
Eu mă îndrept spre Max si el îmi spune:
Eu:Ti-e frig?
Eu:Ma simt bine!
Max mă ciupește de fund iar eu îi zâmbesc pervers.
Eu:Cine aduce de baut?
D:Aduc eu!
Vine în cateva momente cu 2 sticle.Ne toarnă fiecăruia cate un pahar iar eu il dau pe gat la fel și ceilalți.
Mx:Ai baut cam mult!
Eu:Am baut doar 7 shoturi.
Mx:Dupa faci urât.
Eu:Nu prea cred.Eu ies puțin.
Mx:Să nu răcești.
D:Noi iesim.
Toți ieșim din piscina și mergem in living.
Ne ducem să ne schimbam și eu cu Max rămânem in camera.
Mx:De ce ai sărit așa la Maya?
Eu:Ți-am mai spus nu îmi place de ea.
Sunt imbracata in pijamale si stau langa Max.Nu credeam că mă voi mai impaca cu el.Dar uite-ma aici.
Max se ridica si imi cotrobăie în sertar.Scoate de acolo un pistol pe care eu l-am pus/ascuns acolo.Credeti ca sunt nebuna.Dar nu sunt.Pentru orice eventuaitate.
Mx:Stiam eu ca încă esti fata rea.
Eu:De unde știi ca il ascund acolo?
Mx:Mereu le ascuzi pe undeva.
Vine și se pune langa mine cu pistolul in mâna.
Mă urc pe el și îl sarut pe gat .
Deodată Jason intră în cameră.
Eu:Nu poți să bati?
J:Vroiam să vă întreb daca va e foame.
Mx:Nu.
Dupa ce pleaca eu îi iau lui Max pistolul din mână și îl pun in pat.
Îl trântesc în pat si mă urc pe el.
Max:Așa te vreau!
Îmi dă jos tricoul și mă sărută pe burtă si pe sâni. Mă ridic și îi dau pantalonii jos.
Mx:Cât ai baut?
Eu:Mai contează?
Mx:Da!Știu că nu ai baut doar 7 shoturi în toată seara.
Eu:E posibil să fi băut 9.Spun eu cu un râs pervers pe față.
Mx:Eu am baut numai 3.
Eu:Asta înseamnă că te intrec.Ha ha haa.
Mx:Maine mergem la școală?
Eu:Nu știu. Poate că nu.Acum taci!
Îi dau boxerii jos și încep să îmi fac treaba. Îl ling ușor și el geme de plăcere. Mereu i-a plaut oralul.
Dupa cam 12 minute îmi poruncește să mă ridic:
Mx:Ridica-te!
Eu fac ce îmi spune și mă trântește în pat . Îmi dă chiloții jos și ajunge la punctul meu cel mai sensibil. Înecepe să își miște limba ușor și dupa din ce in ce mai repede.Eu gem și încerc să mă stăpânesc.
Îl trag de par, ceea ce știu că îi place.
Eu:M-aa-x!
Vine spre buzele mele și mă sărută flamand.

Poveste Max

O sărut flămând. Am avut atâta nevoie de ea! O iubesc enorm și sper să nu o pierd niciodată!
Mă despart din sarut și o întorc cu spatele la mine.Ea se tine de tăblia patului.Intru ușor în ea.
Se mușcă de buza de jos și o face să para și mai sexy decât e.A baut cam mult dar tot frumosa e.Unele fete dupa ce beau 2 -3 pahare machiajul li se întinde și au ochii roși dar ea e tot frumosa.
Încep să mă misc din ce în ce mai repede iar ea starnge tăblia patul tare.Pot obsera asta.
După 10 minute ies ușor din ea și îi zic:
Eu:Trebuie să iți faci duș.
Em:Ai dreptate! Te iubesc!
Zicând acestea se indrepta spre baia din dormitorul ei.Este bine că are baie personală.
După ce intra la duș mă îmbrac cu boxerii și cu pantalonii , coborând jos . Băieții stăteau pe canapea uitându-se la televizor.
Eu:Ce faceți?
J:Bine! Nu putem să dormim. Ema a adormit?
Eu:Nu . Își face duș.
D:Arată super iubita ta!
Se uită la mine și îmi face cu ochiul.
Eu:Să nu cumva să te apropii de ea.
Cineva bate la ușa și eu mă duc să o deschid. Este....Maya.
Ce dracu' caută asta aici? O fi vara mea dar e enervanta.Tin la ea dar Ema o va omorî.
Eu:Ce dracu' faci aici? Mă răstesc eu la ea.
M:Am venit aici pentru ca nu puteam să dorm.
Intra in casa si se așează lângă baieti.
Jason se îndepărtează de ea iar eu mă bucur de atitudinea lui.
Mă duc sus ca să vad ce fac ca sa nu coboare Ema.Dar Dean mă cheamă iar eu mă duc să vad ce vrea.

Ema poveste

Deschid ușa camerei mele încet și mă uit jos să văd ce fac băieții. O vad pe târfa de Maya pe canapea și vad ca nu si-a învațat lecția. Intru înapoi în cameră și iau pistolul de pe pat.Cobor cu zgomot pe scari și mă îndrept spre canapea. Îi pun lui Maya pistolul la ceafă iar ea tresare.
Eu:Ce ți-am spus eu ție să nu mai mă enervezi? Nu ți-ai învățat lecția?
Max si băieții se uită la mine iar Maya stă nemișcată.
Mx:Lasa pistolul jos!
Eu:Nu! De data asta nu mai îmi scapă!
Max îmi trage pistolul din mână și îl bagă în buzunarul din spate al pantalonilor.
Eu:Da-mi pistolul!
Maya se ridică în picioare iar eu ocolesc canapeaua și ajung fix în fața ei.
M:Acum ce mai îmi faci?
Eu:Târfa dracu'! Dacă nu îmi lua Max pistolul era moartă până acum.
M:Nu aveai curaj!
Eu:Ba da! Aveam să știi!
M:Nu te cred.
Deodată îmi aduc aminte că am luat și un briceag din camera.
Îl scot din pantaloni și îl pun la gat.
Baietii:Ema!
Eu:Acum ce mai zici?
Maya se zbate și îmi dă câteva picioare dar eu nu slăbesc strânsoarea.
D:Ema! Încetează!
Mx:Fetelor gata!
Eu:Gata baieti! O să vă scap eu de ea.
Intr-un moment de neatenție Maya scăpa din strânsoare și mă pune jos iar briceagul l-am scapat! Să-mi bag...
Eu:Misca-te dracu de pe mine, acum! Până nu i-au briceagul și chiar că te omor. Îmi dă o palmă iar eu mă enervez repede. Îi dau un pumn în facă și o las să își revină până nu mă enerveza mai rau.Am învățat să mă bat de la Max.Am mai batut fete și știu foarte bine să dau cu pumnul.
Baietii o iau pe Maya de pe mine și o pun pe canapea. Eu scot un râs înfundat.
E foarte enervanta fata asta.
Eu:Te-am avertizat dar tu ai continuat!
Max mă trage în cameră și îmi zice:
Mx:Trebuie să iți zic ceva.
Eu:Zi, Iubitule!
Mx:Dar trebuie să nu te enervezi.
Dau din cap aprobator și el continua. Unuii baieti din gașca sunt într-o mafie și aceasta mafie m-a rugat să fac și eu parte din ea.Impreuna cu tine.
Nu pot sa cred!
Eu:Și face parte mai exact cine?
Mx:Max, Matei, Dragos, Robert, Tom, Ben si Jason . Și tipele ala Kim și Ana.
Eu:Jason?
Mx:Da , de curând. ..
Eu:Și ce facem?
Mx:Trebuie sa ne întâlnim cu șefii la un depozit din afara orașului mâine noapte la 2 doar noi doi cu ei.
Eu nu pot sa cred.Dar o s-o fac.
Eu:Bine!
Max mă trage într-o imbratisare.
Observ pe cineva la fereastra alăturată.Stiu că acolo s-a mutat cineva de curând. Ferestrele sunt foarte aproapriate.
Eu mă duc și deschid gemeul iar acel tip face aceeași mișcare.
Eu:De ce ne priveai?
Tip:Nu aveam voie?
Are un râs malefic pe față. Observ că este plin de tatoaje, are un chip dur și mulți mușchi. Max se aproprie de mine și zice:
Mx:Cine-i ăsta?
Tip:Ăsta?
Mx:Pardon!
Tip:Mă numesc Eric. Tu ești Ema.
Eu:De unde îmi știi numele?
E:Treaba mea.
Și zicând acestea închide geamul. Îi arat mu'e și el face la fel.
Mx:Hai, iubito! Închide gemul!
Eu fac ce mi-a zis și îi zic:
Eu:Max, îmi e puțin temă!
Mx:De ce? Ție teamă?
Eu:De chestia cu mafia. Mai exact ce mafie e?
Max:Mafia Black.
Eu rămân încremenită. Black ne-a contactat pe noi? Cea mai puternica fafie?
Eu:Ok! Haide să ne culcam și vedem noi mâine!
Max se pune în pat iar eu la fel.
Deodată ușa dormitorului se deschide brusc.Pe ea intră Tom.
Eu:Ce  dracu'! Nu știi să bati la ușa?
T:Ce ai de te ambalezi așa! Hooo
Eu:Să vezi ce ho îți dau eu tie.Ce vrei?
Tom vine și se așează în pat pe margine.
M:Ce faci, ba? Afară! Acum!
Spune Max furios.
T: Disperați sunteți!Vroiam să vă spun că a sunat Eric ca să clarifice treaba.
Eu:Cine e Eric?
Tom iese din cameră si eu îl întreb pe Max:
Eu:Cine-i Eric?
Mx:E șeful mafiei.
Eu mă pun în pat si în cateva momente adorm.

Sunt trezită de lumina soarelui.
Max nu este lângă mine și eu mă ridic din pat.Il aud pe Max ca vb în baie la telefon.
Mx:Iubito, vorbim maine.Acum trb să vad daca s-a trezit Ema.
Ceee?? Max mă înșela. Descreierat prost! Offf! Vreau să mă răzbun și o să mă prefac că nu stiu nimic. Dulce, dulce răzbunare!
....

Nu toate suntem curve|{Vol 1}|💔💓💗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum