Ahoj všem, omlouvám se, že jsem dlouho nepsala, ale měla jsem to složité se školou....
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
"Tak, jak to mezi námi vlastně bude dál?", Zeptala jsem se.
Jacob: Jak bys chtěla, aby to mezi námi bylo?
Já: No nevím, nechci nic uspěchat...
Jacob: Aha no, "podíval se smutně."
Já: .....
Jacob: Odešel....Šla jsem domů, odešla jsem do koupelny, napustila jsem si vanu, zapálila svíčku a pustila jsem si nahlas písničku: Perfect (od Eda Sheerana)
Je to moje oblíbená, z rozjímání mě probudil zvuk mobilu.
Byla to zpráva od Jacoba.
Jacob: Ahoj, nemůžu se zítra zastavit?Nejdříve jsem nevěděla, jestli odpovědět, ale nakonec jsem se rozhodla, odpovědět.
Já: No já nevím.
Já: Ještě si to musím rozmyslet.
Jacob: Dobře, až si to promyslíš, dej vědět.
Já: Jojo, určitě dám.Po odložení mobilu, jsem zjistila, že mě to SMS zdrželo, tak jsem rozhodla, že už z koupelny odejdu.
Šla jsem k sobě do pokoje, sedla jsem si na postel a přemýšlela jsem o tom, co mi napsal Jacob.Po chvilce přemýšlení, jsem se rozhodla, že odepíšu.
Já: Ahoj, tak zítra přijď.
Jacob: Ahoj, vážně? A v kolik?
Já: Třeba kolem 16:00?
Jacob: Jojo klidně.
Já: Jojo, tak zatím.Po dalších minutách přemýšlení a rozmýšlení, jsem se šla na večeřet.
Po večeři jsem si chtěla pustit film, ale místo toho jsem usnula únavou.Ráno jsem se probudila, celkem brzy, tak jsem si zašla do koupelny a zřídila ranní hygienu.
Poté jsem se šla obléci a následně jsem si šla dát snídani.
Celý den jsem přemýšlela, o tom co mám od dnešního odpoledne očekávat, jsem celkem nervózní.
Než jsem z toho přemýšlení vzpamatovala, bylo téměř poledne, rozhodla jsem, že se půjdu projít ven.
Po procházce jsem přišla domů a dala jsem si oběd.
I když jsem spíš neměla hlad, protože jsem byla neskutečně nervózní.Než jsem stihla uklidit po obědě a trošku se uklidnit.
16. hodina je tady.
A je to! Nastává období paniky!!
Vůbec nevím, co mám dělat.
Ale co, šla jsem se převléci a nakonec jsem si zašla do koupelny.Než mi to všechno došlo, domem se rozezněl zvonek.
A sakra!
No nic šla jsem otevřít...A co bylo po příchodu Jacoba, to se dozvíte v dalších kapitolách.
Děkuji vám moc za přečtení a vidíme se brzy.
*M
ČTEŠ
Neznámá Bruneta z Paříže
RomansaDívčí možná i dosti romantický příběh Doufám, že se vám bude příběh líbit