6.

979 47 9
                                    

Jen jsem zvědavě zdvihla obočí a čekala až mi někdo odpoví.
Minimálně 5 minut tu na sebe všichni čumíme. A nikdo se nemá k tomu odpovědět. Nadechnu se, že konečně něco řeknu ale Reb mne předběhne.
„Tohle nemá cenu, jedem!” popadne mě za ruku a jde směrem k autu.
„Siréna” řekne najednou Damon a my se na něho otočíme.
„Co?” vyslovíme tato dvě písmena stejně s Reb a jdeme si zpátky sednout.
„Dostala se mi hluboko do hlavy a nemůžu jí dostat ven. Poradili mi někoho koho miluju ale Elena je furt zavřená dole” na chvilku se odmlčel
„Zkoušeli jsme to se Stefanem, protože to je můj bratr a pak si mě napadla ty sice tě nemiluju, ale známe se dost dlouho a dost mi na tobě záleží” řekl
Já jen protočila oči
„A to si se nemohl vymáčknout hned” řekla jsem se zdviženým obočím, ale jenom jednim!
On se na mně podíval s úšklebkem. Popadl mě za paži a vedl do kuchyně. Otevřel lednici a podal mi sáček s krví.
„Posilni se” jen jsem ho obešla z horní poličky jsem si vzala můj pohár do kterého jsem následně obsah pytlíku přelila a šla zpátky ke všem ostatním s Damonem za zády.
„A co budu muset udělat nebo-li jak to bude probíhat?” vyzvídala jsem
„To veďět nemůžeš” řekl tajemně Stefan a usmál se na mne.
Rychle jsem dopila obsah poháru a vydala se za Damonem do sklepení tohoto domu.
V kruhu byli svíčky u kterých stála žena, která mi někoho strašně připomínala. Damon se posadil a následně položil do kruhu mezi svíčkami a řekl mi ať si lehnu vedle něho což jsem pochvilce také udělala. Chytil mě za ruku a propletl naše prsty. Amanda, jak jsem před chvíli zjistila, je ta žena kterou odněkud znám. Spojené ruce nám něčím pokropila, radši ani nechci vědět čím, potom se naklonila před Damona a nakreslila mu něco na čele a pochvilce mi udělala to samé.
Začla vyslovovat nějaké kouzlo? Co já vím.
A hned jsem propadla do temnoty a v nejbližší době jsem se neplánovala vzbudit.

... ..
Tak jojo guys je to tadyyy konečně. Chci strašně poděkovat
@luciferka11 @Belyfox a @SimaWolfBlue2005 za krásné komentáře a mějte se hezky moje unikátní sněhové vločky

Vampire? Kde žijí příběhy. Začni objevovat