Hoofdstuk 6

1.4K 23 5
                                    

Tineke

Na de cadeautjes bleven we nog lang praten maar na een hele tijd merkt Brigitte mijn ketting op. "Had je die daarstraks ook al aan?", vraagt ze. "Nee, ik heb die daarnet gekregen van Koen toen we buiten zaten", antwoord ik. "Amai", zegt ze onder de indruk. Ik moet mijn best doen om Koen niet verliefd aan te kijken maar ik voel zijn blik branden op mij. Ik kan er nog steeds niet van over dat Koen en ik echt een koppel zijn. Ik heb zo lang gedroomd van dit moment en nu is het eindelijk zo ver. Ik zie Koen echt doodgraag en ik wil hem nooit meer laten gaan. "Gaan we stilaan vertrekken? Ik denk dat er eentje graag haar bedje in wil", zegt Koen rond middernacht, doelend op Emma die het laatste uur bij hem op schoot gezeten heeft en in haar eentje gespeeld heeft met een knuffel die ze gekregen heeft van Brigitte. Koen en ik staan dus recht en nemen van iedereen en verlaten daarna het huis van de chef. Koen zet Emma in de auto en ik volg met de cadeautjes die we gekregen hebben. We stappen in en vertrekken naar Koen thuis waar mijn auto staat. Daar aangekomen draagt Koen Emma, die in de auto in slaap gevallen is, naar binnen en neem ik alle cadeautjes weer mee. Koen brengt zijn dochter meteen naar boven. Ik plof in de tussentijd neer in de zetel. Mijn oog valt op een foto die aan de muur hangt. Het is een foto van Koen en mij waarop ik om de een of andere bizarre reden op Koen zijn rug gesprongen was. Ik glimlach bij het zien van de foto maar ik schrik op als ik voetstappen op de trap hoor. Koen komt weer naar beneden. Ik sta recht. "Wat ga je doen?", vraagt hij. "Naar huis", antwoord ik. "Nee, blijf je niet hier deze nacht?", vraagt hij en neemt mijn beide handen vast. "Hoe graag ik ook zou willen, ik heb niks bij", reageer ik. "Ja, maar dat is snel opgelost. Ik heb hier nog een ingepakte tandenborstel liggen, ik heb ooit is een borstel gekocht volgens mij en je kan in een t-shirt van mij slapen", zegt hij. Ik lach. "Allee, het is goed. Ik blijf", geef ik toe. Ik slaag mijn armen rond zijn nek en kus hem. "Gaan we ons dan klaarmaken?", vraagt hij na mijn kus. "Ja", reageer ik en trek hem mee naar boven. "Kleed jij je maar om in de badkamer. Ik pak juist nog mijn pyjama en ik zal je een t-shirt van mij geven", zegt hij boven. "Je beseft toch dat je die t-shirt daarna kwijt bent he?", vraag ik met een scheve glimlach. "Nu wel", reageert hij. Ik grinnik. Koen loopt naar zijn slaapkamer, ik loop de badkamer binnen, en komt even later terug met een donkergrijze t-shirt. Hij pakt een lichtgrijze joggingbroek van 'de' stoel en nadat ik hem nog even een kusje gegeven heb laat hij me alleen. Ik ontdoe me van mijn blouse en broek. Daarna maak ik het slotje van mijn beha open. Ik zucht opgelucht. Dat blijft een heerlijk gevoel. Als hij uit is trek ik het shirt van Koen aan. Het is veel te groot maar hij kan best doorgaan als pyjama. Koen heeft inderdaad een haarborstel in een kast liggen. Ik vraag me af of hij die ooit voor zichzelf gekocht heeft of die van zijn ex is. Ach ja, maakt niet uit. Ik borstel mijn haar, poets mijn tanden en als ik bijna klaar ben met mijn make-up af te doen klopt Koen op de deur. "Lukt het daar?", vraagt hij. "Jaja, kom maar binnen", reageer ik. De deur gaat open. Koen komt binnen. Hij heeft de grijze joggingbroek aan, maar geen t-shirt. Mijn blik glijdt over zijn borstkas. Ziet er niet slecht uit. Hij komt achter me staan en slaagt zijn armen om me heen. Hij begint me kusjes in mijn nek te geven waardoor ik begin te giechelen. "Stop, dat kietelt!", lach ik en draai me om in zijn richting. Ik leg mijn handen op zijn schouders en krijg een kus van hem. Tijdens de kus pakt hij me op. Na de kus neemt hij me mee naar zijn slaapkamer waar hij me neerlegt op het bed. Hij kruipt naast me onder het deken en ik kruip tegen hem aan. Hij slaagt zijn armen om me heen. "Ben ik schattig als ik lach?", vraagt Koen opeens. Ik lach. "Ja, en niet alleen als je lacht", antwoord ik en kijk hem aan. Hij kijkt me glimlachend aan. Zijn lippen nodigen uit om te kussen. Ik breng mijn hoofd dichter naar dat van hem en mijn lippen raken die van hem. "Ik zie je graag", zeg ik zacht na de kus. "Ik zie jou liever", reageert hij en kust me nog een keer maar meteen na die kus moet ik geeuwen. Ik leg me terug neer met mijn hoofd op zijn borst. Koen trekt het deken wat hoger, knipt het nachtlampje uit en slaagt zijn arm weer om me heen. Ik voel hem wat met mijn haar spelen en lang duurt het ook niet voor ik in slaap val.

All I Want For Christmas Is You ~ De Buurtpolitie {#AFCY} (VOLTOOID✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu