Bende başımla onayladım ve bahçeye çıktım etrafta bizimkileri arıyordum. Birden büyük bir gölge belirdi. Havaya baktım ve büyük bir şok yaşadım. Uzay gemisine benzer bir araç vardı. Dev gibi bir araç. Herkes oraya bakıyordu. Birden anaons sesiyle irkildim.
"Öğrencilerin dikkatine herkes hemen spor salonunda toplansın!"
Ne oluyordu burada. Şimdi öğrenecektik.
**********
Spor salonuna girmemle okul müdürü hemen beni kenara çekti ve bir odaya girdik. Bizimkiler ve Betty de burdaydı.
"Zane sen bizim için çok önemlisin"dedi müdür.
"Neden ve burda ne oluyor?"
"Bak bir grup topluluk var. Bu topluluk görünmez olabiliyor ve geleceği görebiliyor. Bu da onların gemisi. Yıllar önce olan savaşımız bitti sanıyordum ancak bitmemiş. Yine geldiler. Ancak dikkatli olun bunlar robotları. Onlarla savaşacağız. Ve sen Zane bu savaşı yöneteceksin."
"Bir dakika neden kendileri savaşa gelmiyorlar ve neden ben yönetiyorum?"
"Sayıları oldukça az karşımızda şansları bile olamaz ve neden mi sen?
Yakında öğrenirsin.""Peki madem sayıları az neden biz onlara saldırmıyoruz"
"Çünkü yerlerini bilmiyoruz. Şimdi Zane ben duyuruyu yapacağım ve savaşıcaz. Sende liderimiz olacaksın."dedi ve odadan çıktı.
Bizde peşinden gittik ve duyuru dinledik.
"Çocuklar dışarıda bize düşman bir topluluğun gemisi var. Bize saldıracaklar ve bizde tüm gücümüzle savunacağız. Dikkatli olun, bu topluluk bize saldırması için bir takım robotlar göndermiş. Bu savaşı okulumuzun globlarından biri olacak Zane yönetecek. Şimdi hadi gidin. Neredeyse gelirler."
Müdürün bu sözüyle herkes bana döndü. Bende hemen dışarı doğru yürümeye başladım. Dışarı çıkınca gemiden gelen robotları gördüm. Derin bir nefes aldım ve hızla saldırıya geçtim. Herkeste arkamdan saldırıya geçmişti.
**********
Yaklaşık yarım saattir savaşıyorduk. Yorulmaya başlamıştım. Gemiden sürekli olarak robotlar geliyordu. Gemiyi patlatmalıydık. Bu geminin motorunu patlatırsak gemide patlardı. Motoru patlatmalıydık!
Hızlıca Peter' in yanına gittim.
"Peter büyük bir taş oluştur. Hadi gemiye çıkıp patlatmamız gerek."
"Delirdin mi gemiyi patlatırsak birimiz ölebilir."
"İşte o yüzden beni gemiye çıkaracaksın. Ben patlatacağım."
"Ve seni mi kaybedelim. Asla."
"Sen merak etme. Bana bişey olmaz."
Peter derin bi nefes aldı ve:
"Tamam hadi."
Peter taşı oluşturdu ve gideceğimiz sırada Betty' nin sesi duyuldu:
"Bekleyin bende geliyorum."
Betty' de gelince hızla gemiye doğru yükseldik. Gemiye yaklaşınca tüm gücümle gemiye vurdum ve bir delik açtım. Gemiye girdik ve direkt olarak önümüzde motoru gördük. Peter:
"E bu çok kolay oldu."
"Tamam şimdi gidin. Ben üstüme düşeni yapacağım."
Peter yavaşça yere inmeye başlarken Betty' i bekliyordu. Betty ise gitmemekte ısrarcıydı.
"Hayır. Seni bırakamam."
"Betty lütfen git."
"Yapamam."
"Betty. Lütfen."
"Peki. Ama sana söylemem gereken bişey var Zane."
Yüzüme bir süre baktı ve:
"Zane ben seni seviyorum."dedi.
Bunu demesini bekliyordum ancak ne cevap vereceğimi bilmiyordum. Yanına gidip ona sarıldım.
"Biliyorum."
"Nasıl?"
"Bak. Şimdi git. Sana bişey olmasın. Ben gelicem."
"Peki."
Betty yavaşça yanından uzaklaştı ve Peterle yere doğru ilerlemeye başladılar. Şimdi asıl işe dönmeliydim. Bu dev gemiyi patlatmak. Derin bir nefes aldım. Gerilebildiğim kadar gerildim. Artık kaybedecek bişeyim yoktu. Son gücümü topladım. Şu anda aşırı derecede sıcaktım. Son hızımla ilerleyip motora son gücümle vurdum.
**********Betty**********
Gemiden uzaklaşıyorduk. Zane' i orda bırakmak kötü bir fikirdi. Yere inince gelen sesle herkes yukarı baktı. Artık kimse savaşmıyordu. Robotlarda durmuştu. Artık çalışmıyorlardı. Bitmişti. Zane ölmüştü. Hiç şüphe yoktu. Bu patlamadan kimse kurtulamazdı. Gözlerim dolmuştu. July ve Daisy' e baktığımda onlarda ağlıyordu. Derken Peter' in bağırmasıyla hepimiz yukarı baktık:
"Zane!"
Zane. Bu Zane'di. Yaşıyordu! Ama baygın gibiydi. Hızla yere düşüyordu. Ne yapacaktık. Zane'i nasıl kutaracaktık. Derken Zane birden yavaşladı. Artık düşmüyordu. Yavaşça yere iniyordu. Ancak hala baygındı. Etrafa bakınca yanımıza gelen Matt'i gördüm. Rüzgarla Zane'i yavaşça yere indiriyordu. Zane yere inice hemen yanına koştum. Nabzına bakınca ise çok yavaş olduğunu farkettim. Hemen tedavi uygulamalıydım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Element
FantasyDört elementin sonsuz gücünü öğrendiğimde şok olmuştum. Bu gücü kendimde görünce kendimi kaybettim. Ama sonradan alıştım. Ve artık bundan gurur duyuyorum. Dört elementten biri olmaktan...