Gelecek

40 5 0
                                    

Onlarda başlarıyla onayladı ve Lily nin evine bakmaya gittik. Dış kapı açıktı. Peter a söyledim ve o kapıda bekledi. Biz Daisy le odaları dolaşırken Daisy nin çığlığıyla onun yanına koştum . Peter de kapının önünde şaşkınca içeri bakıyordu. Yanına gidince içerde esir alınmış Daisy ve Lily nin ailesi vardı. Matt i korkutmak için alevlendim. Matt gülerek:

"Elveda Daisy."ve Daisy nin kafasına silah dayadı. İşte şimdi çok sinirlenmiştim.

**********

Matt gülerek tetiği çekti ve Daisy nin cansız bedeni yere düştü. Kendime engel olamayarak yanına gittim ve alevle boğazını yakıp bedenini ikiye ayırdım. Hırsımı alamıyordum. Bedenini yaktıkça yakıyordum. Birden olaylar geri sarmaya başladı. Ne oluyordu böyle. Birden kendimi o baygın olduğum zamanada gördüm ve kendimi Lily in bedeninde buldum. Bi dakika ben Lily im zaten. Az önce olacakları Zane nin bedeninden görmüştüm. Ama henüz ailesi bana sormamıştı. Hemen Zane yi aradım. Telefonu Peter açtı. Olamaz herşey tekrar ediyordu.

   "Lily noldu."dedi Peter.

   "Zane baygın yatıyor mu."diye sordum.

   "E evet."dedi şaşkınlıkla.

   "Zane nin ailesi ararsa telefonu açma."dedim.

   "Neden?"dedi.

   "Bak herşeyi anlatıcam ama sen dediğimi yap."dedim.

   O sırada Zane nin ailesini gördüm. Şimdi ne yapacaktım ben. Arkamı dönmüş oradan giderken bana seslendiler:

   "Kızım bakar mısın?"

   "Buyrun."dedim yavaşça arkamı dönerek.

   "Burada Zane adlı bir öğrenci var benim oğlum. Onu nerede bulabiliriz."

   "Tanıyorum. O benim erkek arkadaşım."dedim.

   "Öylemi."dedi kadın gülerek daha sonra devam etti "Peki onu nerede bulabiliriz."dedi.

   "Sınıftadır. Ama şimdi derse gireceğiz o yüzden şu an görüşmezsiniz."dedim. Herşeyi geçiştirmek zordu.

   Kadın gülümseyerek:

   "Tamam. Sen ona iyi bak."dedi.

   Gülümseyerek oradan uzaklaştım. Onları geçiştirmiştim ama bir problem vardı. Yine zaman tersine işliyordu. Biranda durdu ve kendimi sınıfta buldum. Dersteydik. Dersin bitmesini bekledim. Ders bitince çıkışta hemen lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Ne oluyordu bana böyle. Birden yine geleceği gördüm ancak bu farklıydı. Sadece düşüncelerimdeydi. Bundan korkarak sınıfa gittim hızla çantamı alacak ve biran önce uyumak için eve gidecektim. Sınıfa hızla gittim. Kapının önünde biriyle çarpıştım. Bu, bu Zane yi. Ama bir gariplik vardı. Ben bunu daha önce yaşamıştım. Öylece birbirimize bakıyorduk. Hemen kalkıp ondan özür diledim ve ordan çantamı alıp uzaklaştım.

   Okuldan çıkınca aklıma birşey gelmişti. Onlar bu güçleri az sonra kazanacaktı. Hemen gizlice onları takip etmeye başladım. Bir süre sonra kenarda bir çukurun içine bakarlarken bu güçler kazanmaları için onları ittirdim ve çukura düştüler. O arada bende onlarla birlikte düşmüştüm. Onlar yerde yatıyordu. Zane ye dokununca ısınmaya başladığını hissettim. Peter e dokununca sertleştiğini, Daisy e dokununca elektriklendiğini ve July e dokununca ise çırpınmaya başladığını gördüm. Onlara ne oluyordu böyle. Korkuyla bende kendime baktım ve gördüğümle şok oldum. Şu an görünmezdim. Böyle birşey nasıl olurdu.

   Birden zaman ilerledi ve o zamana geri döndüm. Zane ile o kızı el ele gördüğüm zamana. Zane kasılmaya başlamıştı. Hemen dışarı çıktım. Bahçede otururken yanıma kızlar gelmişti. Bana durumu anlatmaya çalışırlarken ben ise onları susturmaya çalışıyordum. Zane biranda yanımıza gelmişti. Hemen herşeyi ona anlattım. Soluksuz beni dinlemişti. Hemen bana sarıldı ve:

   "Akşam ailelerimizi tanıştırma bahanesiyle dışarıda yemeğe götürücez."dedi.

   Neden olduğunu anlamıştım. Yoksa Daisy ölecekti. Oda korkuyla bakıyordu. Akşam ne yapıp edip dışarı çıkmalıydık.

 

4 ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin