Capitolul 15

378 16 2
                                    

H:Incei odata?
Eu:Eu?Incepe tu!Zi ceva despre tine.
H:Sunt din New York,am 19 ani,nu am frati si nici surori altceva mai vrei sa-ti spun?
Eu:Asta nu-i nimc.Mai zi!Eu nu am venit aici doar pentru asta!Vreau sa aflu aproape tot despre misteriosul asta Harry.Putem fi prieteni.
H:Prieteni cu beneficii?si da din sprancene.
Eu:Nu intine coarda!
H:Bine!Livrez droguri,le-o trag fetelor,parintii mei au murit,nu am avut nici o iubita,m-am apucat de baut pa 15 ani,primul tatuaj l-am facut la 14 ani ce mai vrei sa stii?
Eu:Mi-ai spus mai multe decat imi inchipuiam eu ,fara sa-ti pun nici o intrebare.
H:Acum eu vreau sa aflu cate ceva despre tine,frumoaso!
Eu:Zi ce vrei sa stii!
H:Pai...nu stiu ce sa zic.Zi tu cate ceva!
Eu:Am 18 ani,Jason e fratele meu,sunt cu Eric,il cunosc de 3 saptamani aproape,sunt nascuta aici,in L.A.,ce mai vrei?
H:Virgina mai esti?
Eu:Demulttt nu mai sunt!
H:Cat de demult?
Eu:De la 15 ani.
H:Ti-ai inceput viata sexuala devreme.Nu foarte.
Eu:Aha.
Telefonul imi baraie si citesc mesajul de la Eric:"Unde esti?"
Eu:"La fratie."
"Vin sa te iau?"
"Sunt cu masina.Vin la tine dupa"
"Ok!Pa ,iubita!"
Incep sa chicotesc de nebuna.
H:Ce ai?
Eu:Nimic.
H:Vorbeai cu el,nu ?
Eu:Aha.
H:Pleci?
Eu:Da!
H:Pe maine,frumoaso!
Eu:Pe maine,Harry!
Ies din camera lui si dau sa ies pe hol dar sunt oprita de Eliza.Asta ce mai vrea?
E:Uita-te la tine!
Eu:Uitat-te la tine!zic eu cu scarba si dispret.Cara-te!
E:De unde imi zici tu mie sa ma car?
Eu:Din pula.Din gura,de unde dracu!Nu stii pe ce ies cuvintele?Iti zic eu:pe gura.
E:Ma faci proasta?
Eu:Cam asa ceva.
E:Curvo!
Eu:Ce ai zis?
E:Curva!?Nu asta esti?
Nu a mai continuat ca imediat i-am sarit sa beregata.I-am dat un pumn in falca si dupa m-am dat jos de pe ea,pentru ca deja ii curgea sange din nas.Am terminat si aici!Toti se stransesera in jur:baiteti,fete si barbati.
Cateva prietene de-ale lui Eliza au venit sa o ajute sa se ridice.I-am facut o nevritura de totata frunousetea.Am luat-o spre parcare mandra de mine.
Cand intru in masina telefonul imi suna.
Convorbire telefonica
-Da?
-Am auzit ca ai batut-o pe Eliza mar.
-Aha.
-Sunt mandru de tine!
-Vin la tine.Trebuie sa discut ceva cu tine.
-Ok!
-Pa!
Convorbire telefonica incheiata

Sunt in fata usii lui Eric.Are 2 gardieni.Unul este mai tanar si celalalt presupun ca are 19 ani.
Eu:Ma lasati sa intru?
P.t. (Paznic tanar):Cine esti?
Eu:Dracu!Lasa-ma sa intru.
P.t:Cine esti?
Eu:Iubita lui Eric.Acum lasa-ma sa intru pana nu iti dau una,pustiu!
P.t.:Pe cine faci tu pusti,sexoaso?
Eu:Sexoasa nu ma faci pe mine,da?Il sun pe Eric daca nu ma lasi sa intru.
P.t:Sa te vad,frumoaso!
Il apelez pe Eric si-l dau pe difuzor
-Iubitule,unu din paznicii tai nu ma lasa sa intru.
-Zii sa te lase sa intri ca nu mai am rabdare.Vreau sa te vad,iubito!Te doresc!Intra,in pula mea,ca daca ies peste el...
Ma simt stanjenita putin pt. ca Eric zis că mă dorește în fața acestui necunoscut. Intru în casă iar Eric mă așteaptă pe canapea plin de dorință.
Eu:Iubitule!
Si sar in bratele lui.El ma studiaza din cap pana in picioare
E:Cum arati!Esti ...esti atat de sexy,iubio!
Eu:Mersi!Si tu esti.Hai pe canapea sa vorbim cate ceva.
Cand ne asezam pe canapea:
Eu:Vreau sa stiu totul despre tine,Eric!Daca vrei sa fim impreuna nu mai trebuie sa imi ascunzi nimic.Am aflat cate ceva despre tine de care nu stiam.Precum ca eu nu stiam ca erai cu mine in scoala.
E:Imi pare rau ca nu ti-am spus!
Eu:Zi tot!
E:Mai intai zi-mi ce stii deja.
Eu:Ca participi la lupte
E:Fir-ar!Sper sa nu te superi pe mine ca fac asta.Nu vreau sa renunt.
Eu:In nici un caz nu o sa te pun sa renunti.Sincer chiar imi place,dar nu vreau sa te ranesti,Eric!Tin mult la tine.
E:Si eu tin la tine,dar nu mi se va intampla nimic te asigur.Sunt cel mai bun in ceea ce fac.Trebuie sa vii cu mine la urmatoarea lupta.
Eu:O sa vin.Acuk continua.Si pun pariu ca arati super sexy cand te bati.Abia astept sa te sorb din priviri.
In urmatoarele 2 ore Eric mi-a povestit absolut orice lucru din copilaria lui,despre Bianca,despre fratele lui si despre el in general.
E:Acum hai la lupta.Trebuie sa fiu mai devreme acolo.
Eu:Acum?Merg asa?Nu e periculos?
E:Ba e dar tu fiind iubita mea nu se va atinge nimeni de tine.Stai linistita!
Eu:Ok!
Am mers spre cea mai intunecata parte a orasului.
Cand a oprit masina in fata unei cladiri vechi ,m-a  trecut un fior.Era atat de intunecata,veche si iti dadea impresia de ceva infricosator.Sinvura sursa de lumina era un felinar la 100 de metri ,care nu avea o lumina prea puternica.Cateva masini erau parcate si adolescentii se inghesuiau pe o usita mica.Eric m-a tarat dupa el,pe o alta usita ,de fapt era un geam.M-am tinut dupa el si cand a coborat mi-a zis ca pot sa sar ca ma prinde el.Am sarit cu teama si m-am trezit in bratele lui Eric.
E:Trebuie sa mergem!
In incapere era intuneric,si 2 usi se iveau.Eric m-a tras pe una dintre ele,ajungand intr-un culoar intunecat ,unde Eric ma tinea de mana si mergea prin intuneric.Nu vedeam absolut nimic si am inceput sa ma panichez.
Dintr-o data ivesc o particica de lumina slaba.Intr-un tarziu am ajuns intr-o incapere prafuita,cu un bec subred atarnat de tavan,betonul era dur si era un scaun.Atat.Nimic mai mult.O usa era pe peretele opus.Il ivesc pe Harry inr-un colt fumandu-si tigara.
H:In sfarsit ai ajuns!Vine spre noi cu pasi apasati si hotarati.
E:Am cam intarziat.
H:Ai adus-o.
Eu:Nu se vede?Sunt aici.
E:Am nevoie de ea.
H:Aha.
E:Sunt multi?
H:Sala plina.Ai grija,te lupti cu Don.
E:O sa am.Iubito?
Eu:Da?
E:Vei sta cu Harry intr-un colt.Cred ca mai sunt si niste prieteni de-ai tai pe aici.
Eu:Cine?
E:Nu stiu sigur.Baniesc...
Eu:Daca e Jason il omor!
E:O sa fie!El a ...
Nu mai continua.
Eu:El a ce?
E:Nimic!
Eu:Zi!Nu ma face sa-l omor.
Din incaperea alaturata se auzeau strigate,huiduieli si se auzea cineva care vorbea la un megafon.Vocea mi se parea cunoscuta.Jason...
Eric isi da haina jos,dandu-mi-o mie.Are pe el un tricou alb imaculat si i se pot vedea tatuajele de pe piept.Nestiind ce fac,imi muscam buza de jos si ma uitam la el,studiindui trupul.
H:Ce dracu te uiti asa la el?
Eu:Ce?
H:Pula
Eu:De prostii nu avem timp acum,iubito!vine si-mi sopteste la ureche.
Eu:Noroc!
E:Vii si tu sa ma vezi
Numele lui Eric se aude si iese pe acea usa.Iessi eu cu Harry la cateva secunde dupa el,retragandu-ne intr-un colt al salii unde era Jason si "prezenta" de unde putem sa vedem bime.Ma uit urat la el spunandui din priviri ca o sa imi dea explicatii.Imi mut privirea spre Eric care sta pe o "scena" inprovizata.Are in fata lui un adversar pe cinste.Un barbat cam de aprox. 25 de ani,putin mai scund decat Eric,cu tatoaje si cu muschi.Privesc in incapere,sunt o multime de persoane.In jur de 100.Unii il huiduiau pe adversarul lui Eric,altii pe Eric si unii tineau cu Eric.Cei mai multi strigand lui Eric sa il bata mar pe tip si tot asa.Multi se uitau la mine cu scarba ,altii pervers si unii cu ura sau invidie.Jason da startul.Eric i-a pozitia de atac si tipul la fel.Don ataca primul dar Eric nu-l lasa,tragandui un pumn direct in mecla imbufnata.Don ii da un pumn lui Eric,dar el nici nu se clinteste.Eric sare asupra lui punandu-l jos,el fiind in avantaj.Incepe sa-i dea pumn dupa pumn ,lui Don tasninui sange din nas si din buza.Ochiul il are umflat si mai multe rani.Don il prinde pe Eric cu picioare dupa gat.Eric protesteaza tragandu-l pe el deasupra lui si scapa in fractiuna de secunda.Amandoi sunt pe pozitii si Eric nu mai sta la disutie si ii da un picior lui Don direct in fata.Jason vine si pune pe Don un petic rosu si ii ridica mana in aer lui Eric in semn de castig.Toti incep sa aplaude sau sa-l felicite pe Eric.
Vine si ma imvratiseaza strand,raspunzandu-i la imbratisare.Il sarut apasat.
H:Sunt si eu aici,indragostitilor!
Eu:Scuze!Felicitari,iubitule!
E:Am reusit pt. ca ai fost tu aici.
Imi intorc privirea spre Jason.
Eu:Avem de discutat,fratioare!
J:Bine!
Eu:Nu ca bine!ma rastesc eu.
H:O sa-ti iei bataie!
J:Taci dracu!
H:Ai grija!
J:Ce sa am grija.Cine te grezi?
Harry vine amenintator spre Jason dar Eric ii taie calea.
E:Poroliti-va!
H:E enervant
Eu:Enervanta-i mata,Harry!
H:Tu ce dracu te bagi ,sexoaso!
Eric se uita urat la el.
E:Cum i-ai zis iubitei mele?
H:Cum ai auzit!
E:Esti cam tare in gura ia vezi.Oi fi tu prieten cu mine dar iti merge pana intr-un anumit punct,amice!
H:Bine,Eric!
Toti incep sa iese din incapere,inghesuindu-se pe usa minuscula.
Eu:Haideti!
E:Pe aici!
Ne luam dupa Eric pe usa pe care ies toti.Se dau cativa din fata lui dar pe restul este sevoit sa-i impinga.
Ajungem la masina si Harry zice:
H:Emma vrei sa te duc acasa?
E:Da, du-o tu.Eu ma duc pana la K...La tata
K?? Kim! Ce o s-o bat pe aia.
Eu:Du-te, iubitule. PA!
E:Pa!
Se urcă in masina si eu cu Harry mergem la masina lui.Are un Jeep model nou.
Cand urcăm in mașină telefonul imi suna.
Convorbire telefonica:
-Da?
-Sa nu vii acasa ca sunt cu Ana!
Si-mi inchide.
Convorbire telefonica încheiată

Eu:Super!
H:Ce?
Eu:In seara asta nu am unde sa ma duc.
H:Hai la mine!
Eu:La camin?
H:Acasa!
Eu:Bine!Cu cine stai?
H:Cu soru-mea.
Eu:Ok!
H:Emma...
Eu:Da?
H:Nimic...lasă!
Eu:Cum zici tu!
Harry oprește in fata unei vile super ok.Adica chiar imi place! Si bănuiesc ca sigur e casa lui.
Eu:Ce tare!
H:E ok!

Nu toate suntem curve|{Vol 1}|💔💓💗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum