🎭Ta...Teyfik (9)

127 6 2
                                    

Karşımdaki adam arkasını döndü ve bana gülümseyerek .''hoş geldin yenge .''dedi

''yenge mi ?''dedim şaşkınlıkla yani Anonim değildi .

''he Taha abim gönderdi beni buralara göz kulak olmam için '' demek anonimin adı Taha'ydı .

"Taha mı dedin sen ?"dedim şankınlıkla .

"Taha mı dedim ben . yoo demedim ki ."dedi.

"Tamam anon." boğazımı temizleyerek ."yani taha nerede? "dedim

"O seni arayacak zaten hadi bende gideyim artık . " dedi "eğer bir şeye ihtiyacın olursa diye ben şu arkadaki kulubedeyim ." dedi .

Hemen ardından telefonum çalmaya başladı . Anonim beni arıyordu .zaman kaybetmeden telefonu açtım .

"Şuan da çok şaşkınım " dedim hemen ardından da gülümseyerek ."güzel süpriz doğrusu ." dedim.

telefonun hemen ardından erkeksi bir kıkırtı geldi . bu benide güldürmüştü. nedensizce .

"Hangisi daha güzel yemekler mi yoksa , adımı öğrenmen mi?" sesi ... gerçekten çok güzeldi . saatlerce dinleye bilirdim ama o şuşup benim konuşmamı bekledi .

"Tabiki de yemekler . acıkmıştım ." dedim gülerek . Taha "yemeye başla o zaman . soğunca tatları pek güzel olmuyor ." ikimizde ne konuşucağımızı bilmiyordum ve her iddiasına varım ki şuan da çok heyecanlıydı . tıpkı benim gibi .daha sonra ki muhabbet Taha'nın bebeklik konusuna kadar gelmişti ben hunharca yemek yemiştim .o anlatmıştı .

"Taha bu yemekler el yapımımı ?" dedim gerçekten çok güzellerdi .Taha;

" annem yaptı hepsini . senin için ." bir an öylece kaldım ."Annen beni biliyor mu ?"dedim dolu ağzım yüzünden boğuk çıkan sesimle .

"tabikide biliyor en basından beri .gelininin kim olacağını bilmek onunda hakkı ."ne diyeceğimi bilemedim bu yüzden konuyu değiştirmeye karar vererek .

"ya baya geç oldu havada kararmak üzere gitsem iyi olucak. Annemgil merak etmesin ." dedim

arkadaşının beni arabayla bırakacağını söyleyerek telefonu kapattı .

çok geçmeden arkadaşı gelmişti zaten . birikte arabaya binip eve kadar geldik .teşekkür edip arabadan ineceğim anda .

"senin adın ne ?" dedim yol boyunca hiç konuşmamıştık . "Ta.. Teyfik benim ismim" dedi gözlerimi kısıp suratına baktım bir süre . oysa bakışlarını benden kaçırdı .

"peki o zaman iyi akşamlar Ta.. Teyfik "dedim gülerek sonra arabadan indim . eve çıktığımda telefonu elime alıp Anonime mesaj attım .

Elif :bu gün için saol Ta.. Teyfik ;) 19.34

E

lif : Bence artık seni gördüğüme göre karşıma çıkmanda bir sakınca yok . 19:35

Elif : Ama doğrusunu söylemek gerekirse bu kadar kolay kendini ele vereceğini düşünmüyordum .19:35

Anonim : Kendimi ele verdiğimi mi düşünüyorsun ?20:00

Elif : Kesinlikle .20:03

Anonim : az önceki kişinin ben olmadığımı söylesem ?20:03

Elif : Hadi oradan derim .20:04

Anonim: İnanmıyor musun ?20:04

Elif : tabiki de inanmıyorum anonim adını söylerken kekeledin Taha diyicektin .20:04

Anonim : neyse şimdilik öyle dursun aklında .20:05

Anonim : Az kaldı.20:05

Elif : Of anonim beni çok yoruyorsun .20:06

Elif : Ama karşıma çıktığında bunların öcünü alacağımı da bil .20:06


 Yağmurda Sevmek Başka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin